Aurora pov.
Kohta alkaa syyskuu masentava kuukausi tiedän.
Olen oleskellut nikon luona nyt jonkin aikaa. Lopetin myös työni koska en lahdessa nyt tule varmaan käymään hetkeen.
Sniff on mun pikkuveljellä hoidossa pari viikkoo mut kyl se varmaan voi sinne jäähä pidemmäksi aikaa.
Niko ei ole onneksi varmaa vielä huomannut että olen vähentänyt syömistäni aika paljon.Skip 4h
"Rora!" Niko huusi keittiöstä.
"Mitä?" Kysyn.
"Jätkät kysy että lähettäiskö baarii tänää" niko sanoo.
"Ihan miten vaa" vastaan.
"Okei no parin tunnin päästä studiolle ja mennää sielt sit porukalla" niko kertoo.
"Selvä" vastaan ja menen takasin sohvalle.
Skip 2h
"Ootko valmis?" Niko kysy.
"Aa joo sekka" sanon ja lähen juoksee ympäri taloa etsien mun go pro.ta.
"Noni lähetään" sanon ku olen löytänyt etsimäni.
"Mitä sä tolla" niko kysyy.
"Näät sit" sanon.
Astuimme rappukäytävään ja suuntasimme kohti ulko-ovea.
Menimme nikon autolla studiolle vaikka sinne ei ollu hirveen pitkä matka.
Olimme nopeasti perillä mutta olimme silti viimesiä.
"Hellouu" huikkasin.
"Heipä hei" porko huikkasi samalla tavalla ku minä.
"Laitappa toi päähä nii lähetää" sanon ja heitän go pro.n joonaksen sylii.
"No vittu" hän naurahti. Muut rupesivat vain nauramaan.
Porko laittoi sen kuitenkin päähän."Siinä on myös GPS" kerron.
"Kiitos luottamuksesta vittu" joonas pyöräytti silmiään.
Siinä meni sit joku 10 min ennen ku päästiin lähtemään.
"Miks kukaan ei kertonut että täällä on näi helvetin kylmä" valitin samalla ku oltiin kävelemässä lähi baariin.
"Ota tää mun takki. Mä en nyt tarvii sitä" niko sanoo ja heittää takkinsa minulle.
"Söpööö" porko kiljuu.
"Pidä sinä suus kii tai" keskeytän ja katon nopee joelia jonka jälkee porkoa ja taas joelia.
Sain joelilta aika vihasen ilmeen. Joonas ei tainnu ees tajuta ku kattoo vaa "mitä hä täh" ilmeellä.
Naurahan ja pudistan päätäni.
"Mitäs salattavaa teillä kolmella on" Tommi kysyy takaamme.
"Hä täh eiku joo eiku siis ei mitään" joonas selittää ja saa joelilta tuomitsevan katseen.
----------
Oon kirjottanut tätä osaa varmaa melkee 2kk😐
Sanoja 314
ESTÁS LEYENDO
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
FanficValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...