2.4

3.1K 187 26
                                    

"Kate?" Diye sordu Safkan. "Sizin burada ne işiniz var?"

"Kuaföre gelelim dedik. Ayrıca senin burada ne işin var?" Diye cevap verdi Kelly. Onu ilk defa bu kadar diken üstünde görüyordum.

"Çalışıyorum..." diye mırıldandı.

"Sen?" Diye sordu Katty. "Burada mı çalışıyorsun?"

"Evet!" Dedi Safkan sinirle. "Olamaz mı?"

"Olur da... Ne bileyim."

"Hem siz ne zaman Türkiye'ye dönmüştünüz ki? Ayrıca bu kızları nereden tanıyorsunuz?"

Sessizlik.

"Kuz-"

"Öhm öhm!" Diye bağırdı Katty ve Kelly aynı anda. Çok tedirgin gözüküyorlardı. "Gitmemiz gerek. Görüşürüz Safkan!" Diye bağırıp Dolunay ile beni sürükleye sürükleye kuaförden çıkartmışlardı. Bu tavırlarını anlamlandıramamıştım.

Dolunay "Safkan sana ne çok benziyordu öyle! Aydın'la biz bile bu kadar benzemiyoruzdur." Dedi ve sonra güldü. "Kız Şule kayıp ikizin falan mı acaba?"

Dolunay ve ben dışında kimse gülmedi.

"Neler oluyor?" Diye sordum en sonunda durup. "Niye böyle garip davranıyorsunuz?"

Kelly zorla güldü. "Gayet normaliz ya!"

"Senin gülümsemeni senden iyi tanıyorum Kellepaça."

"O zaman sus da içimden geldiği gibi davranabileyim." Dedi sert bir sesle.

Ürktüm.

O hiç bana böyle davranmazdı. Sesini yükseltmez ve tartışmazdı aksine ben küçük tripler atar, daha sonra barışırdım. Bu hali ödümü kopartmıştı.

Çok geçmeden yoldan geçen bir taksiyi durdurduk. Öne bu sefer Kelly oturdu. Biz de arkaya sırasıyla Ben, Dolunay ve Katty şeklinde oturduk.

Taksi yolculuğu sessiz geçmişti. Sabahın aksine şimdi kimsenin enerjisi yok gibiydi. Çantamdan telefonumu çıkarttım. Anonimden iki mesaj vardı.

Dağ Odunu: Selam. Konuşamıyoruz bu aralar.

Dağ Odunu: Nasılsın?

Şule: İyiyim, öyle normal geçiyor işte.

Dağ Odunu: Güzel.

Şule: Düşüncene saygılıyım fakat

Şule: Sence de bu anonim işi fazla uzamadı mı?

Dağ Odunu: Bilmiyorum. Korkuyorum.

Şule: Aptalsın biliyorsun değil mi? 

Dağ Odunu: Biliyorum. Sayende unutmuyorum artık.

Şule: Anndmewşeldslle

Şule: O kadar da çok kullanmıyorum ki abartma.

Dağ Odunu: Neyse ben şey için yazmıştım.

Dağ Odunu yazıyor...

Şule: Ney?

Dağ Odunu: Sınavdan sonra kendimi göstermek için.

Şule: Ciddi misin? Sadece 2 hafta kaldı ama?

Dağ Odunu: Ciddiyim

Dağ Odunu: Ama bir şartım var

Şule: Söyle dağ odunum

Dağ Odunu: Hayalindeki bölümü ve üniversiteyi kazanacaksın.

Şule: Kazandım say.

Dağ Odunu: Hey! Tıp o kadar da kolay bir bölüm değil!

Şule çevrimiçi

Şule: Haklısın

Şule: Ama kazanacağım

Şule: Endişelenme

Şule: Şimdi eve girmem gerekiyoe

Şule: Sonra görüşürüz

Dağ Odunu: Görüşürüz

Görüldü

_____________________

Taksiden indiğimizde parayı Dolunay ödemişti. Aslına bakarsanız ben bile ödeyebilirdim çünkü 2 hafta sonra sınav olacaktık ve sınavdan sonra anonimimin kim olduğunu öğrenecektim.

Tahminlerim var gibiydi ama korkuyordum.

Apartmana girdiğimizde çok geçmeden kapının önüne gelmiştik.

"İlk kapıyı sen çal Nuriye." Diye fısıldadım. "Ben en arkada duracağım."

"Ben çalmam. Aylin Sultan direkt üzerime atlar vallahi."

"O zaman Kedi sen aç."

"Rüyanda bile göremezsin Şule. Senin yüzünden Aylin ağzımıza sıçacak."

"Öyle demesene ya! Of! O zaman sen açsana Dolunay." Diye sordum son şansımı deneyerek.

"Niye ben ya?!" Diye cırladı. Ona sen bir açma bak ben seni ne yapıyorum bakışlarımı atacakken Nuriye suratıma küçük bir tokat atıp "Aypatimi tehdit edemezsin!" Dedi.

Ona göz devirip bir adım öne çıktım. Onlar en öndeyken uzanıp zile bastım ve hızlıca merdivenlere koştum. Onlar şaşkın şaşkın dururlarken ayak sesleri duyuldu.

Ve siz merak ediyorsunuz değil mi şu an ne oluyor? Kısaca özet geçeyim.

Sonuç olarak kapının açılmasını bekliyorduk. Annemin suratını görmek istiyordum ama korkuyordum. Saçlarımı boyatmama kızabilirdi. Kızmak bir yana, güzelliğimden de bayılabilirdi.

Ve tüm kızlar korku dolu gözlerle kapıya bakarken kapı yavaşça açılmıştı.

Annem bize baktı. Gözleri hemen merdivenlerdeki bana kaymıştı.

Gözler baydı.

Sonra ise

Kapı kulpunu bıraktı ve yere pat diye düştü.

_____________________

YiaAa ayLiiNnn!! Nemsmmdmd

Sonu mdmsmkeksç

Instagram: golgeyazarrr

BEYAZ ÇİKOLATA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin