A£ 20

20K 988 294
                                    

Multimedya; Temsili

Herkese merhabalar.!

5 günde 5 bölüm.!!! Ağlıyorum sanırım , bağımlılık yaptı. Kurtulamıyorum bu illetten.

Kavga severleri buraya alabilir miyim.??

Herkesin lise zamanında mutlaka bir vukuatı, kavgası olmuştur. Sen ne kadar sakin bir insan olsan bile gelip sınırlarını zorlayan birileri mutlaka çıkar. Belki dayak yersin belki kafasını aynaya geçirip uzaklaştırma alırsın 🤷  ama mutlaka bir kavgaya çekilirsin. Var mı öyle bir kavganız ya merak ettim.

Bu arada her şey iyi hoş ama kavgayı desteklemiyoruz. Lösemili çocuklar benim zayıf noktam onları alabildiğine koruyor ve kolluyoruz :)

Neysee

Keyifli okumalar diliyorum wattpet camiasının saygıdeğer Canset okuyucuları 🌼

Beğenirseniz de bir votenizi alırım

Canset'ten ;

Bu ben değildim.!

Şuan damarlarım da dolaşan bu katil olma isteği bana ait olamazdı. Ne ara bu kadar kıskanç biri olmuştum.? Yoksa hep böyle miydim. ?

Kanım damarlarımda fokurdarken sert adımlarla gözüme kestirdiğim kıza doğru ilerlerken aklımda tek bir şey vardı.

Onun o saçlarını yolup ona yedirmek.!

Hayır bunu Azer'i kıskandığım için değil, her gün gözümün önünde canıyla mücadele eden ama bir amaçsızın alay konusu olan çocuklarım için yapacaktım.

Ben yolu yarılamışken Azer , karga Esmanın kollarını sertçe itti. Bir iki adım geri sendeleyen kız reddedilmişliğin verdiği öfkeyle ağzını açtı. " Gerçekten o kızı karın olarak kabul etmiş olamazsın.!! Tamam Azer evli olman umrumda bile değil seni seviyorum . Bana sahip olabilirsin. " Sonlara doğru sesi yumuşamış ikna eder bir tona bürünmüştü.

Gözüne perde inmek deyimini şuan tam anlamıyla yaşıyordum.

Şuan itibariyle ne kavgadan nefret eden tarafımdan ses çıkıyordu nede hanımefendi kişiliğimden. İçimde ne zamandır yaşadığını bilmediğim Tarkan arkasına tüm orman halkını alarak kontrolü eline almıştı.

Ben yanlarına geldiğimde geldiğimi fark eden karganın bakışları bana döndü ve sinsice sırıttı. Ben son hızla freni patlamış kamyon gibi Esmanın üzerine yürürken Azer'in beni tutmak için kollarını uzattığını gördüm ama eğilerek kollarının altından geçtim.

Minyon olmanın faydaları.!

Azer'in beni tutamadığını gören amaçsızın yüzünde ki gülümseme yavaşça solarken ben şaşırmasına bile müsade etmeden saçlarını elime doladım.

Benden bir kaç santim uzun olması onun boynunu kırmama engel değildi.!! Saçlarına doladığım ellerimi aşağı çekerek psikopatik bir sesle kulağına fısıldadım. " Cık cık cık... Sen daha kime bulaştığını anlayamadın sanırım tatlım. Ama merak etme tedavini bizzat ben yapacağım."

O karga sesiyle ciyak ciyak bağırarak ellerini saçlarını tutan ellerimin üzerine getirerek tırnaklarını geçirdi. Tırnaklarını batırdığı yerde hilal şeklinde kanamalar olduğunu görünce daha büyük bir öfkeyle saçlarına asıldım ve kafasını önümde ki çardak masasına geçirdim.

Azer'in bana doğru hamle yaptığını görünce büyük bir öfkeyle ona doğru kükredim ." SAKIN.!! Hareket etme yemin ederim araya kaynarsın. " Afallayarak bana bakan adam ellerini kaldırarak bir adım geri gitti.

CANSET  | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin