32.Totta vitussa

42 5 0
                                    

Minna:

Avaan kotini tai no nikon kodin oven ja astun sisälle. Vaihdoimme Matiaksen kanssa numerot ja lupasimme viestitellä toisillemme.

"Onks kaikki hyvin?" Aurora kysyy tultuaan ovelle vastaan.

"Jooh.. sain vaa tietää yhen jutun" kerron.

"Minkä jutun" tuo kysyy.

"Matias.. se on mun pikkuveli" sanon hiljaa.

"Mitä?" Aurora kysyy hämmentyneenä.

"Joo ku siis meidän vanhemmathan eron kun mä olin 3. Matias ja Lyydia meni isälle. Lyydia on siis mun isosisko. Sit mä ja Linnea jäätiin äidille linnea on taas mun pikkusisko.." kerron.

"Miks sä et oo ikinä kertonut että sulla on pikkusisko" Tuo kysyy hento hymy huulillaan.

"Se tappo itsensä yli 10 vuotta sit mun silmien edessä.." kuiskaan katse maassa.

"Ai.. anteeks" aurora sanoo ja halaa minua.

"Et sä tiennyt." Sanon ja halaan takasin.

Aurora:

Seisoskelen keittiössä katsoen löytyiskö jääkaapista jotain. Rasse kävelee keittiöön ilmeisesti juomaan vettä.

"Hei kato maistuisko" sanon ja nostan jääkaapista neljä olutta ja kaks pulloo vodkaa.

"Totta vitussa" tuo sanoi innoissaan. Aukasin yhen oluen ja toisen vodka pullon.
Joimme siinä sitten niitä aika reippaalla kädellä.

"Mitä helvettiä te teette" minna naurahtaa tultuaan jonkun ajan päästä keittiöön.

"Mitä ne tekee siellä" niko huutaa olkkarista.

"Nää vetää täällä olutta ja 40% vodkaa" minna sanoo.

"Voi vittu" niko naurahtaa ja tulee keittiöön.

"MitÄ" rasse yrittää puhua.

"Eipä mitään" minna naurahtaa.

"Paljon ootte juonu" niko kysyy.

"Ei YhtäÄ mItÄ nÄä SeliTäT" vastaan olkiani kohauttaen samalla horjahtaen taakse päin.

"Juupa juu" niko naurahtaa.

"Eiköhän teidän pitäs mennä nukkumaan" minna sanoo.

"EiIi!" Huudamme yhtä aikaa.

"Kyllä" niko sanoo.

"JuoStaAn pAkOon" rasse 'kuiskaa' mulle. Nyökkään.

"Än yY tEe nYt" rasse sanoo mut samalla kun tuo sanoo nyt vedän tuolta housut alas jonka seurauksena se kaatuu ja mä lähen juoksemaan mutta törmään samantien oveen ja kaadun maahan.

"Ei vittu saatana" minna nauraa nikon kanssa.

"Eiköhän oo aika mennä nukkumaan " niko sanoo.

"Viiään ne mun sänkyyn mä voin nukkuu sohvalla" niko jatkaa ja alkaa nostamaan rasmusta ja laittaa sille housuja jalkaa.

"Noni aurora nausehhan ylös" minna sanoo. Minua rupee sattumaan ihan hitosti päähän yhtäkkiä. Kyyneleet nousevat silmiini.

"Hei älähän nyt itke. Mikä on?" Minna kysyy ja kyykistyy viereeni.

"PiPi" sanon ja osoitan päätäni.

"Otatko särkylääkkeen?" Minna kysyy. Nyökkään tuolle ja pian hän tulee takaisin vesilasin ja särkylääkkeen kanssa.

"Siinäpä sulle" hän sanoo ja ojentaa ne mulle. Laitan särkylääkkeennsuuhun ja nielen sen veden kera. Jätän lasin lattialle.

"NosTa" käsken tuota kuin mikäkin pikku lapsi.

"Jahas tuliko susta vauvva" minna kysyy lässyttäen. Kikatan pisenesti kun hän nostaa minut syliinsä.
Niko ilmeisesti oli saanut rassen jo sänkyyn.

"RasSee" hihkun.

"RorAa" rasse sanoo.

"Noni sit nukkumaan" minna sanoo ja laskee minut sängylle makaa.

Menen ihan kiinni rasseen ja tuo vetää minut lusikkaan.

"Noni öitä" niko sanoo. Siihen me tai ainakin minä sammuin.

---------------

Sanoja: 444

Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader Where stories live. Discover now