A£ 16

22.6K 1.1K 100
                                    

Herkese merhaba

Uzun bir zaman oldu bölüm atmayalım biliyorum. Bunun için üzgünüm. Bir adet ykszede olduğum için günde 13 ila 16 saat arası ders çalışıyorum ve inanın fırsat bulamıyorum hatta bu bölümüde uyku saatinden kısarak yazdım. Her neyse... Benimle birlikte takılan bir grup vardı burada gerçi küçük grubumuz birazcık daha büyümüş, onlar umarım hala buradalardır.

Bu bölüm bayaa uzun kapasitemi sonuna kadar zorladım tam 1600 küsur kelime :) Evvet sınırları zorlamış halim bu...

Keyifli okumalar diliyorum.

İsterseniz bir vote bırakabilirsiniz.








Azer'den

Uyuduğu koltuğun karşısında ne kadar zamandır onu izliyorum bilmiyorum ama gün yavaş yavaş ağarmış, kuş sesleri ve köpek havlamalarının sesi çiftlikte ki atların kişnemelerine karışmıştı.

Oturduğum yerden kalkarak yavaşça camın önüne doğru yürüdüm. Aslına epey yorgundum ama, kızılca güzeli gece gelirken haftanın yorgunluğuna daha fazla direnemeyerek uyuduğu için onunla nasıl yatacağımızı, aynı yatakta rahatsız olur mu olmaz mı kestiremediğim için uyumamıştım. Koltukta içi saman dolu bir sedir olduğu için imkânı yok uyunmazdı.Ha! Pek âlâ da başka odada uyuyabileceğimi biliyordum ama ilk geceden böyle bir fire veremezdim.

Eğer isterse benimle aynı yatakta yatmak istemeyebilirdi. Ama asla ayrı odalarda kalmayacaktık. Her şeye eyvallahtım ama bu önemliydi benim için. Uyumak ise sıkıntı değildi onu izlerken saatin nasıl geçtiğini anlamamıştım bile.

Boynunu sağa sola kıtlatarak ellerimi pervaza yasladım saat daha epey erkendi. Hava da müthiş bir sonbahar kokusu vardı.Gözlerimi biraz etrafta gezdirdikten sonra arkamdan gelen mırıldanmayla, yüzümü aptal bir sırıtış kapladı. Yine başlıyorduk.

Arkamı döndüğümde Canset'in geceden beri üzerine en az 20 defa örttüğüm yorganı tekrardan altına aldığını gördüm.

Gece boyu yorganla boğuşmuş kavga etmişti resmen.! Zavallı Yorgan her ne kadar cansız bile olsa ona acımıştım çünkü gece boyu en az 50 defa tekmelenmiş öyle ki bazen yediği tekmeyle odanın diğer tarafına bile uçmuştu.

Tekrardan mırıldandığında her kadar ne söylediğini anlamasam bile öfkelendiğini görebiliyordum çünkü yine kaşları çatılmış, yüzü asılmıştı asabi pandanın.

Birde bu vardı tabii. Uyku esnasında arada kendi kendine bir şeyler mırıldanıyor. Bazen kendi kendine gülüyor yada bir anda kaşlarını çatarak öfkelenebiliyordu. Rüyasında ne gördüğünü gerçekten çok merak ediyordum.

Yine ve yine yorganı üzerine örtmek için üzerine eğildiğimde bir anda yüzüme yediğim tekmeyle nevrim döndü.

Kısık bir küfür savurarak şokla geri çekildim. Asabi panda suratıma okkalı bir tekme geçirip feleğimi şaşırttıktan sonra hiç umursamadan arkasını dönüp huzur içinde uykusuna kaldığı yerden devam etti. Hiç beklemiyordum. Öyle ki tepki bile verememiştim.Cidden şok olmuştum iyi savurmuştu. Kulağım hafifden çınlıyordu sanki.

Yediğim tekneden çok onun bu tekmeyi atmasına şaşırmıştım ki şu an da masum masum uyuyan yüzüne,ellerini yanaklarının altına koyduğu için öne çıkmış yanaklarına ve hafif aralık büzülmüş dudaklarına, uyuduğu için yer yer kızarmış çilli yanaklarına baktıkça acaba az önce ki tekmeyi ben mi uydurdum diye kendi kendime şüpheye düştüm.

Zavallı Yorgan şu an sana daha çok acıyorum .

Elimle çenemi yokladıktan sonra iyi olduğuna kanaat getirdim. Cidden acı lokma çıkmıştı bizim kızılca hatun. Gülümsememe engel olamadım.

CANSET  | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin