Herkese merhaba !!Vay be 24 bölüm ha !! İyi gelmişiz yine.
Turuncu çok güzel bir renk bence o yüzden aşağıda ki yıldız gri değilde turuncu olsa daha güzel olabilir
Neyseee
24. Bölümü hizmetine sunuyor ve sahne arkasına çekiliyorum.
Keyifli okumalar diliyorum efenim 🍃
Canset'ten;
"Hemşire hanııım !! "
En büyük boy Yatağım da yatarken, bir yandan da sıkıntı ile ayaklarımı sallıyordum. İki gün önce Yelkıran' konağına gelmiştik ve şuan odamdaydım. Yaşayacağım evime biyle bir giriş yapmak istemezdim ama sevdiğim şansım beni yine trollemiş ve ben evime ilk kez ,askıya alınmış bir omuzla girmiştim.
Evdekiler bu halimi görünce tabii çok korkmuş, bayağı panik yapmışlardı. Onları ağaçtan düştüğüme ikna etmiştim. Çünkü Azer vurulduğumu söylemenin onları daha fazla korkutup panik yaptırmaktan başka bir işe yaramayacağını söylemişti. Haklıydı.
Kendi annemlerin ise henüz hiç birşey den haberleri yoktu. Özellikle söylememiştim kimseye. Heja anneleri de annemlere söylememesi için ikna etmiştim.
Herkes çok üzerime düşüyordu ve bu benim için bir süre sonra çekince sebebi olmaya başlamıştı. Azer'i bu sabah zorlukla işe yollamış, onu ölmeyeceğime ikna edene kadar akla karayı seçmiştim.
"Hemşire hanııım!! "
Nerdeydi bu ya ? Hadi ölüp gitsem şurada, ne olacaktı !?
Sıkıntıyla derin bir nefes alıp bu sefer Tunguska meteoruna fark atacak şekilde 300 desibel bir sesle bağıracaktım ki, kapı hışımla açıldı ve Eda burnundan soluyarak içeri girdi.
Evet vurulduğumdan bir tek Eda' nın haberi vardı ki onu da ben söylememiştim. Telefonda konuşurken sesimden bir sorun olduğunu anlayan çocukluğum, ısrarla beni görmek istemişti. İki gündür yanıma gelip gidiyor ve benimle ilgileniyordu.
Sinirle bir nefes veren kız , kapıya yaslanarak bana Bayık gözlerle baktı. " Ben sana ölmediğin sürece beni çağırma demedim mi ?!"
Eğer ölürsen onu nasıl çağırabilirsin ki Can!
Omuzlarımı silkerek hemen yanımda duran komodinin üzerinde ki su bardağını gösterdim gözlerimle. " Şu içeceğim ama elim yetmiyor. " Gıcık bir şekilde kaşlarımı oynattım. " Uzatıver sana zahmet. "
Aslında bardak iki santim ötedeydi ve onu pek tabi kendimde alabilirdim ama kolumundan vurulduğumdan; yani iki günden beri bu yataktan neredeyse hiç çıkmamıştım, daha doğrusu BSDAİ örgütü üyeleri Eda ve Azer buna izin vermemişlerdi. Bu yüzden sıkılıyordum ve uğraşacak bir şeyler arıyordum. Eda da bunun için biçilmiş kaftandı.
Peki BSDAİ ne mi ?
Biz seni delirtmeye ant içtik..
Eda gözlerini kocaman açarak bana baktı . "Kızım şaka mısın sen !? Uzatıp alsana elini !! " Dudaklarımı büzdüm, yalancıktan tribalik fonksiyona bürünüp " Ama ben vuruldum ! Nasıl alayım ?! Kolumu hareket ettiremiyorum ki ! Şu içmiym mi ben ?! Ha ! Susuz mu kalayım ben !? "
Bana gözlerini kısarak benbuayaklarıyemem bakışı attı. Kollarını göğsünde birleştirip bana ölümcül bakışlar atarak " Kızım ben senin ciğerini bilirim , belki bu ayaklar kocana söker ama ben yemem ! "Dudağımı az daha sarkıtıp yalandan burnumu çektim. Durup derin bir nefes aldı. Öfkeyle gözlerini kapatıp anlını ovdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANSET | TAMAMLANDI
ChickLitYayınlanma tarihi (Başlangıç) : 1 Mart 2023 🍃🍃 Kızılca kadınlar serisi #1 İki ailenin birbirinin kızlarını karşılıklı olarak gelin almasına berdel denir. Size pekde ilginç olmayan bir bilgi söyleyeyim ; Berdelin kelime anlamı ' Değiş tokuş ' dur...