A£ 23

19.1K 1K 95
                                    

Ben soru sormam hesap sorarım.
                                                                       Feat; POLAT ALEMDAR

Off off !!! biz aşkı Polat reis ile Elif Eylül'den öğrendik.

Herkese merhaba!!!

Dedim ki her kitabın bir kötü karekteri var bizim neden olmasın.??

Bu bölüm kötü karakterimiz kimmiş onu öğrenecek ve  bol bol racon keseceğiz.

‼️‼️

Ufak bir uyarı !! Bölümde dayak ve kavga sahneleri var rahatsız olan arkadaşlar bölüme hiç başlamayı versinler rica ediyorum. Sadece son kısımda isimi öğrenebilir ve bir sonra ki bölüme geçebilirler. Pek bir şey kaybetmezsiniz.

‼️‼️

Aksiyon kategorisinde 1 numarayız.!! E hakkını verelim o zaman.

Keyifli okumalar diliyorum efenim 🌸

Beğenirseniz bir yıldız hediye edebilirsiniz.

Azer'den;

Çok korkmuştum.

En son ne zaman bu kadar çok korktuğumu bile hatırlamıyorum. Kolunda ki kanları görünce aklım başımdan gitmiş. Delirmiştim.
Hala bile kalbimin atışları düzelmemiş. Korkuyla atan kalbim sakinleşmemişti. Titreyen ellerimi yüzüme götürüp sertçe sıvazladım.

İnsan sevdiğine zarar gelince korkar elbette ama insan sevdiğine zarar gelince hem korkunun hem  çaresizliğin dibini yaşıyormuş. 30 yaşımda bunu da öğrendim ya...

Kızıl hatunumun uyuduğundan emin olduktan sonra başının tepesine ufak  bir öpücük kondurup kokusunu derince içime çektim. Şu an ne kadar yıkık ne kadar korkmuş olduğuma kelimeler yetmezdi. Yerimden usulca saçlarına doğru eğildim yasemin kokusu buram buram burnuma ve ciğerime dolarken, tüm maskelerden tamamen arınmış duygu dolu bir sesle fısıldadım kulağına.

" Allah seni başımdan da kalbimden de eksik etmesin hatunum."

Allah'ıma bin şükür ediyordum. Ufak bir sıyrıkla atlatmıştık. Fakat bunu yapan oruspu evladı ufak bir sıyrıkla atlatamayacaktı. Üzerini son kez kontrol edip, odadan çıktım. Kapıyı kapatıp da tek zaafımı arkamda bıraktığım da tüm çaresizliğim,korkum, telaşım, hüznüm ; yaşadığım tüm duygular tek bir duyguya dönüştü.

Öfke.

Aşağı inerek salona geçtim. Buket abla Canset'ten kalan kanlı bezleri topluyordu ağlayarak, Kemale dönerek bir baş işareti yaptım. Emri alan adam anında onaylayarak, dışarı çıktı.

Buket ablaya doğru yürüdüm. O an ki panik ve telaş haliyle onu da azarlamıştım. Yanına gelerek ellerimi omuzlarına koydum. "Abla ben az önce sana da bağırdım. Üzerine alınmayasın gözünü seveyim. O an aklım başımda değildi." Konuşabileceğim kadar yumuşak bir sesle konuşmaya çalışmıştım.

Dolu gözlerle bana dönerek gülümsedi. " Yok oğlum ne alınması sen orada canının derdine düşmüşsün." Kollarımı sıvazladı şefkatle. " Düşünmen yeter. Canset kızım iyi midir.?" Gözlerinde ve yüzünde gerçek bir samimiyetin izlerini taşıyordu. Aglamsina bakılırsa o da çok korkmuştu Kızılca güzeli için.

" İyi abla iyi. Yukarıda dinleniyor şimdi. " Derin bir nefes çektim ciğerlerime, o anları tekrar hafızamda oynatmak tüm sinir hücreleri öfkeyle kasıp kavuruyor , bana tüm Mardin'i yakma hissi aşılıyordu. "Buket abla bugün Mustafa abiyle birlikte odanıza çekilin. " Huyumu bilen kadın , gözlerinde endişe parıltıları gezsede ikiletmeyen başıyla onayladı.

CANSET  | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin