A£ 19

20.1K 1K 144
                                    


Bende böyleyim işte gaza gelince tutabilene aşk olsun. 4 günde dört bölüm.!! kendime ben bile hayret ediyorum.

Bu bölüm küfür serbest diyeceğim de diyemem çünkü ramazandayız. Çarpılırsınız mazallah.!

Bir de şu aşağı da bir yıldız var. Acayip renksiz durmuyor mu sizcede.?? Şöyle bir üstüne dokunursanız rengi değişip turuncu oluyormuş bende birinden duymuştum. Bir deneyebilirsiniz :)

Neysee

Keyifli okumalar diliyorum Mardinli kekler.!! 🌼

Canset'ten ;

Kaos yükleniyor...%19

Sinirden ellerim ayaklarım zangır zangır titriyor, kan damarlarım da fokurduyordu karşımda oturan ve hiç birşey olmamış gibi, büyük bir keyifle pişkin pişkin yemek yiyen kıza baktıkça gözüm seğriyordu.

Çatalında ki kıymayı büyük bir şevkle ağzına atıp keyifle çiğneyince ona nefretle baktım.

Esma düşünce şekli olarak asla hayatımda yer verebileceğim birisi değildi. Bu tip insanlarla değil nefret etmek muhattap dahi olmaz ters bile düşmezdim.

İnsanlardan nefret etmek yerine siktir etmeyi tercih eden bir yapım vardı.

Öyle ki şimdiye kadar zaten onu hesaba bile almamıştım ama bu gerizekalı her ne yapmaya çalışıyorsa beni iyice keskinleştiriyor , kendinden nefret ettiriyordu.

Ve bu onun için hiç hayra alamet değildi.!

Bahçedeyken kendimi tam kocamın kollarında kaybediyordun ki bu kadın ortaya çıkmış filmin en güzel yerinde araya giren reklam gibi girmişti aramıza.

Dediğine göre buraya atların bakım ve kontrollerini yapmak için gelmiş , iki gün sonra İstanbul da bir arkadaşının düğününe katılacağı için bunu başka zaman yapamazmış. O da bizi düğünümüzden bir gün sonra rahatsız etmek tabii ki istemezmiş ama işte atlar çok nazlı ve narin hayvanlar olduğu için onlarla zamanında ilgilenmeliymiş.

Bunları söyledikten sonra bilmiş bir sesle bana dönüp eklemişti.
"Canım sen bilmezsin ama Hakan babam atlarına çok düşkündür kontrol günlerini bir gün bile geciktirmez." Demişti. Çingene bir dürtüyle onun o uzun saçlarını yolup eline vermemek için kendimi zor zaptetmiştim.

Kendisi kim oluyordu da benim kayınpederime baba diyebilecek vasfı kendinde bulabiliyordu.?

Esma meğersem veterinermiş ve çiftlik hayvanlarının kontrollerinide o yapıyormuş. Kayınpederim atlarına çok düşkün olduğu için kontrollerini bir gün geciktirmezmiş, eğer bir günü bırak bir saat bile gecikirse büyük olay çıkartırmış.

Bunları bana Azer söylemişti , Esma geldiğinde , Azer'i odaya çekerek onu burada istemediğimi kalıyorsa bile kesinlikle yatıya kalamayacağını söylemiştim. Aşık kuzenin kocama olan duygularını biliyordum çünkü. Ve bir kadın bir kadını gözünden anlardı. Onun buraya atlar için falan gelmediğinden emindim.

Azer ise onu istemememe karşılık bana gelen misafiri geri gönderemeyeceğini, bunun ona yakışmayacak bir hareket olduğunu söylemişti. Ben somurtunca da sadece bir gece kalacak diyerek beni teselli etmeye çalışmıştı. Çocukça davrandığımı düşünüyor zannetmiştim ama meğersem Azer de aşık kuzenin ona olan hislerini biliyormuş.

Asi'nin bahsettiğine göre Esma çok sinsi bir insan ve buraya gelişinin altında kesinlikle başka bir planı vardı ama sadece vardı işte asla uygulamaya geçiremeyecekti.

CANSET  | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin