3. Bölüm *Aşk belki de sadece tesadüf.*

313 99 1
                                    


 En sonunda sorgulayıcı ses tonumla " Eymen? " dedim. O da aynı ses tonuyla " Ada? " dedi. İkimizde aynı anda "Senin burada ne işin var?" dedik sonuna doğru kısılan sesimizle. Eymen "Burası benim evim." dediğinde ilk önce etrafta sonra Eymen'in yüzünde gezdi gözlerim. "Peki sen?" O kadar şaşkındım ki sorusunu duydum ama anlamadım. "Efendim?" Sen diyorum, burada ne yapıyorsun?" Anlamaz surat ifademle "Ha ben. Şey arkadaşıma geldim." Sorgulayıcı bakışlarıyla "Kerem mi?" "Evet. Eymen niye içeri girmiyorsun burada salak salak konuşuyoruz." Gerçekten o an fark etti. "Ha doğru." içeri girdi. "Ben Kerem'i çağırayım sen bekle." dedim ve yukarı çıktım. Gündüz her zamanki gibi arkası dönük olsa da benim olduğumu anladı ve "Of Ada siktir git şurada bir erkek erkeğe takılacağız içine sıçma. " Suratımı astım ve "Abiciğim neden öyle diyorsun ama kalbim kırılıyor ya. Neyse Kerem bir bana bak." Gözlerini ekrandan ayırmadan "He efendim aga ne oldu?" "Aga ev arkadaşın Eymen Bey Hazretleri geldi." Arkasını döndü "Nasıl lan o pazartesi gelecekti? Ayrıca sen ismini nerden biliyorsun?" "Orayı karıştırma uzun hikaye. Hem ayrıca ne bileyim ben be gel çocuk kapıda." "Aga desene buraya gelsin. Lütfen!" "Yo bana ne." "Yok aga o lütfen ile olmaz. Abiciğim canım kardeşim Eymen hazretlerine yukarı çıkmasını söyler misin?" "Tamam abiciğim olur." Kerem şaşırmışçasına " Oha olum kızın bagını bulmuşsun." Abim Gündüz övünerek "Tabi olum." "Kesin be" dedikten sonra aşağı inip kapının önünde dikilen Eymen'e "Eymen Bey Kerem Bey sizi ayağına çağırıyor." Merdivenlere doğru baktı. "Gidip görelim bakalım şu Kerem Bey Hazretleri kimmiş? Sağ ol Adacım." dedikten sonra gülümsedi ve yanağımdan makas alıp yukarı çıktı. Utandım ve Peri bu olanları görmüştü ve bana sırıtarak bakıyordu.

İmalı bakışlarıyla "Ada!" Donuk bakışlarım ve paniğimle "He" deyiverdim. Peri hala sırıtıyordu "Dur lan tamam neden kızardın?" Panikle "Yo ne münasebet ya neden kızarayım be yok kızarmamışımdır saçmalama." Gözlerini kıstı. "Sen bir baksana bana be. Kör müyüm lan ben." Koşarak içeri geçip oturdum. Ama Peri durmadı peşimden geldi. "Ada kimdi o çocuk?" Yine panikledim "Ne bileyim ben be!"

"He ondan Eymen Bey dedin o da yanağından makas alarak sağ ol Adacım dedi dimi? Bana baksana sen. Sence ben bunu yer miyim Ada? Yok yemem. Dökül bakayım şimdi." "Tanımıyorum Peri." dedim tedirgin yüz ifademle. Bıkkın mimiklerle "Ada şaka mı yapıyorsun?" Yine boş ses tonumla aynısını dedim. "Peri ya tanımıyorum işte." "Ada dalga mı geçiyorsun? Bak Gizem'lere bağırıyorum..." İyice panikledim. "Tamam tamam dur. Otobüste tanıştık. Yan yana oturuyorduk sadece sohbet ettik. Onun hakkında tek bildiğim şey MARVEL sevmesi ve ismi." Şaşkın ve aynı zamanda biraz sinirli ses tonumla "Lan konu nasıl MARVEL'a geldi?" dediğinde Eymen'in otobüste uyuyan şirin suratı gözümün önüne geldi ve gülümsedim. Peri bu surat ifademi gördükten hemen sonra "Ay Ada beni delirtme belli ki bir şey oldu dimi? Şu surat ifadesinin bir anlamı olduğu apaçık ortada çünkü." Kontrolsüzce isyankar çıkmıştı sesim. "Ay yok bir şey olmadı be. Aklıma bir şey geldi de ondan." İyice sabırsızlandı. "Ne geldi? Kızım düzgün anlatsana şunu." "Peri vallahi bir şey olmadı ya." Biraz sinirlendi ve ses tonunu yükseltti. "E o zaman bu gülümseme niye ya? O kapıda yanağından makas alırken Ada CIM demesi niye? Açıkla bakayım Ada CIM sen seversin CIM CİM dimi?" Bıkkın bir şekilde son cümleyi söylemek istedim. "Of Peri aklıma bir şey geldi o yüzden gülümsedim. Kapıda da neden makas aldığını bilmiyorum." "Ama o kızarmanın sebebini biliyorsundur aga." Yüzüne dik dik baktım. "Of Peri ben mutfağa gidiyorum yemek yapmak senin sorgundan daha iyi." Peri tabii ki peşimden geldi. 

Aleyna "Hadi bari sofrayı kurun." Gizem bıkkın bir şekilde "Ada hadi artık 18 oldun aga azcık hızlı davran bıktım 10 senedir üşengeç tavrından." Peri'den kaçarak "Kanka tamam ya ver tabakları." Gizem mutlulukla "Ne cidden mi? Al canım arkadaşım ya." diyerek beni öptü. "Oha 10 senedir arkadaşız 8. kez beni öpüyor bunu kutlamamız lazım." dedim ve ardından Aleyna ve Peri güldü.

KELEBEK HİSSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin