Herkese merhaba.!
Bu bölümün başlarında biraz yetişkin içerik var aman ha oruçlu okumayın çarpılırsınız. Buna sebep olduğum için bende çarpılırım. Lütfen dikkat.! Bölümü iftardan sonra yazdığım için biraz geç geldi neyseee...
Eğer beğenirseniz bir votenizi alırım ama beğenmezseniz de canınız sağolsun.
Keyifli okumalar diliyorum efenim.🌸
Canset'ten
Büyük bir alev çukurunun içine düşmüş gibi hissediyordum kendimi. Sanki sıcak alevler dört bir yanımdan hücum ediyor tüm tenimi kavuruyordu. Karnımda ki tüm kaslar arka arkaya kasılıyor,sırtımdan kasıklarıma kadar uyarılmamı sağlıyordu.
Bu mükemmel bir histi.!
Ensesinde ki ellerimi biraz daha sıkılaştırarak onu biraz daha kendime çektim. Bu benim ilk öpücüğümdü ve ne yapacağımı bilmediğim için sadece dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım. Beni öpmesi veya yol göstermesi için Azer'den bir hareket bekliyordum ama o da sanki donup kalmış gibi hiç hareket etmiyordu.!
Yaslandığım bedeni kaskatı kesilmiş, sadece duruyordu. Belki de istemedi.
Allah'ım ne kadar aptalım.!! Ne diye birden adamı yapışırsın ki.
Hayal kırıklığı ve bolca hüzün içinde kendimi geri çekmeye hazırlanıyordum ki belime sarılan kollar ondan uzaklaşmama izin vermedi.
Eh be adam.!! Sonunda.!
Azer'in belime sarılan kolları sıkılaşarak beni kendine iyice yapıştırdı. Bir elini kaldırarak ensemden tuttu ve dudaklarımı hararetle öpmeye başladı. Dudakları dudaklarımı eziyor, üst dudağımı emip alt dudağıma geçiyor sanki her ikisininde yetişmeye çalışıyormuş gibi bunu aceleyle yapıyordu.
Malak gibi beni öpmesini izlemeyi bırakıp ona hafif hafif karşılık vermeye çalıştım. Dudaklarımı aralayıp dilini ağzımın içine davet edince burnundan sert bir nefes çekerek hareketlerini sertleştirdi.
Dili ağzımın içini talan edip, beni delirtirken bende ustasından iş kapmaya çalışan çaylaklar gibi onu taklit ediyor ,ona uymaya çalışıyordum.
Nefessiz kalınca bir an geri çekildi fakat yoğunluktan kararmış bakışları yüzümü hızlıca taradıktan sonra oradaki arzuyu görmüş gibi tekrardan dudaklarımı dudaklarıyla kapattı. Tekrardan uzun ve soluksuz bir öpüşmenin içine girerken bir an gaza gelerek alt dudağını sertçe ısırdım.
Yaptığım şey ile Azer kısa bir an durdu ve daha sonra deyim yerindeyse tam bir hayvan gibi üzerime abandı. Beni sertçe arkamda ki duvara yasladığında sırtımda ki sızıyı umursayacak durumda değildim. Ensemde ki elini daha da sıkılaştırıp, belimde ki elini kalçama indirerek sertçe avuçladı. Ağzımdan büyük bir inleme kaçarken o da derince iç çekti.
Nefes almak için hafifçe geri çekilip alnımı alnına dayayarak sert ve boğuk bir sesle fısıldadı.
"Sen benim ölümüm olacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANSET | TAMAMLANDI
ChickLitYayınlanma tarihi (Başlangıç) : 1 Mart 2023 🍃🍃 Kızılca kadınlar serisi #1 İki ailenin birbirinin kızlarını karşılıklı olarak gelin almasına berdel denir. Size pekde ilginç olmayan bir bilgi söyleyeyim ; Berdelin kelime anlamı ' Değiş tokuş ' dur...