25. die another day

43 5 0
                                    

Julkaisen seuraavan luvun 24. Päivä nii saatte sen nyt sitten vaikka joulu lahjaks. Mä yritän tehä siihen sitten jotain sen arvoista.

12 päivää jouluun🎄

Onhan turvavyöt kiinni? Ninii sitten mennää:D

--------

Aurora:

Päästiin juuri takaisin hotellille. Minna avasi hotellihuoneemme oven. Heitin kengät pois ja suuntasin suoraan sängyyn ja hyppäsin siihen mahalleen.
Väsyttää muuten iha saatanasti.

Minna:

Aurora nukahti samantien kun hän meni makaamaan sängylle. Tais pikkusen väsyttää no mut olihan tää päivä aika sekava. Laitan Auroran kitaran nojaamaan seinää vasten. Kävelen sängyn viereen ja otan hupparin ja collarit pois. Kietoudun peittoon ja rupeen nukkumaan.

Time skip

Aurora:

Tänään on vika päivä oulussa. Olemme käyneet tänä aikana esim. Ellenin luona pariin otteeseen, vanhalla yläasteellani ja vanhalla lukollani ja ollaan tehty kaikkee muuta kivaa. Tänään vaa rentoudutaan. illalla voisi käydä vaikka lämpimässä suihkussa ja sen jälkeen vain olla. Katsoin huoneemme telkkarista jotain mitä sieltä ny sattui löytymaan.

"Mä öö mun pitää mennä käymään yhellä öh mun kaverilla" Minna sanoo yhtäkkiä ja lähtee nopeesti ulos. Mitähän vittua. Katson vain hämmentyneenä hänen peräänsä. Mihinhän vittuun se lähti tuskin kellekkään kaverilleen. Missähän vitussa mun puhelin muuten on? Mä en oo nähnyt sitä sen jälkee ku minna vei minut hänen luokseen sen baari jutun takia. Niko on varmaa huolissaan missä mä oon tai no ei se mua varmaa enää ees muista eikä sitä varmaa kiinnosta vittuakaa. ketä muka kiinnostais.

Päätän yrittää etsiä puhelimeni. Ehkä minna on ottanut sen. Jospa se löytyis vaikka hänen tavaroistaan. Tongin minnan laukkua etsien puhelintani. Pian esiin tulee musta iphone 12 mustineen perhos kuorineen. Vihdoin löytyihän se. No vittu eihän siinä tietenkään ole akkua. Saatanan saatana. Löytyiskohan täältä laturia. Jotain lääkkeitä mitähän nää on. Ei näis lue mitää no jaa. Ei täällä oo vittu laturia. Voihan nyt vittu eiku hetkonen minnallahan on ipeen laturi. Jes jes jes saatana. laitan puhelimen laturiin joka oli sängyn vieressä minnan puolella.

Aikaa menee varmaa 15 minuuttia. Makaan sängyllä odottaen että puhelimeen tulisi enemmän akkua. Tarkisstin muuten äsken että pankkikorttini oli tallessa kuorien välissä. Onneks se oli siellä. Hotelli huoneen ovi aukeaa. Nappaan puhelimen nopeasti taskuuni piiloon. Menen Minnaa vastaan hymyillen mutta hymyni hyytyy nopeasti.

"MoOi" Minna sanoo sekasin ja kävelee minua päin. Ei hän ei ole juonut. Hän on aineissa. ai mistäkö tiedän? Voi kuulkaas en ole vielä kertonut kaikkea perheestäni.

"Amfetamiinia.." kuiskaan. Sen tietää silmistä. Toinen pupilli on ihan eri kokoinen kuin toinen.

"Shh" tuo hyssyttelee ja tulee melkein minuun kiinni. Minna ottaa leustani kiinni ja tulee lähemmäs huuliani. Ahdistus nousee taas päälle.

"Ei älä" sanon melkein kyyneleet silmissä ja työnnän minnaa kauemmas.

"ÄläHän NyT yhTääN vAstusTele" Minna sanoo ja tulee vain entistä lähemmäs.

"Älä mä en halua" sanon vakavasti. Tuo muuttuu hetkessä vihaiseksi.

"VITTU SÄ ET IKINÄ HALUA MITÄÄN SAATANAN PASKA!!" Minna alkaa huutaa ja lyöö minua poskeen.

*Flash back*

"VITTUKUN MIKÄÄN EI IKINÄ KELPAA SINULLE!! SAATANAN HUORA" isäni huutaa amfetamiinin vaikutuksen alaisena.

"Ä-älä huuda" kuiskaan kyyneleet silmissäni. Eihän se huutainen mihinkään loppunut. Pian tunnen lyönnin poskellani. Kaadun maahan ja kyyneleet valuvat poskilleni.

*Flash back loppu*

Katson käsiäni jotka tärisee ihan vitusti. Nousen äkkiä ylös nappaan kitaran ja juoksen ulos huoneesta.

"ÄLÄ VITTU MENE MINNEKKÄÄN" minna huutaa mutta olen jo ulkona. Tuonne en enää palaa onneks minulla on puhelin, ulkovaatteet ja kitara, se nyt vaa on mulle tärkee koska sain sen minulle tärkeeltä ihmiseltä. Kävelen kohti juna asemaa. vitut mä tänne jää ostim jo junalipun helsinkii puhelimella kun siinä sattui olemaan jo akkua jonkin verran ilmoituksia en kuitenkaan kattonu. Juna lähtisi noin tunnin päästä. Juna aseman lähellä oli onneksi kauppakeskus joten päätän mennä käymään siellä nopee. Minun pitäisi ostaa ainakin laturi ja jotain juotavaa. Nappikuullokkeet onneksi löytyivät taskustani.

Astun kauppakeskus valkean ovista sisälle katson hetken ympärilleni ja lähen suunnistamaan ympäri kauppakeskusta. Nään elisan myymälän ja päätän mennä ostamaan sieltä laturin nii saisimpa ainakin toimivan laturin toivottavasti.

Nappaan laturin hyllystä ja menen kassalle ostamaan sen.

"Laturia ostamassa" myymälä mies sanoo ja ottaa laturin.

"Joo" vastaan hiljaa. Hän piippaa laturin ja katsoo jotain näytöltä.  Nimi lappu miehen rinnassa kertoo hänen nimensä olevan Antton.

"Joo no olikos teillä jo toi meidän 5G liittymä mulla ois nimittäin sulle hyvä tarjous" Artton kysyy. Ai vittu miks mä tulinkaan tänne.

"Joo kyllä mulla on" vastaan. Toi oli muuten totta mulla on elisan liittymä yllätys yllätys. (666 sanaa😜)

"Entäs toi Ruutu+" mies kysyy ystävällisesti.

"Ei mulla sitä ole mut ei mulla ole aikaa katsoa hirveesti telkkaria eikä mulla oo kyllä nyt rahaakaan" vastaan. Vittu että menee hermot näihin myyjiin.

"Selvä no mut se oiS 19,99"artton sanoo. Käytän korttini maksu laitteessa.

"Hyvää päivän jatkoa" myyjä sanoo ja ojentaa laturin minulle.

"Kiitos" vastaan ja otan laturin. Kävelen ulos liikkeestä ja käyn hakee coffee housesta vielä kahvin itelleni.

Kävelen oulun pimeillä kaduilla kohti juna asemaa. Ei kello ole vielä paljoa mutta pimeä tulee tosi nopeasti. Nii kello on jotain 17.45 juna lähtee 20 minuutin päästä. Pääsen juuri juna asemalle. Täällä ei ole kuin kaksi tai kolme minun lisäkseni.

Yllätykseksi vr.n juna on jopa 3 minuuttia ajoissa. Nousen junan kyytiin ja menen vaunun 2 toiseen kerrokseen oman paikkani kohdalle Olin ottannut extra-luokasta paikan. Laitan kitaran ylös minne yleensä laitetaan matkalaukut. Junassa ei ole paljoa ihmisiä mut en valita.
Istun paikalleni ja laitan ekana puhelimen laturiin. Kaivan airpodit taskustani ja laitan ne korviini. Yhdistän puhelimen kuullokkeisiin ja laitan spotifysta soittolistan Bc & costee & maikkii.

This world is gonna fuck you up
It's gonna get dark and it seems too tough
You don't wanna carry on
I know all about giving up
'Cause lately I've been looking hard
Where is my love?
Where is my luck?
Where is my faith?
My reason to die another day

Die another day - Blind channel

Katson junan ikkunasta ulos.

--------------

🎧❤️

Sanoja: 904








Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin