4.Äiti tule katsomaan

83 5 2
                                    

Skip 2kk

Aurora:

Siitä on nyt noin 2 kuukautta ku näin Nikon. Minulla on kieltämättä vähän ikävä häntä ja koko ajan ku kävelen ulkona esim lenkittämässä sniffiä tuntuu kuin joku katsoisi mut en ole nähnyt ketään. Ajatukseni katkeaa kun joku koputti oveen. Avasin oven mutta en nähnyt ketään kunnes kaikki vain pimeni.

Tunnen kylmän lattian allani. Käteni oli sidottu yhteen ja silmilleni on sidottu joku liina.
Sain jollain ihmeen kaupalla liinan pois silmiltäni. Tämä oli jokin vanha kellari jossa oli portaat ylös joittenka päässä oli ovi, aika varmasti lukossa.

Siirrän katseeni ovesta tähän huoneeseen. Huomaan jonkun makaavan lattialla samalla tavalla sidottuna kuin minä paitsi hänellä on silmien edessä edelleen se liina. Tajusin että hän oli Niko joten yritin äkkiä saada jalkani ja käteni irti, että pääsisin tarkistamaan hänen kunnon.

Sain jalkani ja käteni irti jolloin lähes juoksin Nikon luokse. Pulssi tuntui. Hyvä.
Otin köydet Nikon käsien ja jalkojen ympäriltä ja liinan pois hänen silmiltä.

Yhtäkkiä ovi aukeaa ja joku kävelee sisään.

"Jahas täällä ollaankin jo hereillä ja päästy irti" tuo blondi nainen sanoo.

"Vittu taas sinä" tuhahdan.

"Sinuna varoisin mitä sanoo" hän kaivaa puukon taskusta.

"Itse taas sinuna varoisin mitä tekee" naurahan. Nousin seisomaan ja otin pari askelta lähemmäs tätä naista.

"Sä taidat olla se tyyppi joka 'tappo itsensä' jättäen Nikon yksin" tuo katsoo minua tuomitsevasti.

"Joo ja sä oot se joka hakkaa viattomia ja tappaa niitä. Mikäs sun nimi olikaan" kysyn.

"Ole sinä hiljaa! Ja se ei kuulu sulle!" Blondi Rupes huutaa nostaen puukon minun kaulalle.

"Mitä helvettiä täällä tapahtuu" Niko kysyy yhtäkkiä meidän takaa.

"Mä poltan tän noidan nyt" blondi sanoo päätttäväimesti.

"Siitä vaan" naurahan.

"Minna mitä helvettiä et!"Niko huudahtaa. Nii minnahan oli sen nimi.

"Mulla on tuolla kaikki valmiina" Minna sanoo lähtien kiskoo minua ylös. Niko nousi äkkiä ylös ja lähti juoksee perään.

Ulos päästyämme huomasin tämän pihan olevan hyvin tutun näköinen mut en tiedä miksi.

"Minna älä!" Niko yritti estää minnaa.

"Mä teen vain sen minkä mun isän piti tehä mut se ei ole enää täällä hoitamassa näitä vitun noitia helvettiin " tuo nainen ärähti.

"Mut se mitä se yks teki sun pikkuveljelle ei tarkota että kaikki noidat olis pahoja" Niko sanoo.

"Yrität sä puolustaa tätä" Minna naurahtaa kuivasta.

"Silloin ku mä olin jotain 5 vuotias mun isä poltti yhen noidan sillä noidalla oli lapsi meistä tuli hyviä ystäviä mut sitten ku mun isä kuuli siitä se oli melkein tappamassa sen mun kaverin mut isompana tajusin ettei mun olis pitänyt päästää sitä tyttöä karkuun se oli suuri virhe sillä se oli noidan lapsi sillä voi olla myös jotain voimia." Minna kertoo

20 vuotta sitten.

Olimme äitini kanssa läheisessä puistossa.

"Äiti tule katsomaan" huusin.

"No mitä pikkuinen" äitini sanoi hymy huulillaan.
Näytin tekemääni hiekkakakkua.

"Se on hieno. Hei katoppa tämä" hän sanoi tehden jonkun ihmeen taian.

"Vauu" sanoin lumoutuneena.

sanoja: 463



Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader Donde viven las historias. Descúbrelo ahora