Aurora:
Avaan nikon talon oven ja astumme sisälle taloon.
"Missä sä olit- Mitä vittua toi huora täällä tekee" niko kysyy vihaisesti tultuaan ovelle vastaan.
"Minna tulee tänne nyt hetkeks asumaan ja sähän et toisia huorittele" katson tuota vihaisesti.
"No vittu aha" niko sanoo ja lähtee makkariin.
"Sä voit nukkua vierashuoneessa" sanon lempeästi minnalle. Tuo nyökkää hieman alla päin.
"Viedään vaa ne tavarat jo sinne" sanon vielä ja heitän ulkovaatteet pois. Otan minnan matkalaukun ja vien sen vierashuoneeseen. Kaivan kaapista lakanat ja rupeen vaihtaa niitä sänkyyn.
"Ei sun ois tarvinnut niitä vaihtaa" minna sanoo tultuaan huoneeseen. Hän jättää reppunsa matkalaukun viereen lattialle.
"No voi voi kyl mää nää nyt vaihan" sanon päättäväisesti. Tuo hymähtää vastaukseksi ja iastuu tuolille joka oli laitettu seinän viereen. Laitoin vielä tyyny liinan ja nyt ois valmista.
"Siinäpä sulle" sanon hymyillen minnalle. Tuo hymähtää ja istuu sängylle.
"Mä voisin nukkuu hetken suosittelen sunkin nukkuu vaikka päikkärit" minna sanoo.
"En mä kyl varmaa mut nuku vaa" sanon ja astun ulos huoneesta sulkien oven perässäni.
Selaan puhelinta sohvalla kun kuulen oven avautuvan. Käännän katseeni äänen lähteeseen ja näen nikon tulleen ulos makkarista.
"Mikä sun ongelma on tuua se vitun vammanen paska tänne!?" Niko huutaa. Säikähän tuota ja pudotan vahingossa puhelimen maahan.
"Vitun huora!!" Niko huutaa ja tulee lähemmäs mua. Tuo lyö mua ainakin silmään, nenään ja poskeen. Tärisen ihan helvetisti samalla kun kyyneleet valuvat silmistäni.
"Niko mitä helvettiä" kuulen minnan säikähtäneennäänen. Hautaan pääni polviini.
"M-mä.. a-anteeks.." niko änkyttää ja on myös aika järkyttynyt teoistaan. Minna ryntää mun luokse ja ottaa päästäni kiinni. Hän nostaa pääni hellästi niin että näkee nyt naamani.
"Älä vaan seiso siinä hae jotain kylmää, puhistus ainetta ja laastareita" minna sanoo nikolle. Niko lähtee juoksee taloa ympäri etsien kyseisiä asioita.
"Shh ei mitään hätää." Minna sanoo rauhallisesti silittäen poskeani ja katsoen suoraan mua silmiin. Tuon silmistä paistoi huoli ja lempeys.
"Tossa" niko sanoo hengästyneenä ja ojentaa tavarat minnalle. Minna ottaa vanulapun ja puhistusainetta.
"Tää saattaa vähän kirvellä" blondi varoittaa ja painelee hellästi vanulapulla ruhjeita. irvistän pienesti.
"Hyvä nyt mä laitan vielä pari laastaria" minna sanoo ja kaivaa paketista kaksi laastaria.
-------------------
✨
Sanoja: 348
YOU ARE READING
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
FanfictionValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...