3.9

2.4K 136 132
                                    

Medya: Şule

38. Bölüm ilah bakış açısındandı şimdi Şule'den yazıyorum haberiniz olsuun. Keyifli okumalar!!

_________________________

Arden'le eve geldiğimizde kendimi direkt L koltuğa attım. Kafam koltuğun başındaydı ve Arden'de kapıyı kapatıp çok geçmeden o da kafasını kafamın yanına koydu. L koltukta biz de L şeklinde yatıyorduk yani.

"Yoruldum," diye mırıldandığımda güldü. Hemen kafamın dibindeki kafasına bakmaya çalıştım ama sonra pes ettim. "Niye gülüyorsun?" Diye sordum.

"Yorulacağın pek bir şey yapmadın ki."

"Olsun," dedim omuz silkip. "Allah'ım bugün ne kadar çok olaylı geçti ya? Hem sen anonim çıktın, hem yksden çıktık, hem babam denen şerefsizler geldi, hem ben bayıldım. Kaos üstüne kaos resmen."

"Valla," dedi esneyerek. "Ne desen haklısın. Bugün baya şey oldu."

"Hıhım." Diyerek onu onayladım. Gözlerim kapandı kapanacaktı.

"Bir şeyi söylemeyi unuttun." Dedi kulağıma doğru. Gözlerimi açmadan cevap verdim. "Ne?"

"Öpüştük de."

"Hee," dedim. "Oldu öyle bir şeyler."

"Çok güzel oldu."

"Hıhım. Bu arada," dedim esnerken. Elimin tersiyle ağzımı kapattığımda devam ettim. "Dudaklarının tadı çok güzeldi."

Bir kaç saniye ses gelmedi. Gözlerimi aralayıp Arden'e baktım. Gözlerini kocaman açmış ve yatakta hafif doğrulmuş bana bakıyordu. "Ne?" Diye sordum. "Yalan mı söyleseydim?"

"Yok da," dedi yutkunurken. "Sarhoş musun sen? Narkoz falan da vermediler ki..."

Göz devirdim kafamı tekrar koltuğa koyarken. "Ben her zaman açık sözlüydüm canım."

"O zaman bir şey soracağım sana. Dürüstsen dürüst cevap ver."

"Tamam." Dedim sırt üstü uzanırken. Gözlerimi de kapatmıştım. Çok uykum gelmişti.

"Bekliyorum..." diye mırıldandığımda hala cevap vermemişti. Tam gözlerimi açacakken dudaklarımın üzerinde hissettiğim dudaklarla beynim araba çarpmışa döndü. Arden iki dudağıyla üst dudağımı hızlıca çekiştirip geri çekildiğinde "Eee?" Diye sordu. Sesi kısıktı "Nasıl hissetmiş benim beyaz çikolatam?"

Yutkunduktan sonra dudaklarımı yaladım ve cevap verdim. "Valla beni çok arsız yapacaksın. Böyle aniden öpünce kalbim bir garip oldu."

Güldü. "Yaparız öyle bir şeyler."

"Daha fazla yap," dedim sırıtırken. Uykum kaçmıştı. "Çok güzel hissettim."

Yine güldü ve cevap vermedi.

Tekrar eskisi gibi yattığında "Eee?" Diye sordu. "Anlatsana bir şeyler."

"Ne anlatayım?" Diye sordum.

"Bilmem. Sevdiğin anıların falan."

"Hm," dedim düşünürken. Ne anlatabilirdim ki? Aklımda pek bir şey yoktu.

Aklımda Dolunay ve Aydın'la küçükken yaşadığımız olay gelince sırıttım. "Bak bir şey geldi aklıma." Dedim.

"Anlat." Dedi saçlarımla oynarken.

"Şimdi 7 yaşında falandık herhalde. İlkokula gidiyorduk, bir veya ikinci sınıftaydık. Neyse işte. Bir gün Dolunay'ların evine bırakmıştı beni annem. O da teyzemle alışverişe mi ne gidecekti. O zaman daha Güneş yoktu. Neyse eniştem de evdeydi. Bir de akşam vaktiydi tabi. Kuzenler olarak da biz ışıkları kapatıp saklambaç oynardık.

BEYAZ ÇİKOLATA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin