Kaikki oli jo lähtenyt enään täällä oltiin vain minä ja niko. Paitsi joel ja porko oli vieläkin kai vessassa.olimme nikon kanssa lähössä kunnes muistin että ne on siellä vessassa.
"Sä voit mennä jo mä tuun ihan just käyn hakee mun laturin" sanon nikolle joka seisoi jo ovella.
Ulko-ovi avautui ja meni kiinni. Kävelin vessan ovelle ja koputin siihen.
"Tääl ei oo enää ketään muita kaikki lähti. Mä ja niko löhetään nyt. " Sanon tietäen että joel ja porko on oven takana.
Yhtäkkiä vessan ovi avautuu joel kävelee vessasta ulo porko perässään. Virnistän molemmille.
"Oot sit ihan turpa kii tästä asiasta" joel sanoo.
"Joo joo" vastaan ja pyöräytän silmiäni.
"Teidän kannattaa huomiseks peittää kaulanne ihan vain vink vink." Huomautan. Joel ja joonas katsovat samantien toistensa kaulojs ja rupeevat nauramaan.
"Mut mä tästä lähenkin niko oottaa alhaalla." Huikkaan ja lähen eteiseen päin.
"Me jäädään tänne varmaan yöks ja Muistakaa nikon kaa ehkäsy" porko huutaa vielä keittiöstää nauraen.
"Jos säännöt on samat kuin 7 vuotta sit nii studion sohvalla ei panna tai on kaikille bisset velkaa" kurkkaan eteisestä ja vinkkaan silmää pojille. He jäävät vain nauramaan kun minä lähen.
"Mikä kesti" niko kysyy turhautuneena ku astun rappukäytävästä ulos.
"En meinannut löytää laturia" sanon. Niko nyökkää ja istuu autoon.
Pian olimme jo nikon luona.
"Tuutko mukaan suihkuu" niko kysyy. Toi kysymys sai mut jäätyy. Oishan se ihanaa mut sit niko näkis mun viiltely jäljet ja sit se varmasti suuttus ja-..
"Rora?"niko sanoo ja heilauttaa kättä mun naaman edessä.
"Aa nii en mä tuu mä meen yksin" vastaan ja vilautan hymyn.
"Okei" niko vastaa ja menee kylpyhuoneeseen.
Istuin olohuoneen sohvalle kattoo telkkaria.
Aika menikin nopeasti sillä niko tuli juuri suihkusta joten nyt ois mun vuoro mennä mut en jaksa nousta tästä. väsyttää nii perkeleesti.
Pääsin kuin pääsin kylppäriin.
Katoin itseäni peilistä. Hyi saatana oksennan kohta vittu.Päätin mennä suihkuun jos se vähän piristäis. Mut enimmäkseen se vain kirveli.
Kuivasin itteni vielä ja laitoin pyyhkeen ympärilleni. Suuntasin makuuhuoneeseen aikeissa varastaa nikolta jonkun hupparin. Otin kaapista ensinpäisen hupparin joka tuli vastaan (337 sanaa:3) laitoin sen päälleni ja suuntasin keittiöön.
"Joku käynyt varkaissa" niko naurahtaa ja tulee halaa mua.
"Eenhän" sanon ja pyöräytän silmiäni.
"Mitä haluut iltapalaks voin tehä" niko kysyy.
"Öö en mä tarvii mitään ku söin sillä ajalla ku olit suihkussa" vastaan. En oo syönyt juuri mitään viikkoon..
"Okei" niko vastaa. Tais mennä läpi.
-------
En jaksa korjaa kirjotusvirheitä kuten on varmaa muista osista huomattu🥲😴Sanoja: 404
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
Hayran KurguValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...