2.8

2.9K 172 109
                                    

Dolunay'dan devam.

_______________________

"Dolunay? Sen niye buradasın ki ya? Gene halüsinasyon mu görüyorum?"

Gözlerimi kırpıştırarak ona baktım. "Hı?"

"Neyse ya dokunsam toz olacaksın en azından dokunmayayım da kal böyle."

Elimi ona uzatacakken geri çekildi. Uyku sersemiydi sanırım. "Kaan, benim."

"Halüsinasyonlar konuşuyor muydu ya? Konuşuyorlarsa da ne güzelmiş. Çok hoşuma gitti. Kaç gündür sesini duymamıştım."

"Kaan! Gerçekten benim, buradayım. Halüsinasyon falan görmüyorsun. Konuşmaya geldim."

Bileğimi tuttu. "Boşver konuşmayı," derken beni çekiştiriyordu. "Benim çok uykum var. Gel yatalım."

"Ne?" Diyemeden odasına girdik. Her taraf dağınıktı. Yerlerde kıyafetleri vardı. Masasının üzerinde silgi çöpleri, kağıtlar ve testler. Hepsi dağınıktı. Çöpleri bile yerdeydi. Dolabın hemen önünde iki gane içki şişesi vardı. Hadi canım! Bu yaşta içki mi içmişti? Şahsen benim annem izin vermezdi açıkçası. Zaten 18'ime de daha girmemiştim. 2 ay vardı.

Bileğimi hala tutuyorken yatağın üzerindeki örtüyü kenara ittirip yatağa oturdu. Beni de bileğimle kendisine çekti. Fazla hızlı çekmiş olacaktı ki Kaan geriye düşmüştü ama bozuntuya vermeden o duvar kenarına, beni ise yanına yatırmıştı.

"Kaan. Ben uyumaya gelmedim ki. Konuşmaya geldim." dedim ama beni pek umursamış gibi durmuyordu.

"Özür dilerim tamam mı? Senin göreceğini düşünmemiştim o yorumu. Hem-"

Ayaklanmaya çalıştım ama belimi sımsıkı saran kolları buna pek izin vermemişti. "Ne yani o yorumu göreceğimi bilsen yazmayacak mıydın?"

"Hayır."

"Aptal!" Dedim sinirle ve yatağın içinden çıkmaya başladım. "Aptalsın sen ya! Bıraksana beni!"

"Uyuyalım. Söz anlatacağım ama uyuyalım hadi."

"Ne uykusundan bahsediyorsun sen ya? Göreceğimi bilsen yazmayacakmışsın, hah! Görmeyeceğimi bilsen bile yazmaman gerekiyordu. Oğlum biz seninle sevgili aşamasına geçmiyor muyuz ya? Sen daha şimdiden beni al-"

Kıkırdayınca sözüm yarım kaldı. "Çok tatlısın amına koyayım."

"Ya!" Dedim cilveli bir sesle. "Öyle miyim?"

Güldü yine. "Allah belamı versin çok seviyorum lan seni."

Sessizlik.

Yutkunuş.

Derin bir nefes.

"O kız kimdi?" Diyerek konuyu değiştirdim.

"He illa söyleteceksin yani," diye mırıldandı. Kafamı olumlu anlamda sallayınca ofladı ve "Kuzenimdi." Dedi. "Kızları iyi stalkçı sanırdım. Hayır yani illa benimle küsmek gibi bir isteğin vardı sanırım. Hesabına girsen görürdün."

BEYAZ ÇİKOLATA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin