Mekana gelmiştik. Arden'in elini heyecandan sıkarken Arden sadece etrafa şaşkın bakışlar atmakla meşguldü.
"Şule..." dedi içeriye girerken. Tam o an Kaan'ın elindeki garip şey patladı ve etrafa renkli kağıtlar saçıldı. "Doğum günün kutlu olsun!"
Bende ellerimi çırparak Arden'e döndüm. "Doğum günün kutlu olsun bebeğim!"
Yutkunarak herkeste gözlerini gezdirdi. Ardından "Teşekkür ederim." diye mırıldandı. "Ne gerek vardı bu kadar şeye?"
"Saçmalama," dedim elinden tutup çekiştirirken. "Hadi, gel."
Arden herkesle sarıldığında gözlerindeki mutluluk çok belliydi. Pastanın yanına gittik ve ben gamzelimin yanı başındayken o da pastayı kesti.
Teyzem, "Aaa," dedi tam pastaları dağıtacakken. "O kadar yemek hazırladım size ben, siz gelmiş önce pasta yiyorsunuz. Cık. Gelin bakalım şuraya. Çok güzel de makarna salatası yaptım size."
(yn: canım çok fena yoğurtlu ve turşulu makarna salatası çekti, yapmaya gidiyorum hadi görüşürüz 😭😭)
(yn: malzeme eksikmiş, yapamadım, içimde kaldı ve çok açım. YAZARINIZA ZIKKIMLANACAK BİR ŞEYLER GETİRİN HEMEN 😭😭😭)
Arden gülümseyerek teyzemi onayladığında masaya oturmuştuk. Safkan ve babam da buradaydı. Arden'in sevgilim olduğunu biliyorlardı ve bunun için de buradaydılar.
Babam ve Safkan'la 2 aydır sık sık görüşüyorduk. Arada İstanbul'a geliyorlardı ve bu benim fazla hoşuma gidiyordu.
Safkan'da babamla kalıyordu artık. O da şu 2 aydır üniversite sınavı için hazırlanıyordu. Bu yıl girmemek yerine o da çalışıp kendi parasını kazanmak istiyordu.
Arden'in eli masanın altından elimi bulduğunda yüzümü ona çevirdim. Hemen yanımda oturuyordu. Bana samimi bir şekilde gülümsediğinde bende ona tebessüm ettim.
Kaan, "Ee Aydın? Nasıl gidiyor uzaktan ilişki?" diye sordu Aydın'a hitaben.
Aydın gözlerini yavaşça Kaan'a çevirdi. Ardından "Senin götün kaşınmış herhalde biraz? Fazla dayak istiyor gibi geldi bana." dedi.
Kaan elini ağzına örttü ve yanında oturan Dolunay'ın kulağına hiçte sessiz olmayacak bir şekilde fısıldadı. "Aşkım abinin gözü bende görüyorsun değil mi? O güzel kalçalarıma şaplak atmak istiyormuş!" dedi.
(yn: Kaan❤️Aydın ♾ söcmsöfmmf)
Alara gülerek Aydın'ın elini tuttu ve yanağını öptü. "Desene sevgilimde gözün varmış Kaan."
Kaan gözlerini kısarak Alara'ya baktı. "Yenge dedik, bağrımıza bastık. Yaptığı şeye bak!"
Dolunay kıkırdayarak Kaan'ın saçlarını karıştırdı. "Aşkım ben neyine yetmiyorum da bir de ikizime göz koyuyorsun sen?"
Aydın homurdandı. "Başlayacağım aşkınıza..."
Kaan onu duymamazlıktan geldi. "Karaca ailesine fazla aşığım canım. Hepsine göz koydum." dedi.
O sırada hiçbir şeyden haberi olmayan eniştem...
Teyzemin telefonu çaldığında ayaklandı. "Ben bir Güneş'e bakayım." dedi. Güneş'i de buradaki oyun alanına bırakmıştı teyzem.
Safkan'ın gözleri bir an karşıya daldığında kolunu dürttüm. "Ne oldu?"
Bana döndü bayık bakışlarıyla. "Hiç."
Yemeklerimizi yedikten sonra Arden'in başta kestiğimiz pastasını herkese dağıttık. Alara ve Aydın bizden uzak, baş başa oldukları bir yere oturmuşlardı. Büyük ihtimal yine okulları olduğu için ve ayrılacakları için biraz baş başa kalmak istemişlerdi.
Evet, Aydın ve Alara nişanlanmıştılar. Ve yine evet, fazla erkendi ama biz burada Aydın'dan bahsediyorduk. Onun için tek önemli olan Alara'ydı.
Okulları bittiğinde evleneceklerinden bahsetmişlerdi. Alara için mutluydum, o iğrenç ailesinin yanında şiddete maruz kalmıştı ve Aydın ona çok yardımcı olmuştu.
Ağzıma uzatılan pastayla gözlerim Arden'e döndü. O da gözleriyle çatalı işaret etti ve "A-a yap." dedi.
Gülerek uzattığı çataldaki pastadan yedim. "Ay ne güzel de seçmişim pastanı." dedim.
O da pastasından bir ısırık aldı. "Hıhım. Güzelmiş." dedi.
Daha sonra Arden'in hediyelerini açtık. Babam yorgun olduğunu söyleyip -her ne kadar bizde kalması için itiraz etsem de- evimize yakın bir otelde Safkan'la konaklamayı tercih etmişti. Aydın ve Alara'da kendi hallerindeydi. Uzak mesafe yürütüyorlardı ama elbette birbirlerini de çok özlemeleri vardı tabii.
Şimdi ise Arden'le el ele tutuşmuş, evimize 20-30 dakika uzaklıktaki sahil kenarında yürüyorduk. Şu son zamanlarda üzerimdeki durgunluğumu atmıştım ve bu çevremi de olumlu etkilemişti.
"Yine ne düşünüyorsun kara kara?" diye sordu Arden eğlenen bir sesle.
"Hiç," diyerek omuz silktim. "Öyle geçtiğimiz ayları... Neredeyse 1 yıl olacak seninle konuşmaya başlayalı. Garip hissediyorum. Bana anonim yazan biriyle şimdi el ele olmam..." Gülümseyerek başımı Arden'in omuzuna yasladım. Çok huzurlu hissediyordum.
O da başımın üzerini öperek "İyi ki sevmişim seni." diye fısıldadı.
Tebessüm ederek yüzümü yüzüne kaldırdım. "İyi ki bebeğim."
Ardından dudaklarını yanağıma değdirdi ve öptü. Geri çekildiğinde yürümeye devam ediyorduk.
İyi ki bir tanem, iyi ki bana yazmışsın.
___________________________
sanırım bç'nin text dışında en kısa bölümü oldu :/ devam gelmedi arkadaşlar kusura bakmayın...
hemen özel bölümü yazmak istiyorum, aklımda sadece o var
VE BENİ MANİPÜLE EDİYORSUNUZ, RESMEN YB YB DİYEREK RAHAT DURMUYORSUNUZ AYOL 😭😭😭
SÖFMÖSMDÖSNS bu durumdan şikayetçi değilim de neyse
16.05.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ ÇİKOLATA | Texting
Conto05**: Ne yani? En sevdiğin şey beyaz çikolata mı Şule: Beyaz olan her şey. 05**: E bende beyaz tenliyim. Beni de sevemez misin? 17122022-21052023 🍃 !!BÖLÜM YORUMLARINDA SPOILER VARDIR!! -Tamamlandı-