Merhaba !
Bir şeyler yazmayalı epey olmuş. 🍃
Tatlı Mayıs isimli bir kurgum vardı, bilenler bilir.
Biraz yazıp bırakmıştım şimdi buradan duyurusunu yapmaya karar verdim. Eğer okunursa ona tekrardan başlamak isterim.
Yaslandığı korkuluğun kırılması sebebiyle Savaş Korkmaz'ın üzerine düşüp ikisini birlikte yere yapıştıran sakarlık abidesi Mayıs...
Gökten bir anda üzerine düşen kıza ilk görüşte aşık olan Savaş...
En az iki bölümlük bir şans verirseniz beğeniceğinize emin olduğum bir romantik komedi....
Bir ufak göz atmak isteyebilirsiniz özete 👇
Hikayeyi de beğenirseniz profilimden ilk yedi yada sekiz ( Emin değilim ve lütfen kınamayın.... :/' ) bölümüne ulaşabilirsiniz.
Raxeria tarafından çok çok seviliyor ve çok özleniyorsunuz Wattpad camiasının saygıdeğer CANSET ve müstakbel TATLI MAYIS okuyucuları....🤍🍃
🍭
🧁
Bir cuma günü öğleden sonra saatler 17.23 ' ü gösterirken çalıştığım özel okulun asansöründe kabinin 3 ve 2. katlar arasında sıkışıp kalmasıyla hayatım tepetaklak oldu. Önce ışıklar titreşti ve sonra tamamen söndü sonra da acil durum lambasının bir ton daha koyu kırmızı rengi ile aydınlandı.
Kahretsin...
İlginç bir bilgi ; aslana bakarsanız bu gece Dünyam 3. kez tepetaklak oldu. İlki en sevdiğim patatesli gözlemeyi bu sabah almak için pastaneye uğradığımda bitmiş olduğunu öğrenmekti. İkincisi az önce yaşanmıştı asansör 6.katta durmuş ve hayatımda görmek istediğim son insan bile olmayan Savaş Korkmaz, koyu kumral saçları, kocaman cüssesi ve orta çağ Kara şövalyelerini anımsatan ihtişamı ile karşımda belirmişti. Beni gereğinden belki birkaç saniye daha uzun sürdükten sonra asansöre binmişti. Ben gözlerimi pabuçlarımın ucuna dikerken o da benim incelemeye devam etmişti.
Çifte kahretsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANSET | TAMAMLANDI
ChickLitYayınlanma tarihi (Başlangıç) : 1 Mart 2023 🍃🍃 Kızılca kadınlar serisi #1 İki ailenin birbirinin kızlarını karşılıklı olarak gelin almasına berdel denir. Size pekde ilginç olmayan bir bilgi söyleyeyim ; Berdelin kelime anlamı ' Değiş tokuş ' dur...