4.5

2K 142 73
                                    

Aydın Karaca

Onu ne zaman sevmiştim bilmiyordum. Sadece çok sevdiğimi biliyordum.

Bana postunda gönderme yaptığı günden beri görüşmemiştik. Bizim evde kalmayı da bırakmıştı. Doğum günü geçmişti çoktan. Kutlama istememişti ve ben ona sadece küçük bir kolye almıştım. Biliyordum çünkü pahalı hediyeler sevmezdi o. Manevi değeri olan şeyleri daha çok severdi.

Şimdi ise karakoldaydım.

Alara neredeyse yarım saat önce bizim evden 1 saat uzaklıktaki karakolda olduğunu söylemişti. Trafik yoktu ve şansıma babam evde olduğu için onun arabasıyla gelmiştim.

Hızlı adımlarla karakola girdiğimde gördüğüm simalarla kısa bir an duraksadım. Daha sonra Alara'nın yanına gittim. Onu kollarım arasına aldığımda herkesten korumak istermişçesine sımsıkı sarılmıştım.

Anne ve babası buradaydı çünkü. Neden olduklarını az çok tahmin edebiliyordum ve olmamasını diledim.

Alara'yı omuzlarından tuttum ve "Neler oluyor?" diye sordum. Bana döndü ve "Annemler inkar ediyor," dedi ağlamaklı sesiyle. "Bana yaptıkları onca şeyi..."

"Şş," dedim onu kendime çekip sınsıkı sarılarak. "Sen kimseye gitmiyorsun Lara. Tamam mı? Buradasın, yanımda. Sen istemediğin sürece kimse seni alamaz."

"Sen," dedi boğuk sesiyle. "Başıma gelen en güzel şeysin."

Başına küçük bir öpücük kondurdum. "Öyleyim."

Bize doğru gelen bir adamı daha sonradan fark etmiştim. Avukat olduğu ise önlüğünden belliydi. Elindeki dosyalarla yanımıza vardığında bana hafifçe bir baş selamı verdi. Daha sonra Lara'ya dönüp dosyaların içindekileri kısaca anlatmaya başladı.

(yn: ben böyle şeyleri pek bilmiyorum yanlış anlatmış da olabilirim. umursamazsınız artık dmdöemföc)

Alara zaten 18 yaşında olduğu için ben çok fazla bir sorun çıkacağını düşünmüyordum. Reşitti ve isterse evinden ayrılabilirdi ama avukatı da ceza almaları için tutmuştu büyük ihtimal. Parayı nereden, nasıl bulduğu hakkında ise hiç bir fikrim yoktu.

Avukat yanınızdan ayrıldıktan sonra Alara'ya döndüm tekrar. "Güzelim? Sana bir şey mi yaptılar?"

"Aslında," dedi burnunu çekip. "Eve eşyalarımı almak için gitmiştim. Sizde daha fazla kalamazdım ve bir kaç gündür de Şule'nin çalıştığı sahaftaydım. Orayı yöneten teyze benim durumumu anlayıp bana bir miktar para vermişti. Eve gittiğimde de kıyafetlerimi alacaktım. Bilerek evde olmadıkları saati seçmiştim ama evdelermiş. İşten atılmışlar. Sonra işte..." Susunca devam etmek istemediğini anlamıştım ve devamında ne olduğunu da aynı şekilde. İç çekip kafasını göğsüme bastırdım ve başının üzerine üst üste öpücük bıraktım.

Karakolda neredeyse 2 saat daha durmuştuk. Alara ailesi hakkında şikayetini geri çekmemişti ve işten yeni atılan ailesi içinse bu durum sinir bozucuydu. Aslında umurumda değildiler. Çok da iyi olmuştu.

Karakoldan babamın arabasıyla ayrılıp bizim eve geçtiğimizde Alara ile arabadan indik. Annemi bir kaç dakika önce eve geldiğime dair aradığımda babamın kahveye gittiğini öğrenmiş oldum.

Alara, "Annen kızmasın?" dedi sorarcasına kapının önüne geldiğimizde. "Sizin eve girip çıkıp duruyorum sonuçta..."

"Saçmalama istersen Lara," dedim kaşlarımı hafifçe çatarak. "Annem aeni çoktan gelini seçti bile. Kurtulamazsın bu işten. Ayrıca öyle birisi de değil, bunu çok iyi biliyorsun."

Son dediğimi duymazdan gelerek "Kurtulmak isteyen de yok zaten." diye fısıldadı. Büyük ihtimalle duymadığımı sanıyordu çünkü duyduğumu düşünseydi burada bir saniye bile kalamazdı utancından. Ama ben duymuştum ve kalbimin ritmi hızla değişmişti.

Kapıyı açtığımızda Dolunay bembeyaz olmuş suratıyla karşımızda dikilmişti. Arkamızdan annem gelirken ikisinin de hazırlanmış olduğunu fark ettim. Kaşlarım çatıldı. Neler oluyordu?

Alara içimi okumuş gibi "Neler oluyor?" diye sordu. Annem ve Dolunay hızlıca ayakkabılarını giydiklerinde annem kapıyı anahtarıyla kilitleyip "Bizde seni bekliyorduk oğlum. Hadi gidelim." dedi.

Kaşlarım çatıldı. "Ne oluyor anne? Nereye gidiyorsunuz?"

"Haberin yok mu?" diye sordu annem.

"Neyden?"

"Aylin'in kızı... Şule işte. Sevgilisi vardı ya Arden... Hastaneye kaldırılmış."

______________________

günler sonra tam ruh halime uygun bir bölüm yazdım aldmwömfödnf

bölümü fazla uzatmak istemedim çünkü uzatılacak pek bir şey bulamadım. umarım beğenmişsinizdir ve oylamayı unutmayın <3

sınır 20 oy olsun mu...

14.04.2023

BEYAZ ÇİKOLATA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin