Tähän alkuun sanon että mä vaihoin Sen Auroran kissan nimeks Lucifer ja sen lempi nimi on luci ja Auroralla ei olekkaan pikkuveljeä vaan isoveli joo kiitos ei mulla muuta heeeeiiiii heeeeeiiiii
-------
Aurora:
Olemme nyt Lahdessa ja ajamme tällä hetkellä kodilleni.
Onneksi silloin kun muutin tänne lahteen nii ostin omakotitalon. Ei siitä ois tullu mitää jos oisin asunut Luciferin kanssa kerrostalossa vittu se pitää sellasta ääntä että varmaan kuuluu jonnekkin rovaniemelle asti. Eikös rovaniemi oo muutenki joku suomen pohjosin kaupunki? Vai onko se sittenkin kylä? No jaa pikku murheita.
Saavumme pihaan. Pihassa on isoveljeni auto eli hän on täällä pitämässä seuraa lucille.
"Mun isoveli on näemmä täällä" sanon minnalle. Tuo vastaa jotain jota en nyt jaksa tuoda kuuleviin korviini. Kävelemme suoraan ovelle. Koputan siihen pari kertaa kunnes avaan sen.
"Helouu" huudan astuessani eteiseen. Minna tuli perästäni ja sulki oven. Pian kuulen pikku tai no pikku ja pikku tassujen askelia ja sitten näenkin jo luciferin. Hän on innoissaan nähdessään jälleen minut ja hyppää suoraan syliini.
"No moii oliko ikävä" lässytän kisulle ja anna paaaaaaaaljon rapsutuksia. Luci hyppäsi takas maahan ja meni haistelemaan minnaa.
"Se on lucifer eikä se pure ehkä" naurahan lopussa.
"Vai että lucifer" hän naurahtaa ja rapsuttaa kisua.
"Raaraa!" Veljeni huutaa ja tulee luokseni. Joo hän on kutsunut minua pienenä Raaraaksi joka on sit vaa jääny. Meinaan mennä välillä sekasin ku niko ja muut kutsuu minua taas roraksi.
"Rasseee" sanon ja halaan häntä.
"Tässä on Minna ja Minna tässä on Rasmus" kerron.
"Moi" minna tervehtii.
"Huomenta" rasse sanoo.
"Vitun tyhmä ootko katsonut kelloa " naurahan. Tuo vaan pyöräyttää silmiään ja suuntaa vierashuoneeseen.
"Fuck you" rasse huikkaa ennen ku astuu huoneeseen.
"Me too" huikkaan takasin. Minna vain naurahtaa.
"Oo kun kotonas tää ei oo mitenkään erikoinen kämppä tutki rauhassa." Sanon minnalle.
"Selvä" tuo vastaa ja lähtee kiertää ympäri taloa.
Makuuhuone⬆️
Keittiö⬆️
Olkkari⬆️
Vierashuone ⬆️
Kylppäri⬆️
Siinäpä tämä talo ei mitenkään ihmeellinen.
"Tää on hieno" minna sanoo.
"No jaa" vastaan.
"Vois käydä kaupassa" sanon ja katson jääkaappiin.
"Kello on kohta kaheksan" minna kertoo.
"No käydään nopee. Ostetaan vaa vähä iltapalaa ja huomiselle vähän jotain " sanon ja suuntaamme eteiseen.
"Me käydään kaupassa" huudan Rasmukselle. En kuullut vastausta mut no antipa olla.
Suuntasimme prismaan sinne ei ollu kovin pitkä matka nii päätimme mennä kävellen. Ei tässä kylmäkään pitäs tulla kun takki pipo ja hanskat päällä ja tietenkin kengät jalassa.
Ostaisimme mikro pitsaa ja leipää. En tiedä miten aijon saada ne alas mut jotenki on pakko. Kävelemme läpi hyllyjen välejä kunnes eksymme juoma osastolle.
"Otetaan vain pari" sanon kun katson valikoimaa.
"Juu" minna vastaa ottaen jo pari koriin. Saatettiin vähän innostua niistä juomista mut no voi voi. Suuntasimme siitä sitten kassojen kautta kotiin.
----------
🫠
Sanoja: 444
BINABASA MO ANG
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
FanfictionValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...