Aurora:
Saavuimme takasin kotiini ja olimme purkamassa ostoskasseja.
"Mitäs te ostitte" Rasse kysyy tultuaan keittiöön.
"Eipä mitään ihmeellistä. Vähän juotavaa" vastaan purkaessani vikat tavarat jääkaappiin.
"Ai 'vähän' juotavaa äijä oli lapomassa niitä tölkkejä ja oikee kaksin käsin siihe koriin kunnes mä en jaksanut enää kantaa sitä ja jouduttiin hakee toinen kori" Minna selostaa kauppareissustamme.
"Voi hyvä jumala anna mun kaikki kestää. Älkää räjäyttäkö mun päätä tänä yönä" rasmus naurahtaa ja nostaa kätensä ilmaan.
"Pitääpi katsoa. Kiitos ideasta" naurahan ja vinkkaan silmää.
"Voi vittu" rasmus naurahtaa ja lähtee pakoon.
"Voi herran isä teidän kanssa" minna naurahtaa. Päätän ottaa juuri jääkaappiin laittamistani olueista kolme. Heitän yhen minnalle.
"Kiitti" tuo sanoo ja ottaa juoman kiinni. Lähen kävelemään olohuoneeseen päin missä Rasse makaa sohvalla. Heitän toisen tölkeistä hänen päälle.
"Hui vittu" rasse säpsähtää. Naurahan vain ja kävelen sohvalle ostumaan. Pian minna tuli keittiöstä viereeni istumaan.
"Siis mää saan täällä juomista eikä mun tarvinnut vaatteitakaan heittää pois" rasmus innoitsee ja pomppaa ylös tölkki kädessä. Rupeen vain nauramaan.
"Miks mä ikinä tulinkaan tänne" Minna naurahtaa ja pudistaa päätään.
"No mut hei ainakin saat juomista" sanon ja avaan vihdoin tölkkini.
"Muistutan vain että mä maksoin nää" minna naurahtaa.
"Ainii hups" naurahan.
Time skip
Meno on jo aika sekalaista iihan pikkusen on tullu juotua. Meistä kolmesta minna on juonut vähiten. Tällä hetkellä mulla ja rassella on menossa joku kolmatta maailman sotaa muistuttava paini ottelu.
"Rauhottukaa" minna sanoo hörpäten vähän juomaansa.
"ToI jOi muN juOmaN" rasse huutaa sekavasti.
"EnhÄn juoNut" väitän vastaan.
"Tuolla jääkaapissa on viel " minna naurahtaa. Ja siitäkö vasta meillä alko kunnon ralli kisa. Kompastuin omiin jalkoihin ja vetäsin rasmuksen mukanani maahan.
"RaAraa pErkeLe" tuo naurahtaa minulle. Pyöräytin silmiäni ja nousin äkkiä ylös ja juoksin jääkaapille.
"HaahAa mÄ saIn viKan ÄnäNäKseN" sanon rasselle joka tuli pian takaani.
"HaiSta pasKa" hän sanoo ja näyttää keskisormea.
"MuT mäpÄ sAin MusTikan" tuo sanoo tyytyväisenä. Näytän vain kieltä ja lähen takaisin olkkariin. Hyppään sohvalle minnan viereen. Telkkarista tulee joku ohjelma joten päätän katsoa sitä.
Rasse tuli jossain vaiheessa sohvalle istumaan ja sammu sitten siihen ja minä hyvänä pikkusiskona yritän tällä hetkellä raahata hänet vierashuoneeseen nukkumaan. Sain kun sainkin hänet sänkyyn nukkumaan. Kävelen takasin olkkariin istun minnan viereen mutta tällä kertaa melkein kiinni häneen.
"TieSitkö eTtä Sä oOt toSi kauNis" sanon ja katson tuota suoraan silmiin kun jän kääntää päänsä minua päin.
"En ja en oo mut tiesitkö että sun pitäs mennä nukkumaan" tuo sanoo käskevästi.
"En mÄ haLuu" sanon päättäväisesti.
"Mut silti nyt mennää nukkumaan" minna käskee ja vetää minut ylös samalla sammuttaen telkkarin. Hän raahaa minut makuuhuoneeseen ja sammuttaa matkalla valot.
"Noni ja sit nukkumaan" minna sanoo ja auttaa minua riisumaan housut. Hän tekee saman perässä ja heittää vielä hupparinsa pois. Käperyn vaan toiseen peittooni jotta minna saa toisen.
"HyvÄn yÖn puSu" pyydän ja katson häntä koiranpentu ilmeellä.
"Huoh no okei" tuo naurahtaa. Minna on antamassa pusua poskelleni mutta käännän pääni just sillee että nyt pusu tuli suoraan huulilleni.
"Pikku veijari" minna naurahtaa ja pörröttää hiuksiani. Ja siihen minä nukahinkin.
-----------
En voi olla ainoo joka nukkuu hupparilla ja kahella peitolla mut on silti ihan jäässä😭
Ja anteeksi kirjoitus virheet en jaksa lukee näitä läpi🥲
Pienet bileet jo 20 lukuu 🪩🎉🎊
Sanoja: 526
ESTÁS LEYENDO
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
FanficValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...