Multimedya beni biraz ürküttü ama neyse...
Yarı final.. 🍃
Yazardan
Ağir içine çektiği kokunun sarhoşluğunu yaşarken bu kokunun bir zaman sonra hayatının merkezinde olacağından habersizdi. O papatya kokusu sevmezdi ama bu kadının teninde ki papatya kokusunu sevmişti.
Hale ise algılama yeteneğini almış, bir kutuya koyduktan sonra zihninin tozlu odalarından birisine kapatmıştı. Dış dünya ile olan bağıntısı tamamen kesilmiş gibi hissediyordu. Tüm dikkatini arkasındaki adama vermişti.
İki genç için an durup zaman yavaşladığında ikisi de etraflarında oluşan enerjiyi fark ediyor bu tuhaf duyguyu iliklerine kadar hissediyor fakat bir türlü adını koyamıyorlardı.
Ağir yavaşça geri çekilince Hale hızla ayağa kalktı. Bir iki adım geri giderek karşısındaki adama baktı. Afallamışdı sanki. O da hissediyor muydu acaba kendisinin hissettiğini.
Hissettiği şeyler o kadar yoğundu ki genç kadını artık rahatsız etmeye başlamıştı. Burayı hemen terk etmek istiyordu. Titrek bir sesle " B-ben artık gidebilir miyim ? " Diye sordu.
Ağir de tuhaf hissediyordu ve sanırım içinde tuhaf duygulara sebep olan bu kadının gitmesi iyi olacaktı bu yüzden hiçbir şey söylemeden sadece başını salladı. Hale hızlıca odadan çıkarken sebepsiz bir şekilde peşinden gitmek istiyor fakat peşinden gitse ne yapacağımı bilmiyordu.
Telefonunu çıkararak kapıdaki korumalardan birini aradı. İlk çalışta açılan telefon ile karşı tarafta ki kişiye tek bir cümle kurdu.
" Falcı kızı takip edin "
🍃
Eski Türklerin çok hoş bir mitolojisi vardır. Sevda mahzeni...
Onlara göre bu mahzende her sevdalık için bir oda bulunur. Sevdalıkların gözü birbirine çarptığı anda, birinin kalbi diğerininkine hissettiği anda o odanın kapısı bir daha kapanmamak üzere açılır. Odanın duvarları bembeyazdır. Sevdalıkların hareketlerine göre karşılık bulur oda. Eğer iki gönül birbirini kırarsa biri diğerine kötü bir söz söylerse o odanın duvarlarında küçük bir çatlak oluşur. O çatlak bazen büyür ve odayı ortadan ikiye yarar. Eğer iki gönül arasında yalanlar, aldatmalar olursa o odanın duvarları islenir, kararır...
O ikisi bilmiyordu belki ama o gün Sevda mahzeninde onlar içinde bir kapı açıldı. Açılan kapı duvarları bembeyaz bir odaya çıktı. İkisin isimleri o duvara güzelce kazındı. Ağir ve Hale... İsimlerinin etrafını sarmaşıklar sardı. Birbirlerine gülümsedikleri, iyi sözler söyledikleri her an o sarmaşıkta bir çiçek filizlenecekti. Kalpleri birbirleri için çarptığı her an odanın duvarları daha bir açılacaktı. Yeri geldi duvarlar karardı, yeri geldi çatlaklar doğdu. Fakat onların odası her zaman eski beyazlığıma ve sağlamlığına geri kavuştu . Hale ve Ağirin odasından papatyalar hiç eksik olmadı.
🍃
Canset'ten
Arabada her zamanki gibi bir elim karnımda bir elimin başımın altında bir şekilde uyukluyordum. Kolum yumuşak bir şekilde okşanınca tek gözümü açarak Azer' e baktım. Gülümseyerek beni izliyordu.
" Kalk bakalım yavrum. Geldik " Dediğinde mızmızlandım. Genel olarak zaten uykuya düşkün birisiydim ama aynı zamanda yatarken çok deli yatan bir karakterdim. Bu yüzden hamilelik döneminde karnım şiştiği için deli yatamayacağımdan sabit yatmak zorunda kalıyordum ve bu da uyku düzenimi çok fazla etkiliyordu. Hem uyuyamıyorum hem de uyusam bile uyuduğum uykunun tadını almıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANSET | TAMAMLANDI
Genç Kız EdebiyatıYayınlanma tarihi (Başlangıç) : 1 Mart 2023 🍃🍃 Kızılca kadınlar serisi #1 İki ailenin birbirinin kızlarını karşılıklı olarak gelin almasına berdel denir. Size pekde ilginç olmayan bir bilgi söyleyeyim ; Berdelin kelime anlamı ' Değiş tokuş ' dur...