A£ 27 🔥

20K 951 261
                                    

Canset'ten;

( Yazarken,yazarı utançtan komaya sokan +18 içeriği burada başlamıştır. Rahatsız olacak olan arkadaşım varsa bir sonraki uyarıyı bulup sonrasından devam edebilir.)

Heyecandan nefesim soluk borumda tıkanıp kalmıştı. Arka arkaya hızlı hızlı nefes alıp verirken, karnımda ki ve kasıklarımda ki kasılmalar durmuyordu.

Gözlerime izin ister gibi bakınca son kez onu onayladım. Kafasını boynuma gömüp yumuşak bir şekilde usul usul öpmeye başladığında kollarımı kaldırarak boynuna doladım. Ellerimi saçlarının arasına daldırıp, yavaşça okşarken o bir elini yanımda yatağa bastırmış, diğer eliyle baldırımı yukarı aşağı okşuyordu.

Zarif ve uysal hareketlerle boynumu öpmeye devam ederken, içimde ki arzunun saklandığı derin yuvalardan çıkıp tüm vücudumu hızla ele geçirdiğini hissebiliyordum. Ellerim heyecandan titrerken boynumda ki başını kaldırdım ve büyük bir açlıkla dudaklarına kapandım.

Soluksuz bir öpüşmenin içine girerken ellerimiz de rahat durmuyordu. Artık bacaklarımda ki elleri o kadarda uysal değildi. Etimi öyle bir sıkıp okşuyordu ki moraracağına yüzde yüz emindim.

Üstünde ki gömleğin düğmelerini açmaya başladığımda geri çekilerek o da beni izlemeye başladı. Yoğun bakışları yüzünden elim ayağım birbirine giriyor, telaşla açmaya çalıştığım düğmeleri açmada zaten zorlanmıyormuşum gibi beni daha da zorluyordu.

Tüm düğmeleri bitirdiğimde gömleği üzerinden sıyırarak rastgele bir yere fırlattı. Ellerini tişörtüme attığında ona yardımcı olmak için kollarımı kaldırdım. Tişört de tıpkı gömlek gibi odanın rastgele bir yerine fırladığın da çok sürmeden pijamam ve Azer'in de pantolonu aynı kaderi yaşadı.

Üzerimiz de sadece iç çamaşırları ile kaldığımızda ikimiz de birbirimizi alıcı gözlerle süzdük. Aman Allah'ım !!! Cidden bu adam akla zarar ! Sıkı göğüs kaslarını daha önce görmeme rağmen yine dilim tutulmuştu. Kocaman kol kasları başımın iki yanında duruyor ve seyirlik bir manzara sunuyordu.

Ben onun altında sadece sütyen ve iç çamaşırı ile sere serpe yatarken bedenime attığı yakıcı ve arzu dolu bakışlar beni yangınlara sürüklüyor kalp krizi geçirmenin eşiğine getiriyordu. Bakışlarının değdiği her nokta karıncalanıyor ,uyuşuyordu.

Karıncalanan parmak uçlarımı onun pürüzsüz tenine sürterek yavaşça okşamaya başladım. Ellerim sıkı göğüs kaslarını yoklarken. Azer'in nefes alış verişleri hızlanmaya başlamıştı. Parmak uçlarım aheste aheste vücudunda dolanırken,yavaş yavas aşağı iniyordu. Baksırının lastik hizasına kadar indiğimde ellerimi lastiğin çevresinde gezdirdim. Parmak uçlarım yaramaz bir manevra ile lastiğin içine sızdığında, Azer dişlerinin arasından sert bir nefes verdi.

Ellerimi tutarak bana engel oldu. Eğilerek dudaklarını kulağımın hizasına getirdi. Erkeksi bir şekilde kıkırdadı. Boğuk ve arzu dolu bir sesle " Yavaş ol hatun." Diye fısıldadı.

Kulağımın altından öptükten sonra ben daha yoğun ses tonun etkisinden çıkamadan elleri bacaklarımın üstünü kavradı sertçe . " Sen benim arzularımı en derinlerime gömdüğüm cennet bahçemsin. " Yukarı aşağı okşayarak , sıktı." Ve ben bu gece " Diğer elini karnıma çıkardı usul usul okşarken, yaramaz parmakları sütyenin üzerinde durdu. " Bu bahçenin her yerini doyasıya gezeceğim. " Göğsümde ki elini sıkarak sağ göğüsümü avuçladığında ağzımdan kocaman bir inilti çıktı. " En derinlerine kadar inecek ve keşfedeceğim. " Eli göğsümü yoğururken dudaklarını dudaklarıma sürttü. " Hiç acele etmeden "

Hoyratça dudaklarıma kapandığında ona karşılık verdim. Sağ göğsümü yoğurup okşarken diğer eli sinsice bacaklarımın arasına sızmaya başlamıştı.

CANSET  | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin