Aurora:
Sain pakattua kaikki tavarani ja oltiin nytten matkalla takaisin minnalle. Huomenna lähtisimme sitten ouluun. Sattuu muuten päähän ihan kivasti ja mulla ei oo mitään hajua mitä viime yönä on tapahtunut. Toivottavasti ei mitään ihmeellistä mitä katuisin jos saisin tietää. Väsyttää nii saatanasti. Ehkä mä voisin nukkua vähän aikaa vaikka autossa nukkuminen ei ole niin kivaa mut no voi voi. Näemmä mä sitten siinä myös nukahin.
Heräsin pehmeästä sängystä. Näemmä olimme päässyt takaisin minnalle. Nousen ylös ja suuntaan kohti olohuonetta.
"Huomenta" minna sanoo.
"Hä mitä kello on onko nyt maanantai" kysyn hämilläni. Minna vain naurahtaa.
"Ei ole ei. Kello on kohta 16" tuo sanoo samalla kun katsoo kelloa.
"Aa okei" naurahan. Emme tehneet loppu päivänä mitään ihmeellistä. Katottiin vaa telkkaria ja lopulta mentiinki jo nukkumaan.
Aamulla
"Herätys se lento lähtee kolmen tunnin päästä" minna ravisteli mua.
"Joo joo" mutisen ja hautaudun peittoon.
"Voi ny saastane" minna huokasee. Pian en tunnekkaan enää sänkyä allani mutta silti peitto on vielä ympärilläni.
"Minne sä mua viet" kysyn kun tajuan että hän nosti minut syliinsä.
"No sitten näät" hän sanoo ja nostaa peiton silmilleni.
"Hei ei oo kivaa" sanon ja yritän ottaa peittoa silmiltäni. Minna laskee minut alas lattialle ja vetäsee peiton päältäni.
"Miks kylppär-" en ehi sanoa kun tunnen jo kylmää vettä tulevan suihkusta päälleni.
"Äääääää" kiljun ja hyppään ylös suihkun alta.
"Mitä vittua" naurahan ja ravistelen hupparin hihoja jotka ovat nyt ihan märät.
"No ainakin sä heräsit" minna nauraa.
"Mut nyt mulla on ihan saatanan kylmä" sanon kun tärisen kylmyydestä.
"Ota tää" minna sanoo ja ottaa hupparinsa pois päältään. Otan hupparin vastaan samalla kun minna lähtee hakee kaapistaan itelleen uutta hupparia tai jotain paitaa. Sillä hänellä ei ollut mitään hupparin alla paitsi liivit.
Heitän märän hupparin pois ja laitan uuden sen tilalle. Huppari on ihanan lämmin. Käyn vielä vetämässä omat housut jalkaan nyt kun minulla on omiakin vaatteita.
Minna oli tehnyt aamupalaksi pekonia ja kananmunia. Söimme ne jonka jälkeen minna pakkasi pikaisesti loput tavaransa mitä hän tarvii mukaan. Minulla onkin kaikki tavarat jo pakattuna koska en ole purkanut niitä.
(Sanoja 337)Lähettiin minnan autolla kohti helsinki-vantaa lentokenttää. Minua väsyttää vieläkin vaikka kävinkin kylmässä suihkussa minnan toimesta. Ei ollu hirveen kiva herätys.
"Noni perillä" minna sanoo ja nousee autosta ylös. Nousen pian perässä ja menen hakemaan matkalaukkuni auton takakontista.
Time skip oulussa
Pääsimme juuri ouluun. Nappaan laukkuni hihnalta ja menen minnan luokse joka jo näemmä odottaa minua.
"Mä tilasin jo taksin hotellille sinne on kuiteski joku 15km" Minna sanoo jonka jälkee suunnistamme ulos odottamaan taksia. Kylmä viima puhaltaa kasvoilleni kun astumme ulos.
Ei mennyt hirveen kauaa ku taksi saapui eteemme. Nostimme laukut takakonttiin ja hyppäsimme sitten takapenkeille. Minna sanoi kuskille minne olimme menossa ja sitten auto lähti liikkeelle.
Juttelimme minnan kanssa vähän kaikesta matkan aikana ja kerroin minnalle että voisimme käydä Ellenin luona. Ellen on siis tämä isäni vanha naapuri jolla olin aina kylässä.
Taksi heitti meidät hotellille. Lähdimme kävelemään hotellin sisälle.
"Oota tässä" Minna sanoo ja menee hakemaan hotelli korttimme. Minä jouduin siis itse jäämään kauemmas.
"Noni mennää" Tuo hopean blondit hiukset omaava nainen sanoo. Lähin hänen peräänsä hisseille. Menimme korkeimpaan kerrokseen joka hotellista löyty. Minna katsoi hetken ympärilleen tutkien huoneitten numeroita.
"Tänne päin" hän sanoo ja kääntyy vasemmalle. Seuraan vain kiltisti perästä.
"Tämä se on. Avaappa sä ovi" Minna virnistää lopuksi.
"Voi apua nyt pelottaa" naurahan ja otan huone kortin minnan kädestä. Avaan oven ja astun sisälle. Mitä vittua täähän on joku sviitti. Leukani tippui varmaa kaikkien kerrosten läpi. Katon ympärilleni hämmentyneenä.
"Minna mitä vittua" katson tuota. Hän vain naurahtaa ja nostaa leukani ylös. Kierrän huoneen ympäri jonka jälkeen jätämme tavarat huoneeseen ja lähemme kaupan kautta Ellenin luokse. Kauppa löytyi onneksi ihan läheltä.
-------------
Anteeksi pieni tauko mut en ehi oikee kirjoittaa paljoa ku koulu ja nii, mut yritän aina silloin tällöin kirjoittaa ainakin vähän.
Sanoja: 626
YOU ARE READING
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
FanfictionValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...