Anket !!!!!!!

6.9K 347 124
                                    


Merhaba canlar !!

Bugün watpette bir ilk yapacağız ( Yani benim gördüğüm kadarıyla bir ilk. Değilse söyleyin lütfen )

BEBEĞİN CİNSİYETİNE BEN KARAR VEREMEDİM BU YÜZDEN BUNA SİZ KARAR VERECEKSİNİZ. !!

ŞİMDİ AŞAĞIDA İKİ FARKLI SENARYO VAR

İKİ FARKLI DURUM...

BİRİNCİ DURUM AZERİN BİR KIZI OLURSA NASIL OLUR TEMALI UFAK BİR ÖN GÖSTERİM..

İKİNCİ DURUM AZER'İN BİR OĞLU OLURSA NASIL OLUR TEMALI BİR ÖN GÖSTERİM..

İKİSİ DE AZER'İN AĞZINDAN YAZILMIŞ

SİZDEN RİCAM LÜTFEN AMA LÜTFEN FİKRİNİZİ BELİRTİN. BİR EMOJİ İLE DE OLSA... TEK BİR KELİME İLE DE OLSA BELİRTİN...

SEVİYORUM SİZİ

O ZAMAN BUYRUN...

💗( KIZ İÇİN)

💙 ( ERKEK İÇİN)


GENEL YORUMLARA YAZABİLİRSİNİZ 

AZER ' DEN ( Kızı olursa )

" wawawawawa... "

Bir bebek nasıl böyle ağlayabilir ? Nasıl bir boğaz gücü bu ? O küçücük bedeninde gemi düdüğümü taşıyorsun sen babacığım ?

" Azer ? Sen baksana.. " yanımda yatan Kızılca yarı baygın bir halde bana bunları söyledikten sonra cevap vermemi bile beklemeden tekrardan uykuya daldı. Bebek onu çok yoruyordu. Ben de elimden geldiğince ona destek olmaya çalışıp, yükünü hafifletmeye çalışıyordum ama bir anne kadar olamazdım Tabii ki...

Yataktan kalkarak hala öten- yani bağıran kızımın yanına gittim. Beyaz beşiğinin içinde bir sağa bir sola dönüyor, küçük ayaklarını havada sallayarak, elleriyle turuncu saçlarını çekiştiriyordu. Üzerine eğildiğimde biraz susarak bana baktı. Boncuk boncuk parlayan ıslak siyah gözleriyle, benim için dünyada vazgeçemeyeceğim en önemli iki şeyden biriydi. Küçük ellerini ellerimle kavrayarak saçlarından yavaşça çektim. Kucağıma aldığımda kızımla kısa bir an bakıştık.

" Ee babacım Ne yapmak istersin ? "

" Waaaa ! "

Tekrar ağlamaya başlamasıyla sıkıntıyla soluyarak onu göğsüme yatırdım. Canseti uyandırmamak için odamızın içindeki merdivenleri kullanarak aşağıya, artık çocuk odası yaptığımız yere indim. Önce altını kontrol ettim. Temizdi. Annesi daha bir saat önce karnını doyurduğu için aç olmadığını da biliyordum. Pişik de değildi ( caset buna özellikle dikkat ediyordu ). Ee ne sıkıntısı vardı şimdi ?

Sırtını pış pışlayarak birazcık odanın içinde aşağı yukarı yürüdüm fakat susmadı. Kaldırarak küçük bedenini tam yüzümün hizasına getirdim. Islak siyah gözleriyle benim siyah Gözlerim buluştuğunda bir an için sustu. Fakat ona hafifçe göz kırpıp gülümsediğim zaman tekrardan çığlığı bastı.

" Waaaaaaa.."

" Babacım... Pisliğine mi yapıyorsun ? Ha ? "

Telefonumu çkararak Google'a ' bebekler nasıl susar ?' yazdım ve arattım. Karnını doyur yemek yedir gibi klişe şeyleri geçtikten sonra, İki madde dikkatimi çekti. Ninni söylemek ve masal okumak...

Bunları deneyebilirim sanırım. Google'dan çıkarak YouTube'a girdim ve ninni diye aratarak karşıma çıkan ilk şarkıyı açtım.

"Kırmızı balık gölde... "

CANSET  | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin