"Ayıp!" Diye bağırdı Nuriye bana doğru koşarken. Kollarımı açıp Nuriyeme özlemle sarıldım. "Ya! Nerelerdesin sen Nuriye?"
"Ne Nuriyesi ya?" Dedi bozuk Türkçe aksanıyla. "Adım Kelly, Kelly!"
"Kelli mi?" Dedim kahkaha atarak. "Yok Kedi!"
"Ya Şule!" Dedi bana kızgın bir bakış atmaya çalışarak. Kaşlarını çatmış ve yüzünü azıcık aşağıya indirmiş olarak düşünün. Allah'ım gülmekten ölecektim!
"Kızım!" Dedim kahkaha atıp. "Şöyle bakmasana altıma işeyeceğim!"
O da güldü. Surat ifadesini tahmin ediyordu büyük ihtimal. "Ya!"
"Eee Kelami ne yapıyoruz? Niye geldin?"
"Ne Kelamisi ya! Of! Senin yüzünden kendi adımı unuttum!"
"Şşşt Nuriye. Çok konuşma. Niye geldin?"
"Niye mi geldim?" Dedi bana şapşal bir şekilde bakarak. "Canım istedi ya! Of! Sanane hem? Ben Dolunay'ımı görmeye geldim belki!"
Evet siz şu an bu kızın kim olduğunu merak ediyorsunuz değil mi? Baba tarafından konuştuğum tek kuzenim. Babam yarı türk yarı ingilizdi ve -ona baba demeyi ne kadar istemesem de- bir tek Kelly ve Katty ile konuşurduk. Kelly yani Selami dedenin ikiziydi Katty. İkiside kız oldukları gibi birbirlerine hiç benzemezlerdi. Katty büyük ihtimal anne tarafına çekmişti. Kelly ise babamlara benziyordu. Babamı ise küçükken sadece bir fotoğraf karesinde görmüştüm.
"Cidden Kelami niye geldin? Hem Kedi nerede?"
"Cat?" Diye sordu ingiliz aksanıyla. Suratını anlamadığını belirtir şekilde buruşturdu. Sonra sanki anlamış gibi "Hee!" Dedi. "Katty'yi diyorsun sen. Amcamda o."
"Sen niye orada değilsin?"
"Seni yalnız bırakmak istemedim darling." Dedi yanağımı öperek. Güldüm. "Hadi eve girelim."
İlk durdu, gözleri arkama kaydı. Bana döndü sonra. "Az önce sarıldığın çocuk boy friend'in miydi?" Ona şaşkınca bakarken "Ay dur!" Diye bağırdı. "Yoksa ex bbf mi?"
"Ex best ne?"
"Eski en iyi erkek arkadaşın! İngilizcenin bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum Şule! Seni Aylin'ime söyleyeceğim."
"Şşt!" Dedim ağzını kapatarak. "Aylin sultan duymasın valla terliği başıma fırlatır."
Kafama gelen şeyle acı içinde inledim ve elimi kafama götürdüm. "Ah!"
"Şule? Az önceki erkek kimdi!" Diye bağırdı annem camdan. Ona döndüm şaşkınca. O bu sefer Melahat'a döndü. "Hoş geldin bebeğim."
"Hoş buldum Aylin'im." Dedi Selami ona el sallayarak. Elini hızlıca aşağı indirdim. "Şşt! Annemi kapmak yok. O benim!"
"Hıh! Aylin'imle arama karışma!"
"Seni var ya..."
"Ben Dolunay değilim! Korkmam ki senin tehditlerinden Şule! Hem," dedi sırt çantasını tek omuzuna alarak. "İstersen beni kızdırma çünkü sana Almanya'dan beyaz çikolata getirdim."
İçimdeki Nuri Alço "Ne?!" Diye çığlık atarak bağırdı ve resmen Selami'nin üzerine zıpladı. "Bitanecik kuzenimsin Nuriye! Canım ya!"
"Ya kalksana üzerimden Şule! Of!" Dedi beni ittirmeye çalışarak. Daha fazla abartmayarak üzerinden kalktım ve üstümü silkeledim. Annemin olduğu cama döndüğümde hala orada olduğunu fark ettim. "Anne?"
"Eve gelince hesaplaşacağız beyaz çikolata." Dedi ve geriye çekilip camı kapattı. Biz de Fatmiye'yle daha fazla dışarıda durmayarak içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ ÇİKOLATA | Texting
Conto05**: Ne yani? En sevdiğin şey beyaz çikolata mı Şule: Beyaz olan her şey. 05**: E bende beyaz tenliyim. Beni de sevemez misin? 17122022-21052023 🍃 !!BÖLÜM YORUMLARINDA SPOILER VARDIR!! -Tamamlandı-