1.4

4K 233 71
                                    

🍰

Üzerime gelen soğuk suyla çığlık çığlığa uyandım. Ellerimi kaldırmaya çalıştım yüzümdeki suyu kurulamak için ama kıpırdatamadım. Ayağa kalkmaya çalıştım, yine olmadı. Acaba Dolunay beni yatağa mı bağlamıştı?

"Dolunay..." diye mırıldandım hafif boğuk bir sesle. "İğrenç fantezilerini üzerimde deneme lütfen."

"Uyandı Fatih abi." dedi birisi. Kaşlarımı çatarak gözlerimi araladım.

"Görüyorum." dedi Fatih denen adam.

"Hassiktir..." dedim dehşetle. "Kaçırıldım mı lan?"

"Cık cık cık. Görüyor musun Aydın? Kuzenin çok küfürbaz."

O sırada polis sirenleri duydum. Annemin ağlama sesi ve diğerleri. Herkes çığlık çığlığaydı. "Ne oluyor ya?" dedim.

Fatih güldü. "Hiç bir şeyin farkında değilsin küçük kız."

"Kuzenimi hemen bırak Fatih! Senin işin benimle oğlum!"

"Yok, biz kuzeninle çok eğleneceğiz." dedi Fatih. Karşıma baktım. Kocaman bir ekran vardı ve ekranda bizim apartman vardı. Sanırım Aydın'ın telefonundan çekiliyordu. Görüntülü konuşuluyordu anladığım kadarıyla.

Fatih tekrar yanıma geldi. "Hmm. İlk hangi tırnağını alsak? Serçe parmaktakini mi, baş parmaktakini mi? Yoksa... İşaret parmağın mı olsun?"

Güldüm. "Çok şakacısınız."

Dudak büzdü. "Keşke şaka olsa."

Gülümsemem yüzümde dondu.

"Aydın!" dedim bağırarak. "Gerizekalı mal! Var ya bir geleyim oraya! Senin yüzünden bu hallerdeyim lan ben!"

"Gel vallahi tüm tırnaklarımı sen kopar ya!"

O sırada Fatih elinde kerpetenle bana yaklaşınca yutkundum. "Abicim ne oluyoruz ya..."

"Seçtim. İşaret parmağın." dedi. Ben hala ne olduğunu anlayamamıştım. "Dur orada!" dediğimde durdu ve bana baktı. Sırıttım. "Ben her dur dediğimde duracak mısın lan tirrek?"

Çenesini sıktı ve bana doğru yürümeye başladı. "Abi sen kimsin ya? Ben seni çıkaramadım." dediğimde bana anlamsızca baktı. Olay tamamen zaman kazanmaktı arkadaşlar.

O hala bana anlamsızca bakarken sırıttım. "Benim gibi bir zırdeliyle uğraşmak için ancak beni tanımıyor olman gerekirdi. Ve sen beni tanıdığın için kaçırınca bende senin beni tanıdığını düşündüm."

Şakaklarındaki damar ortaya çıkınca yutkundum. İçten içe onu gerçekten sinirlenmediğim gelse de aklıma rol icabı korkmam lazımdı.

Fatih ağabey yanıma gelip önümde durdu. Sırtı ekrana dönüktü ve herkesin bağırışları vardı hala. Bana göz kırpınca çaktırmadan sırıttım. Elindeki kerpeteni yaklaştırıp çekmiş gibi yapınca yalancıktan çığlık attım. Çığlığımla Aydın'da bağırmaya başladı.

"Ulan şerefsiz! Bırak lan kuzenim it! Vallahi ödeyeceğim parayı ağabey! Ne olur yapma ya."

Evet şuan neler olduğunu merak ediyorsunuz değil mi? Ben size kısaca özet geçeyim.

Gecenin bilmem kaçında sahaftan dönerken bu Fatih ağabeyler karşıma çıktı. Meğer Aydın uyuşturucu kullanıyormuş ve bunlara parasını ödememiş. Şansına adam iyi kalpli bir şey çıktı. Aracıymış bu da. "Daha uyuşturucu kullanmasın, yaşı kaç başı kaç. Erkenden bıraksın da sonra zor olur. Biz de bir plan yaptık." dedi.

"Size nasıl inanayım? Ya beni kaçıracaksınız?" dedim bende. Göz devirdi adam.

"Sence bunu isteseydik çoktan yapmaz mıydık?" O da doğruydu kendince. Sonuçta her gün kaçırılmıyordum.

Eh şimdi ise, beni yalancıktan bağlanmışlardı ve Aydın'ı korkutuyorduk. Şerefsiz uyuşturucu kullanmış! Gösteririm ben sana Aydın!

"Bunca zamandır neredeydi ulan o paralar?!" dedi Fatih ağabey bağırarak. Korkmuştum ama yalancık olduğunu kendime hatırlatıp rahatlıyordum.

"Ağabey annem yeni para verdi anca topladım. Ne olur yapma kuzenime bir şey ya..."

"Ulan ne demek annem paraları şimdi verdi?! Biz kaç aydır sana satalım, senin anca yeni aklın başına gelsin."

Onu boşverin de arkadaşlar soğuktan donuyorum lan burada.

"Vallahi getiricem ağabey. Hem bu hafta içmemiştim daha."

"Bir de içseydin!" diye bağırdım. Aydın'ın gözleri ekranda tekrar bana döndü. "Şule! İyi misin güzelim?"

Fatih ağabey arkasını dönüp bana baktı. Bu 'gerçeği artık söyleyelim mi' demek gibi bir şeydi. Kafamı salladım minnacık. Ekrana döndü. Sinirli ifadesi kahkaha atmaya dönüşünce bende dayanamayıp kahkaha attım. Aydın şaşkınca bize bakıyordu. "Ne oluyor lan?"

"Ya oğlum amma iyi kandın ha. Biz de fena değiliz iyi oyuncu-"

Fatih ağabey gözlerini kocaman açarak bize döndü. Sözünü kesen şey siren sesiydi.

Polis arabalarının siren sesi.

🍰

Eee nasıldı bölüüümm???

Instagram: golgeyazarrr

BEYAZ ÇİKOLATA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin