5. sä olit se tyttö

63 5 0
                                    

"Helvetin noita!!" Joku mies huusi takaa.

"Voi vittu" äitini huokaisi.
En tiedä mitä tapahtui mutta en nähnyt enään yhtään mitään.

Heräsin jonkun talon takapihalta minä olin kiinni jossain tuolissa en tiedä miksi. Näin jonkun tytön istumassa maassa ja katsoi kun mies vei minun äitiäni kohti jotain risukasaa.
Tämä mies sitoi äitini johonkin isoon oksaan joka oli laitettu pystyyn kasan keskelle.

Tämän jälkeen mies sytytti risukasan tuleen jolloin tajusin mitä oikeasti tapahtuu..

"Ei! Äiti!" Huusin kyyneleet silmissä. Purskahdin vain itkuun tämä tyttö joka oli aikasemmin istunut maassa vähän matkan päässä minusta tuli nyt eteeni ja irrotti minut tästä tuolista.

"Moi mä oon Minna kuka sä oot" tuo sanoo kuin mitään ei olisi tapahtunut.

"M-mä o-oon a-au-aurora" änkytin.

"mun isä on sankari ja pelastaa kaikki pahoilta noidilta" tuo sanoi ylpeästi.

"M-mut e-ei mun ä-äiti oo paha" sanoin itkien.

Takaisin nykyaikaan

Olin vasta 5v ku menetin äitini silmieni edessä..
Riuhdoin itseni irti naisen otteesta.

"Se oli vittu sun isä!" huusin päin tämän naamaa. Hän katsoi minua hämmentyneenä.

"Sun isä poltti mun äitin roviolla tällä pihalla!!" Huusin kyyneleet silmissä.

"Sä olit se tyttö" minna sanoo hiljaa. Mutisen vain jotain myöntävää.

"No siinä tapauksessa mulla onkin parempi syy polttaa sut roviolla" tuo virnisti ilkikurisesti.

Minna oli sitonut Nikon johonkin tuoliin ettei se pääse häiritsemään.

Samassa kohdassa saman lainen risukasa kuin 20 vuotta sitten....

Minna sitoi minut keskelle risukasaa. Onneksi minulla oli ässä hihassa.

Niko:

Eieieiei.. ei tässä näin pitänyt käydä.. miks Minna tekee tämän..

"Minna älä!." Huusin itkien.

"Ole sinä saatana hiljaa siellä" Minna ärähti. Hän heitti viela jotain sytytys ainetta Auroran päälle ja ympärille.

"Minna lopeta.."itkin. Minna ei kuunnellut vaan sytytti risu kasan tuleen.

"Eiii!" Huuto itkin.

Menetin juuri minulle tärkeän ihmisen silmieni edessä...

Sanoja: 293

Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader Where stories live. Discover now