6. joel mitä helvettiä?!

67 4 3
                                    

Yhtäkkiä risukasasta Rupes kuuluu rapinaa, jonka jälkeen Aurora kävelee liekkien keskeltä ilman mitään haavoja jne.

"A-aurora?!.." huusin.

"Mitä helvettiä" Minna sanoo hieman järkyttyneenä.

"Niko tuu lähetään" Aurora sanoo hyvin vakavalla äänellä. Hän vain kävelee mun luo ja ottaa olkapäästäni kiinni. Samassa me olimme jo minun kotonani.

"M-mitä miten" kysyin hämmentyneenä mitä oli juuri tapahtunut.

"Mä hakkaan sen naisen vielä" Aurora sanoi hyvin vihaisena.

"Rauhotu" sanon.

"Okei okei mut voiks mä jäähän tänne?" Hän kysyy.

"Joo tietenkin mut entä sniff" kysyn

"Mun pikkuveli pitää siitä huolta nyt ainaki pari viikkoo"
Aurora sanoo.

"Okei"vastaan

Aurora pov

"Mun pitää mennä huomenna 10 aikaa studiolle haluaisitko sä tulla mukaan" Niko kysy

Ainiin en oo nähnyt muita ku Joonaksen kaiken tän jälkee. En tiiä haluunko entä jos he pitävät minua idioottina ku jätin Nikon vaa sillee.. tai mitä jos..

"Rora?huhuu" Niko huhuili

Hymy nousi väkisin huulilleni Nikon sanoessa yhen hänen ja jätkien keksimistä lempinimistä mulle piiiiitkään aikaan.

"Kai mä voin" sanon hymyillen.

"Jes!" Hän huusi minun vain vähän naurahtaessa

Voi apua mitähän tästäkin tulee.

"Vois ruveta kohta menee nukkuu nii herättäis ajoissa" Niko sanoo ja vetää mua kädestä ylös.

"Sä kyl ihan hyvin tiedät ettei sillä oo välii monelta mä meen nukkuu mä herään silti aina liian myöhään" naurahan.

"Totta" hän rupesi nauraa.

Lopulta pääsimme kyllä nukkumaan mut aamusta tulisi helvettiä

Aamulla

"Rora herää" Niko ravisteli.

"Joo joo" mutisen

"Eiku nyt" hän ei lopettanut ravistelua

"Nyt saatana loppu" ärähin pienesti

"Kello on vittu 9.36 mä en aijo enää tulla muistuttaa" hän luovuttaa

"Oisit heti sanonu! Mä en ehi tehä kaikkee" nousin salamana ylös ja lähes juoksin suihkuun.

"Sitähän minä" Niko jäi makuuhuoneen ovelle nauraa.

Suihkun jälkeen kävin köh lainaa Nikon vaatteita jonka jälkee menin meikaa vähäsen.

"Ei sun tarvii meikkaa sä oot kaunis ilman meikkiikin ja onhan jätkät nähnyt sut ilman meikkiä" Niko tuli ovelle kattoo mitä teen.

Mutisin vain jotain koska en kuunnellut hirveemmin mitää hän sano.

"Oot tsinut käydä vähän varkaissa" Niko virnisti.

Ei tota virnistystä apua. Punastun pikkasen.

"Noniin eiköhän lähetä"Niko sanoo ja kävelee eteiseen laittaa kenkiä.

Seuraan Nikoa hetken päästä eteiseen laittaa itsekkin kengät.

Pääsimme autolle kunnes mua Rupes jännittää ihan hirveesti. Matka oli aika lyhyt mut mentiin silti jonkun takki autolla.

Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader Donde viven las historias. Descúbrelo ahora