Tommi pov.
Kello alkaa olla jo lähemmäs kahta. Joel ja porko oli hetki sitten lähtenyt jonnekkin tai ainakaan niitä ei nyt löydy mistään. Allu ja olli juttelivat jotain. Me kolme emme olleet juoneet niin paljoa kuin muut. Niko ja Rora on roikkuneet toisissaan vuorotellen. Oon aika varma että heillä on taas jotain no mut mikäs siinä kuhan Rora ei riko Nikon sydäntä uudelleen. Niko oli sillon ihan paskana.
Yhtäkkiä Niko ja Rora juoksevat tänne päi tai huoh ainaki yrittävät.
"Mä KeRrOn" niko sanoo ilmeisesti Roralle.
"Ei KuN mInÄ" Rora väittää vastaan
"MiNäPäS"
"eI vAa MiNä"
"Et SiNä VaA mInÄ"
"EiKu ViTtU mÄ kErRoN"
"eT vItTu KeRrO"
"Voi ny saatana kertokaa" ärähän.
"PoRkO jA hOkKa" Rora aloittaa.
"PaNeE vEsSaSsA" Niko keskeyttää.
"ViTtU mUn PiTi KeRtOo" Rora sanoo.
" jahas vainiin ilmankos niitä ei oo näkynyt" huokaisen.
No panekoon siellä minä en vitussa mee väliin.
"NiKo Se On MuN äLä OtA" Rora sanoo nikolle ja yrittää ottaa jotain sen kädestä.
Time skip
Tässä on nyt kulunut jonkin verran olemme vieläki täällä baarissa. Kello on kohta kolme.
Niko ja Rora ovat rauhottuneet ja heidänkin puheista alkaa saamaan selvää.
"Mä haen vettä" Rora sanoi ja lähtee tiskille päi.
Niko on ihan juuri nukahtamassa ainaki näyttää sille. Varmaa myös johtuu aika paljon alkoholista.
Aurora:
Olin hakemassa vettä kunnes näin vähän liiankin tutut kasvot. Voi vittu..
"Aurora pitkästä aikaa hah" Minna naurahtaa ilkeesti.
"Mitä vittua sä täällä teet" kysyn tympeentyneenä. Miks vitussa ees puhun sille sehän voi tehä mitä vaan.
"Samaa mitä muutkin tietenkin" minna vastaa.
"Et vitussa sen mitä mä susta tiiän nii toi ei millään tavalla pidä paikkaansa" sanon tai melkein huudan.
"No siinä olitkin ihan oikeassa" hän naurahtaa ja kaivaa taskustaan räjähteitä.
Katson niitä järkyttyneenä."Eiköhän sisusteta vähän uuteen kuntoon" hän alkaa nauraa.
"KAIKKI ULOS NYT" joku huutaa jonka jälkee alkaa kauhee rynniminen ulos. Seisoin vain paikallanin ja mietin mitä helvettiä tapahtuu.
"Voi pieni eikö äitis opettanut miten näissä tilanteissa toimitaan" minna nosta päätäni niin että nyt katon häntä suoraan silmiin.
Seuraavaks alkaa kuuluu kauheeta räjähtelyä.
"Älä ny siihen jää seisomaan vittu" minna huutaa ja ottaa kädestäni kiinni. Siihen loppuu muistikuvani.
-----------
Tämmönen.
Sanoja: 350
ESTÁS LEYENDO
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
FanficValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...