0.4

8K 402 179
                                    

29 Ocak güncellemesi

Gözlerim hep bölüm yorumlarında 🫢

🤍

Şule: Günaydın

05**: Günaydın

05**: Ne yapıyorsun?

Şule: Daha yeni uyandım ne yapabilirim acaba

05**: Off ayaklarım hala çok ağrıyor

05**: Gece ağrısından doğru düzgün uyuyamadım bile

05**: Allah'tan mezuna kaldım da yatacağım şimdi cmdmeeçfşle

Şule: Aaa

Şule: Kaç yaşındasın ki sen?

05**: 19

05**: Sen?

Şule: 18

05**: Hee. Daha liselisin sen.

05**: Eee. Bu yıl beraber gireceğiz o zaman sınava

Şule: Evet Döndöföfçdl

Şule: Neyse dur annem çağırıyor beni

Şule: Hem daha okul için hazırlanmadım of!

Şule: Çok üşeniyorum vallahi

05**: İyi. Sen hazırlan ben de yatacağım

Şule: İyi uykular

05**: Sağol

—————————————-

Telefonumu komodine koyup ayağa kalktım ve dolabımdan okul kıyafetlerimi çıkarıp giydim. Çantamı son kez kontrol edip elime aldım ve telefonumu da cebime koyarak odamdan çıktım. İki gün önce Dolunay ve Aydın bize gelmişti. Kendileri kuzenim olurdular. Küçük kardeşleri Güneş de vardı ama o teyzemle kalıyordu. Bize gelmemişti ki 5 yaşında bir kızı annesinden ayırmak oldukça zordu.

Mutfağa gittiğimde annem masayı hazırlamıştı. Her zaman erken kalkardı bizimle birlikte. Kendisi özel ders veriyordu. Bir saatliği oldukça pahalıydı bu yüzden geçinebiliyorduk. Ayrıca ben de reşit olduğum için sahafta çalışmaya başlamıştım. Okul çıkışı mesaim başlıyordu. Patronum oldukça sıcak ve samimi yaşlı bir teyzeydi. Genelde çok kişi gelmezdi oraya bu yüzden sınava da çalışabiliyordum. Maaşımı da vermesinde bir sıkıntı çıkmıyordu. Böylelikle annemle ikimiz geçinebiliyorduk.

Masaya oturduğumda Dolunay ve Aydın da arkamdan geldi. Annemde oturunca kahvaltıya başlamıştık.

Sohbet ederek kahvaltımızı yaptık. Bitirince de Dolunay'la ben yardım edecektik ama annem geç kalmamamız için bizi kapıdan yolcu ettikten sonra gitti.

Dolunay'ların evi bize yakındı ve aynı okuldaydık. Bu yüzden istediği zaman bize geliyorlardı. Teyzem de bir şey demiyordu.

BEYAZ ÇİKOLATA | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin