8. porko sul seisoo

56 4 0
                                    

Niko pov.

"Onko se vieläkään herännyt" Olli kysyy tullessaan keittiöstä olohuoneeseen.

"Ei" vastaan hiljaa silittäen hellästi Auroran poskea.
Täällä on ollu tosi hiljaista sen "pienen" välikohtauksen jälkee. Joel on istunut vain olohuoneen nurkassa sijaitsevassa tuolissa koko tän ajan katsoen maahan. Saimme kuitenkin sovittua Joelin kanssa.

Onhan porko käynyt kysyy siltä että lähtiskö se ulos kävelee mut Joel on tähän mennessä vain pudistanut päätään.

Tommi on jossain ja Aleksi selaa puhelintaan toisella sohvalla.

Yhtäkkiä Rora nousee istumaan ja kattelee ympärilleen. Vedän Roran haliin.

"Vihdoin sä heräsit" sanon.

"Mitä tapahtu" Aurora kysyy kaatuessaan mun syliin makaa.

"Sä sait taas sen raivokohtauksen" vastan ja silitän taas sen päätä.

"Aa" rora vastaa.

"Ai sä heräsit jo" Aleksi sanoo ja nousee sohvalta.

"Ollu jo jonkun aikaa" Rora naurahtaa.

"Te ootte söpöjä ku ootte tollee" Olli sanoo viitaten minuun ja auroraan. Huomaan kun Aurora punastuu ja peittää naamansa käsillään minun vain vähän naurahtaessa.

Skip 30 min

Aurora pov.

Tulin hetki sit käymään keittiössä hakee vettä. Joel on ollut vähän alla päin koko tän ajan. Olin menossa takas Nikon viereen kunnes olin kävelee porkon takaa sen istuessa sohvalla huomasin että se selas joelin ig kuvii.

"Porko sul seisoo" olli sanoo ja rupee nauraa. Me muutkin revetään nauraa.

"Ei hän" se sanoo nolostuneesti ja vaihtaa vähän asentoa.

"Joopa joo"Niko nauraa.

Joelia ei näyttänyt hirveesti kiinnostavan se oli ihan omissa maailmoissa.

"Kenes muijan ig.tä sä selaat" Aleksi naurahtaa.

Hetkinen sehän selas joelin ig.tä. Virnisti porkolle ja lähin kävelee joelia päin. Porko tais tajuta asian ku lähti äkkiä jonnekkin vessaan piiloon.
Muut vain nauroi.

"Joonaksella alko stondaa ku se selas sun ig kuvia" kuiskasi joelille.
Hän käänsi päänsä muhun päin ja punastu. Vai että tällästä onkohan näin jotain meneillä.

"Se meni vessaan" kuiskasin ja lisäsin virneen perään. Menin takasin Nikon luo ja hyppäsin puoliks sen syliin.

"Ai vittu!" Se huus.

"Hupsista" naurahin.

Huomasin että Joel lähti vessalle päin. Jonka jälkeen käänsin katseeni Nikoon.

"Mä meen hetkeks nukkuu jos ei oo mitään" Tommi sanoi hetken kuluttua ja suuntasi keittiöön josta meni sit oletettavasti wanna be makuuhuoneeseen. Kello onkin jo melkein 18. Olli oli jo nukahtanut toiselle sohvalle.

Makasin Nikon sylissä silmät kiinni kun hän jutteli jotain Aleksin kanssa en kiinnittänyt hirveesti huomiota mistä he puhuivat.

Yhtäkkiä Aleksi nousi ja lähti keittiöön.
Käänsin pääni Nikon silmiin. Tuijotimme siinä hetken toisiamme kunnes Niko yhdistää huulemme.
Vastaan suudelmaan. Se oli varovainen ja hellä.

"Ootte te kyl söpöjä" Aleksi sanoo säikäyttää meidän.
Punastun ja hautaan naamani käsilläni. Niko vain hymähtää ja silittää päätäni.

Aleksi vain naurahtaa reaktiolleni.

"Missä muuten Joel ja joonas" Niko kysyy. Ainiin nehän on kai siel vessassa köh.

"En tiiä" Aleksi vastaa.
Päätän olla vain hiljaa.

-----

Sanoja: 435

Pahoinvoiva Sukupolvi || Niko Moilanen & Reader Onde histórias criam vida. Descubra agora