17. AuRorA SaAtanA

56 5 0
                                    


Aurora:

Makaan minnan sohvalla kääriytyneenä varmaa viiteen vilttiin. Väsyttää ihan sikana eikä oo energiaa tehä yhtään mitään.

"Tuu syömään" Minna huutaa keittiöstä ja kävelee olohuoneeseen.

"Tuuhhan ny" tuo sanoo.
Mumisen vain jotain vastaukseksi. Nousen ylös ja suuntaan minnan perässä keittiöön.

Keittiö täynnä kaikkee hyvän näköistä.

Keittiö täynnä kaikkee hyvän näköistä

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⬆️Pöytä näyttää tolta

Katson pöytää suu auki.

"Miten sä tän ehdit tehdä" kysyn häkeltyneenä.

"Helposti mut hei nyt syömää" tuo sanoo ja istuttaa minut pöytään. Niih syödä..

Ruoka menikin yllättävän helposti alas ainakin tähän mennessä.

"Hei mä oon ylpee susta että oot-" koputus keskeyttää minnan.

"Kukas vittu siellä on" tuo sanoo ja nousee ylös suunnaten samantien ulko ovele.

"Voi vittu" kuulen hänen sanahtavansa itsekseen. Pian hän kävelee ripeästi takaisin.

"Tule nyt" minna sanoo äkkiä ja ottaa kädestäni kiinni ja vetää makuuhuoneeseen. Istun sängylle hämmentyneen näköisenä. Minna kaivaa yö pöytänsä laatikosta kuullokkeet ja laittaa ne päähäni. Hän yhdistää puhelimensa kuullokkeisiin.

"Salasana on 5837. Laita ittelles musiikki mä palaan pian" tuo sanoo ja antaa puhelimensa minulle. Sen jälkeen hän poistuu huoneesta. Mitähän vittua tapahtuu no mut päätän kuitenkin laittaa jonkun musiikin soimaan. Biisiksi valiutui tänään ekana Rakastunut suruun.

Se sattuu, mut se tuntuu hyvältä Muut häviää, mut sä pysyt mun vierellä

(Aa aa) Oon rakastunut suruun Kauniit kasvot, mut niin rumia lauseita

Tee mitä tahdot, älä päästä helpolla

Oon rakastunut suruun

(Olkaa hyvä siinä kerto säe)

Costee - Rakastunut suruun

Jonoon päätyivät myös esimerkiksi:
Pakoon pahaa oloo, mitä jos tää menee pieleen, kaikki vampyyrit ei juo verta, tytöt, satuta mua kunnolla ja kotiviinii ja concerttaa. Ettekä varmana arvaa artistia. Voin sanoa jo tähän että vastauksenne on aika varmasti oikein.

Säikähän kun oveen paukahtaa jotain. Kuulen musiikin läpi vaimeeta kinastelua. Ahdistus valtaa jälleen mieleni. Muistot tulvivat päähäni.

**
Tulin juuri takasin kotiin koulusta isä ei näemmä oo kotona eli yöllä tullaa mekastaen kotiin. Meillä oli tänään ruotsin koe meni aika hyvin vaikka itse sanonkin. Ala asteen vikaa vuotta mennää.

Enpä oo tehnyt mitään ihmeellistä tässä nyt. Oon kuunellu vaan musaa. Kello alkaa olla jo lähemmäs puol kahta yöllä. Isä tulee varmaan ihan juuri kotiin. Jahas ja siinä paha missä mainitaan.

"AuRorA SaAtanA!!" Kuulen vihaisen huudon. Nousen sängyltäni ja suuntaan isäni luo kattoo mitä oon nyt tehnyt mut kadun heti päätöstäni hänen luo päästyäni.

"ViTun PikkU kAkaRa!! KaiKki oiS pAlJon parEmmIn iLmaN Sua!!" Tuo huutaa päin naamaani ja samassa tunnen pistelyä poskessani. Kyyneleet valuvat poskilleni saman tien. Hän kaivoi jonkun linkkuveitsen taskustaan ja oli huitaisemassa sillä minua sain väistettyä silleen että se osui minua vain suupieleen tehden siihen haavan.

Juoksen äkkiä huoneeseeni ja lukitsen oven.

"ViTun pEniKka tÄä Ei jÄä TähÄn!" Isäni huutaa oven takaa ja hakkaa ovea. Etin vaatekaapistani jonkun turhan vaatteen jotta saisin vuodon tyrehtymään. Vaate kappaleeksi valikoitui valkoinen t-paita. Hyppään sängylleni laitan kuullokkeet päähän ja painan t-paitaa suuni ja poskeni alueelle.

**

Kyseinen arpi on vieläkin muistuttamassa minua tänä päivänä kyseisestä yöstä. Oikein huippu juttuhan tässä on se ettei isäni ikinä edes pyytänyt anteeksi tai kiinnittänyt siihen ikinä huomiota.

 Oikein huippu juttuhan tässä on se ettei isäni ikinä edes pyytänyt anteeksi tai kiinnittänyt siihen ikinä huomiota

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⬆️Vähän haaleempi mut joku ton näkönen

"ET MEE SINNE" kuulen minnan huutavan.

Säikähän kun ovi pamahtaa auki.

"Jaa kukas se sinä olet" brune pitkä mies virnistää. Ja kävelee luokseni sulkien oven perässään ja laittoi sen myös ilmeisesti lukkoon.

"ELIAS SAATANA ET KOSKE SIIHEN" minna huutaa oven läpi. Mies joka paljastui Eliakseksi vain naurahtaa. Olen ihan paniikissa sängyllä ja tärisen ihan saatanasti tuntuu etten saa happee ollenkaan.

Elias ottaa leuastani kiinni ja tunkee vain naamaansa lähemmäs. En pysty tehä mitään olen aivan shokissa. Mies alkaa kosketella minua kaikkialta ja kun sanon kaikkialta nii myös tarkotan sitä..

Pian kuulen että ovi menee palasiksi.

"SÄ LÄHET TÄÄLTÄ NYT HETI!!" minna huutaa Eliakselle  ja osoittaa tätä pistoolilla.

"Okei wou  rauhotu" elias nostaa kätensä ilmaan antautumisen merkiksi ja kävelee ulos huoneesta. Ulko ovi paukahtaa takas kiinni. Pian kuulen juoksu askelia jotka tulevat luokseni. Pian tunnen olevani lämpimässä halissa.
Mä vain itken ja täristen.

"Shh. Anteeks mun ei ois pitänyt päästää sitä tänne ollenkaan" Minna sanoo.

"Kaikki on nyt hyvin" hän rauhoittelee.

Siinä meni sit varmaan lähemmäs tunti että pystyin rauhottumaan. Tällä hetkellä olen putsaamassa meikkejäni pois koska ne nyt oli vähän levinnyt. Meikit putsattuani (666 sanaa) kävelen olohuoneeseen päin minna keskeyttää matkani ja halaa minua. Mistä mä nyt tän halin ansaitsin.

Hän ottaa leuastani kiinni ja kääntää vasemman poskeni silleen että hän näkee sen kokonaan. Hänen ilmeestään Paistaa huolestuneisuus ja pientä järkyttyneisyyttä.

"Mistä sä tän oot saanut" hän kysyy. Ainiin ehin jo unohtaa. Hyvä minä.

"Ääh pikku juttu vaa" kuiskaan puren kieltäni ettei kyyneleet puskisi läpi silmieni.

"Ei hirveen pieneltä vaikuta" minna sanoo ja ottaa mut lämpimaan halaukseensa
Oisinkohan valmis kertomaan yhen isoimmista salaisuuksistani hänelle.. en oo kertonyt sitä ikinä kellekkään.

------------------

Costee🔛🔝

Sanoja: 765

Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader Where stories live. Discover now