merhaba canlarım. bç'nin finaline az kaldı, hazır mıyız? şahsen ben değilim ama özel bölümlerle içimi rahatlatmaya çalışacağım...
finale kadar zaman atlamaları olabilir. öyle aylar, yıllar farkıyla değil tabii. 2-3 hafta ya da mesela 3-4 ay gibi.
sınır: 40 oy, 60 yorum 💗
keyifli okumalar ^^
_______________________
16 Eylül 2022
Bugün üniversitenin ilk günüydü. Çok heyecanlıydım ve şimdi Arden beni arabayla okuluma bırakıyordu.
Arden geçen hafta araba almıştı. Ehliyeti zaten varmıştı önceden. Bu yüzden Arden direkt araba alırken Kaan sürücü kursuna yazılmıştı.
Dairelerimiz ise istediğimiz gibi olmuştu. Taşındığımız ilk haftadan yerleşmiştik. Zaten tuttuğumuz evler 2+1 olduğu için kolay olmuştu. Dolunay ve ben bir daireyi tutmuştuk, Kaan ve Arden'de karşımızdakini. Ama geceleri genelde Arden'le uyuyordum. İstanbul'a geldiğimizden beri bensiz uyumuyordu.
Bundan şikayetçi değildim.
Üniversitenin girişine geldiğimizde fazlasıyla kalabalık olması normaldi. Her yer araba ve öğrenci kaynıyordu. Derin bir nefes alarak Arden'e döndüğümde o zaten bana bakıyordu. Gülümseyerek elini kaldırdı ve yanağını okşadı. "Sakin ol güzel kızım. Gerilme bu kadar."
"Ay elimde değil ki. Çok heyecanlandım."
Gülümseyerek yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve dudaklarımdan öptü. "Hadi," dedi. "Git bakalım."
"Sen?"
Başını sağa eğdi. "Bende gideceğim."
Dudak büzdüm. "Akşama kadar nasıl bekleyeceğim seni ya?"
Gülümsemesi gözlerine kadar çıktı. "Belki özlersen eve gitmem için direnmezsin."
Gözlerimi yalancıktan büyüterek ona baktım. "Ama sen de hep benimle uyuyorsun!"
"Ya kimle uyuyacağım?"
Düşünmedim bile. "Sadece ben?"
"Elbette öyle."
Sırıtarak tekrar dudaklarımdan öptüğünde kısaca alt dudağımı çekiştirmişti. Elimi yanağına çıkartıp öpüşünü derinleştirecekken geri çekildi. "İlk günden geç kalma bebeğim."
"Ödeteceğim bunu sana," dedim sinirle. "Görürsün sen."
Göz kırptı. "Görüşürüz."
Arabadan inerken el salladım. "Akşam almaya geleceksin değil mi?"
"Tabi ki."
Arabanın kapısını kapattığımda girişe doğru yürümüştüm. Çok fazla kalabalıktı. Bu yüzden girişe varana kadar çantamdan öğrenci kimliğimi çıkartmıştım. (yn: öğrenci kimliklerini okul mu veriyor bilmiyorum ama takılmayın sçcmösnd)
İçeri girdiğimde derin bir nefes aldım. Arden'le okullarımız yakın değildi ama çok da uzak değildi. Tuttuğumuz ev tam ortada bir yerdeydi. Historia AVM'ye yakındı. Arden İstanbul Üniversitesi'nin 4 yıllık Hukuk bölümünü kazanmıştı. Kaan'da 2 yıllığını kazanmıştı. Dolunay ise Bezmiâlem Üniversitesinin Sağlık Bilimleri Fakültesinden Beslenme ve Diyet bölümünü kazanmıştı.
Şimdi ise fakülteme girmiş, dersimin olacağı sınıfa giriyordum. Umarım buradaki yıllarım güzel geçerdi.
________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ ÇİKOLATA | Texting
Conto05**: Ne yani? En sevdiğin şey beyaz çikolata mı Şule: Beyaz olan her şey. 05**: E bende beyaz tenliyim. Beni de sevemez misin? 17122022-21052023 🍃 !!BÖLÜM YORUMLARINDA SPOILER VARDIR!! -Tamamlandı-