Aleksi:
Ei vittu oishan se pitänyt arvata. Vedän auroran haliin.
"S-se oli aineissa.." Aurora sanoo vapisten.
"Voi pieni. Mä lupaan ettei se enää pääse sun lähelle" sanon rauhallisesti ja silitän tuon päätä. Aurora mutisee jotain vastaukseksi ja painaa päänsä tiukasti rintaani vasten.
Pian kuulen rauhallista ja pientä tuhinaa sylistäni. Aurora nukahti. Siirän tuon hellästi pois sylistäni makaamaan sängylle. Peittelen hänet paremmin sänkytn ja hiivin ulos huoneesta.
"Se nukahti" sanon hiljaa noille kahelle. Vedän oven hiljaa kiinni ja kävelen sohvalle.
"Saitko mitään tietoa?" Joel kysyy.
"Jooh. Se nainen jonka luona aurora oli viettänyt aikaa.." olen sanomassa kunnes keskeytän itteni.
"Kuka se oli?" Niko kysyy ja kääntää katseensa minuun.
"Se oli.. minna" sanon hiljaa käännän katseeni pois.
"Ei vittu" joel kuiskaa. Niko pysyy hiljaa pian tuo nousee ylös ja lähtee eteiseen päin.
"Hei minne sä meet" sanon ja noysen ylös.
"Se nainen saa kuulla nyt kyllä ansaitsemansa" niko sanoo vihaisesti. Oh fuck.
"Hei sä et nyt lähe minnekkää" sanon ja lähen eteiseen tuon perään. Samassa tuo pamauttaa ulko oven kiinni ja häippäsee.
"Voi vitun vittu" sanahan. Joelkin tulee pian eteiseen katsoo mitä tapahtui.
"Lähe sä nikon perään se suuntaa oletettavasti minnan luo. Mä jään tänne jos aurora herää." Ohjeistan. Tuo rupee pukee saman tien ulkovaatteeita.
"Selvä pyy" joel sanoo ja astuu ulos ovesta.
Niko:
Nyt se saatanan huora meni liian pitkälle vittu. Kaikki varmmasti tosi isoksi yllättkseksi olen matkalla minnan luokse sanomasn pari valittua sanaa.
Avaan kyseisen naisen kodin oven ja kävelen sisälle taloon.
Pian hämmentyneellä ilmeella varustettu blondi tulee katsomaan kuka tuli."Niko?" Minna kysyy hämmentyneenä.
"MIKÄ VITTU SUN ONGELMA ON!?" huudan tuolle päin naamaa.
"Hä?" Tuo kysyy hämmentyneenä.
"KAI TYHMÄKI TAJUU ETTEI KANNATA MENNÄ AINEISSA HERKÄN JA TRAUMOISTA KÄRSIVÄN IHMISEN LÄHELLE" huudan. Nainen valahti ihan kalpeaksi ja käänsi katseensa lattiaan.
"KAI SÄ TAJUUT KUINKA PASKASTI AURORALLA MENEE!!? SEN OMA ISÄ VITTU RAISKAS SEN!!" huudan ja heilutan käsiäni ilmassa. Minna kääntää salamana järkyttyneen katseensa minuun mutta laskee sen hyvin pian takas lattiaan.
"VITUN VAMMANEN PASKA" huudan ja olen lyömässä tuota kunnes joku tarttuu käteeni.
"Ja sähän et muuten lyö toisia" kuulen joelin äänen takanani. Käänyn ja katson tuota vihaisesti. Käännän pääni minnaan katson tuota hyvin vihaisesti. Voin huomata jopa pari kyyneltä tuon kasvoilta. Hyvä nyt voi lähteä. Käännyn ja kävelen ulos talosta joel perässäni.
Kävelemme takasin kotiini. Vituttaa muute vieläki aika helvetisti. Tais kuiteskin mennä asia perille.
Minna:
Nikon sanat pyörivät päässäni. Auroran isä raiskas sen.. taas.. ei vittu ei voi. Nikon sanat oikeesti sattui. Mä välitin ja välitän ehkä jopa vähän aurorasta. Mä en ees tiedä mitä oulussa tapahtui vikana päivänä. Paitsi kävin mä ostaa parit jutut mut siihen mun muisti pätkeekin. Aurora oli vain lähtenyt. Ei kai se ollu mun vika?..
Ahdistun vyöryy päälle. En mä voi satuttaa mulle semi tärkeetä ihmistä. Mä en ees tiiä miks mä välitän aurorasta.
Kaivan keittiön laatikosta puukon. En ole tehnyt tätä tosi pitkään aikaan. Ja kun sanon tosi nii myös tarkotan sitä. Olen ollu kuivilla siitä lähtien kun pääsin lukiosta. Ja olenhan minä jo 29. Ens vuonna 30.
Painan kuiteskin puukon rannettani vasten vanhojen viiltojen päälle. Vedän pari viiltoa ranteeseeni. Viillot rupevat vuotamaan aika paljon. Kyyneleet valuvat silmistäni yhä nopeammin. Miten sorruin taas tähän. No mut mähän oonkin tämmönen vitun vammanen paska nikon sanoja lainaten..------------
Mä oon legit paketoinut mun kahen kaverin lahjoja joku 4 päivää. Enkä oo saanu niitä vieläkään kokonaan paketoituu. Onnee niille sit avaamiseen. Paitsi että sit ku tää luku tulee julki nii oletettavasti ne on jo joko saanu ne tai sit ne on postissa matkalla.
Sanoja: 580
STAI LEGGENDO
Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader
FanfictionValmis✅ Aloitettu: 8.3.2023 Lopetettu: 31.12.2023 Mitä Auroralle tapahtuu yhen baari reissun jälkeen?....... Entäs nikon exä?.... Bändille pitkä tauko?.... Loppu?..... Lue nii saat vastaukset kysymyksiin😜. Mulla ei oo mitään ketään vastaan kuten es...