"Demek doğum günüm için 1 hafta öncesinden hazırlık yaptın, ha?" diye sordu Arden eğlenerek. Ona 1 hafta önceden doğum günü için hazırlık yapacağımı hiç düşünememişti ve aklını sadece benim ondan uzaklaştığımı düşünmek için kullanmıştı.
"Evet seni şapşal. Çok tatlı trip atıyordun ama." dedim o halleri yine aklıma gelirken. İç çektim. Ne tatlı şeydi ama.
Gülerek yanağımı sıktı. "Beni cidden korkutmuştun."
Omuzumla omuzunu hafifçe ittirdim. "Hadi ama! Sana söylememek için kendimi zor tutmuştum."
Tekrar gülerek beni kolunun altında aldı. Sırnaştım küçük bir kedi gibi, bu onu güldürdü.
Başımın üzerini öptüğünde kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Gözlerinden bile mutlu olduğu belli oluyordu.
"Eee? Ne yapmak istermiş bugünün doğum günü çocuğu?" diyerek güldüm. Burnunu tekrar saçlarıma sürtüp "Hmm," diye mırıldandı. "Sevgilimle baş başa vakit geçirmek isterim."
"Tabi ki!" dedim neşeyle. "Bu fikriniz sevgiliniz tarafından da onaylandı."
Küçük bir kahkaha atarak arabanın anahtarlarını çıkarıp arabayı açtı. Sürücü koltuğuna oturduğunda bende yanındaki yerimi almıştım.
Eve gidene kadar sık sık sohbet ettik. Bugün Arden fazlasıyla mutluydu ve bu hali çok hoşuma gidiyordu.
Telefonuma bildirim geldiğinde Arden bana kısa bir bakış atmış ve tekrar yola dönmüştü. Bende telefonumu çıkarıp gelen mesajlara baktım.
Kaan: Aklıma geldi de söyleyeyim dedim
Kaan: Aydın siz Alara'yla ayrı şehirlerde okuyorsunuz ve birkaç saate uçağınız var değil mi?
Aydın çevrimiçi
Dolunay: Kaan... Sen canına susadın herhalde.
Kaan: Aman be canım. Hatırlatma yapayım dedim.
Aydın: Hatırlatma öyle mi?
Kaan: Gerçeklerden kaçamazsın...
Aydın: Gerçekler... Öyle mi Kaan?
Kaan: Neden tehdit ediliyormuşum gibi hissediyorum...
Aydın: Nasıl anlamak istersen...
Şule: Ay ne oluyor ne kaçırdım
Dolunay: Şşt araya girme. Shipim oluyor sanırım
Aydın çevrimiçi
Kaan çevrimiçi
Aydın: Tf ne?
Kaan: Sevgilimin Dolunay olduğuna emin miyiz yoksa bana burada bir şaka mı yapılıyor?
Alara çevrimiçi
Alara: Haksız da sayılmaz hani... Baştan beridir tartışıyorsunuz ve yan yana da fena değilsiniz gibi
Aydın: Ne?!
Aydın: LARA'MIN AKLIMI ÇELDİNİZ SİZİ PUŞTLAR
Aydın: O ÖPTÜĞÜMÜN AKLINA NE SOKTUNUZ SİZ????
Kaan: AYDIN VE BEN?
Aydın: Kes sesini kopartmayayım kelleni amk
Kaan: Sen qes asıl
Aydın çevrimiçi
Şule çevrimiçi
Dolunay çevrimiçi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ ÇİKOLATA | Texting
Short Story05**: Ne yani? En sevdiğin şey beyaz çikolata mı Şule: Beyaz olan her şey. 05**: E bende beyaz tenliyim. Beni de sevemez misin? 17122022-21052023 🍃 !!BÖLÜM YORUMLARINDA SPOILER VARDIR!! -Tamamlandı-