Aurora:
Avaan silmäni ja katson ympärilleni joka oli kyllä iso virhe. Sillä nopea pään liike saa kaiken eilen juomani nesteet tulemaan pian ylös. Juoksen äkkiä vessaan oksentamaan.
"Huomenta prinsessa" minna tulee vittuilee ja kerää hiukseni kasaan jonka jälkeen laittaa ne ponkkarille. Näytän vain keskaria tuolle ja oksennan uudelleen. Istun vessan lattialla nojaten seinään. Minna nojaa vessan oven karmiin Missähän luci vetää varmaa nukkuu vieläki jossain.
"Väistäkää saatana" rasse huutaa ja juoksee oksentamaan pönttöön. Naurahan vain ja pudistan päätäni.
"Mä meen tekee jotain pientä aamupalaa" minna sanoo.
"Ei!" Mä ja rasmus huudetaan järkyttyneinä jonka jälkeen rupeemme kaikki kolme nauramaan.
"Joo mee vaa" naurahan ja jään istumaan vessan lattialle Rasmuksen kanssa. Kaivan salakätköstäni peiton ja tyynyn.
"Mitä vittua Raaraa" rasse naurahtaa.
"Hyvää yötä" sanon ja käyn makuulleni vessan lattialle.
"Hei anna mullekki ny ees sitä peittoa ja tyynyä" hän sanoi ja tulee viereeni nukkumaan. Nukahdettiin siihen näemmä sitten oikeesti.
Minna:
Laitan kuullokkeet päähäni ja musiikkia soimaan samalla ku teen jotain pientä aamupalaa meille kolmelle. Kissimirrikin ilmestyy jostain puskemaan jalkoihini sen nimi tai olla Lucifer. Jaa hänen ruokakuppinsa on tyhjä. Hyvä muuten etten kaatunut kun hän puski minua jalkoihin. Kaadan hänelle ruokaa ja jatkan sitten meidän ruokamme tekemistä. Aamupalan teko keskeytyi aina välillä kun Lucifer tuli hakemaan huomiota. Kerran hän kiipesi syliinikin oli muuten lähellä ettei hän vetänyt minua maahan. Maine coon rotuinen kissa painaa varmaan jotain 5kg-8kg. Normi kissahan painaa vaan jotain 3kg-5kg. Mut tämä ei ole mikään kissa wikipedia joten nyt loppu tämä kissa juttu. Tiesittekö muuten että kissa- joo nyt loppu saatana.
Sain aamupalan valmiiksi ja laitoin ne pöydälle valmiiksi. Sitten ne kaksi sankaria tänne. Laitan musiikin pois ja otan kuullokkeet päästäni. Menen katsomaan ovatko nämä sankarit vielä tuolla vessassa. Vessan ovelle päästyäni huomaan että nämä kaksi makaavat lusikassa keskellä vessan lattiaa yhellä tyynyllä ja yhellä peitolla. Naurahan näylle ja Päätän napata heistä kuvan.
"Noni herätkäähän jo" sanon ja taputan käsiäni että he heräisivät. Rasmus ainakin näytti heräävän.
"Ai vittu mun pää" tuo sanahtaa heti istualleen noustessa.
"Te sitten päätitte nukahtaa siihen" naurahan.
"No väsytti" tuo pyörräyttää silmiään.
"Aurooraa väsyttää näemmä vieläkin" rasmus jatkaa ja naurahtaa katsoessaan nukkuvaa pikkusiskoaan.
"Nostetaan se vaan ylös kyllä se siitä herää" sanon ja tulen nostamaan Auroran ylös.
"Mitä vittua" Aurora kysyy unissaa.
"No huomenta" sanon ja hymyilen vittumaisesti.
"Ei meidän tohon pitänyt oikeesti nukahtaa" hän naurahtaa.
"Noni mut hei nyt syömään sitten Aurora pakkaat ja lähetään takas" selitän suunnitelman.
"Selvä pomo" aurora naurahtaa lopussa.
---------------
🌹
Sanoja: 405
YOU ARE READING
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
FanfictionValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...