0.3

11.3K 499 152
                                    

🤍

Şule: Günaydın

05**: Vay. Engel de mi açarlarmış.

Şule: Sus be. Pişman etme hemen.

05**: Tamam tamam

05**: Eee? Ne diye açtım engelimi

05**: Dün sapık diye dillendiriyordun beni. Az hakaret etmemiştin mcmdödşgöfç

Şule: Ay sus be. Sıkılırsın diye yazayım dedim.

Şule: Mağlum esprilerin pek soğuk. Kısa sürede soğuttun kendinden.

05**: Iyy. Bu daha kötü oldu.

Şule: İSiçdeşdömdşamd

Şule: Ne bekliyordun ki.

05**: Bir saniye. Hayvan arkadaşım beni çağırıyor da. Ona bakmam lazım.

Şule: Tamam tamam cmdmdöşeld

05** çevrimdışı

Şule: Lan ben söyleyeceğim şeyi unuttum sayende.

Şule: Of!

-------------

Anonimin ağzından

"Kaan! Allah belanı versin Kaan!"

"Ne yaptım yine ya? Gene ne oldu da yaranamadık sana!" dedi koltukta yayılırken.

"Ne yaptın da yaranacaksın ki! Çık git evimden!"

"Allah Allah? Senin evin mi burası. İkimizin. İ-ki-mi-zin." dedi heceleyerek.

"Tabi tabi. İkimizin evi olduğu için tüm işleri ben yapıyordum zaten. Ev hanımı olduk iyice! Hem evi süpür, hem yemekleri hazırla, hem masayı topla, yerleri temizle. Ohooo. Kaan Ağam? Başka ne yapabilirim sizler için?"

"Valla böyle iyi." dedi cipsi ağzına atıp gözlerini televizyondan ayırmadan.

"Kaldır o götünü! Kalk hemen. Halıları yıkayacağız."

"Lan amına koyduğumun puştu. O kadar ev alıyorsun da bir evi temizleyecek adam mı alamıyorsun?"

"Çok istiyorsan kendin al beyefendi! Kirayı zaten ben ödüyorum. Ohh beyefendi beleşe otursun."

"Öyle deme aşkım. Eşyaları ben aldım sonuçta. Alındım gücendim."

"Çok da umurumdaydı. Neyse hadi kalk. Halıları temizleyeceğiz." dedim kolundan tutup kaldırırken.

"Bırak beni lan!" dedi ama çoktan koltuktan düşmüştü. Ellerimi belime koyarak işaret parmağımı ona salladım. "1 dakika içinde halıyla beraber bahçeye gelmezsen Helin Teyzeyi arayıp burada hiç iş yapmadığını söylerim ve gidersin doğru İstanbul'a."

Yutkundu. Hala annesinden korkuyordu. "Sen iste yeter ki aşkım. Ben dünyaları getiririm sana." diyerek koştu.

"Salak! Hangi halıyı getireceğini biliyor musun sanki!"

BEYAZ ÇİKOLATA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin