24. Aurora näyttää ihan äidiltään

43 5 0
                                    

Minna:A

Aurora lyyhistyi miehen otteeseen.

"Painu vittuun täältä" huudan ja osoitan miestä aseella.

"Wou rauhotuhhan vähäsen" mies säikähtää ja irrottaa otteensa Aurorasta jolloin hän tipahtaa maahan.

"Ulos!" Huudan tuolle.

"Okei okei" mies sanoo ja kävelee ulos. Ellen laittaa ulko oven kiinni ja vielä lukkoon. Juoksen Auroran luokse ja nostan hänet puoliksi syliini.

"Viedään hänet vierashuoneeseen" Ellen sanoo. Nyökkään ja nostan Auroran syliini. Kannan hänet Ellenin ohjeistuksella vierashuoneeseen lepäämään.

"otatko kahvia" Ellen kysyy kun istun keittiön pöydän ääreen.

"Voinhan mä" vastaan. Ellen nyökkää ja rupee keittämään kahvia.

"Se mies tais olla Auroran isä" kysyn tarkistaakseni asian.

"Jooh se oli valtteri." Ellen sanoo.

"Mistä tää kaikki alkoi? Aurora ei tainnut kertoo mulle ihan kaikkea" kysyn.

"Kaikki alkoi kun Alma eli Auroran äiti kuoli. Aurora oli silloin 5 vuotta. Sen vanhemmat olivat eronneet jo ennen auroran syntymää koska Almalla meni hermot Valtterin juomiseen. Alma muutti helsingissä ja Valtteri asuu sitten täällä oulussa.  Aurorahan sitten muutti Valtterille eli tohon viimeiseen asuntoon. Valtteri vain joi koko ajan. Aurora oli vasta 7 vuotta kun hän ekan kerran tuli tänne pakoon omaa isäänsä. Se oli pitkään sitä että Aurora vain tuli tänne koska hänen isänsä joi mutta joskus kun Aurora oli 1.lk-3.lk hän tuli itkien tänne ja sanoi että Valtteri huuti hänelle ja heitteli tavaroita ympäriinsä. Siitä kolme vuotta niin kaikki kääntyi ihan päin helvettiä. Aurora oli 12 kun se tuli ihan paniikissa pitäen valkoista kangasta joka oli värjäytynyt punaiseksi suupielessä. Valtteri oli lyönyt sitä puukolla poskeen. Siitä jäi tosi vahva arpi hänen suupieleen joka näkyy vielä tänäkin päivänä.
Mutta sitten tapahtui se mitä kukaan ei haluaisi ikinä kokea. Valtteri oli mennyt lopullisesti päästään sekaisin. Se oli tunkenut Auroran huoneeseen väkisin ja.. raiskannut auroran.." Ellen kertoo ja sanoo lopun hiljaa. Ei vittu miten kukaan voisi tehä omalle tyttärelleen noin.

"Siitä tehtiin rikosilmoitus ja Valtteri joutui siitä vankilaan." Ellen jatkaa.

"Miten se pääs sit tänne" kysyn.

"Se pääs vapaaks tänää" Ellen vastaa. Nyökkään vain.

"Miten sä muuten tiedät Auroran äidistä niin paljon?" Kysyn kiinnostuneena.

"Alma oli mun pikkusisko. Edes Aurora ei tiedä sitä" edessäni istuva musta hiuksinen nainen sanoo.

"Aa siks teillä on muuten saman tyyppiset hiukset. Eli auroran hiukset tulee sen äiditä" sanon tajuttuani asian

"Kyllä vain Aurora näyttää ihan äidiltään" Ellen hymyilee.

"Voidaanko me jäädä tänne seuraavaks yöks? Musta tuntuu ettei Aurora pysty nyt täältä lähtemään" kysyn samalla kun Ellen kaataa kahvia kahteen kuppiin.

"Tottakai voitte" Ellen vastaa iloisesta ja ojentaa minulle kahvikupin.

"Kiitos" sanon ja otan kupin vastaan. Hörppäsin pikkusen kahvistani.

"No mut hei kerroppa jotain itseatäsi" Ellen ehdottaa. Fuck.

"Eipä musta oo nyt mitään ihmeellistä kerrottavaa" naurahan kiusallisesti.

"No hei kerrohhan nyt jotain" Ellen sanoo.

"No jaa mä oon asunut koko elämäni helsingissä isäni kanssa. Mun pikkusisko kuoli pari vuotta sitten.." Sanon lopun hiljaa katse maassa.

"Voi ei oon pahoillani." Ellen pahoittelee. Mumisen vain jotain.

"Mitä tapahtu" kuuluu hämmentynyt ja väsynyt ääni keittiön ovelta.

"Valtteri kävi täällä" Ellen sanoo ja nousee halaamaan Auroraa.

"Ainiin.." Aurora vastaa hiljaa.

"Minna voidaanko me mennä hotellille?.." Aurora kysyy ja kääntää katseens minuun.

"Tietenkin jos sä vaan haluut" vastaan ja härppään kahvini loppuun.

"Joo ehkä se on parempi että te meette sinne valtteri nyt kuiteskin tietää että ootte täällä" Ellen sanoo. Aurora mumisee jotain ja lähtee hakemaan kitaraa. Nousen ylös pöydästä ja suuntaan eteiseen laittamaan jo kenkiä.

"Noni mut heippa" Aurora sanoo ja halaa vielä Elleniä.

"Hei hei" Sanon ja vilkutan ellenille.

"Heippa" Ellen sanoo meille jonka jälkeen lähdemme ulos kohti hotellia.

--------

🎧🎶

Sanoja: 570

Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader Where stories live. Discover now