8 AY SONRA :
Yine aşırı hızlı geçen aylardan sonra hayatıma renkler saçıldı. Dizinin ikinci sezonu üç gün önce final yaptı. İkinci kurgumun basımı bugün yarın biter. 8 aylık süre zarfında bir tane daha imza patlattım. Artık kariyerimin basamaklarını ikişer ikişer çıkıyordum. Eymen 'Kalbin Zihni' adlı kitabının bir ay önce yazımını sonlandırdı. Deren sınavı kazandı şuan ikimizde birinci sınıfız. Ama ben açıktan okuyorum okuldaki provalar dışında okula pek gitmiyorum. Ateş ve Duman hala Eymen'den tırsıyor bu arada. Eymen Beşiktaş'ın Basketbol takımında oynamaya başladı. Her maçına asla kaçırmadan geç kalmadan gidiyordum. Açelya bizim ajansta ve Orkun Göksun ile çalışıyor. Açelya şuan bir şarkı klibinde oynayacağı kesinleşti. Eymen'le hala çok mutlu giden bir ilişkim var. Daha babama söyleyemesem de annemle doğru düzgün tanıştırdım. Alperen hala uyuz olsa da bu açıkça benim pek umurumda değildi. Ben de Eymen'in annesi Elçin teyzemle tanıştım. Çok güzel bakımlı ve iyi bir kadındı. Ama Eymen hala babasıyla beni tanıştırmakta ikilemdeydi. Kalbimi kırmasından korkuyordu. Ama ben onu yine de ikna etmeye çalışıp her şeyin düzeleceğini söylüyordum.
Sabah uyandığımda ilk işim ajansa gitmek oldu. Aslı yeni projeyi anlattı. Bu manken ve oyuncunun aşkını anlatan bir filmdi ve Eymen'le oynamamı istiyordu. Kısacası Eymen'in aklına girmeye çalışıyordu hala. Eymen'i çok istiyordu ama Eymen hayallerinden vazgeçmek istemiyordu. Ama bir yandan benimle oynayacağı için kabul etme olasılığı vardı. Aslı çıkışta Eymen'e durumu benim izah etmemi istedi.
Ajanstan çıktığımda arabama binmeden Eymen'i aradım. Eymen yine birkaç günlüğüne okulu ekip gelmişti. Buna kızdığımı bilse de bunu arada yapıyordu. Bir hafta yine beraberdik. Hava soğuk olduğu için sahile veya başka bir mekana çağırmadım. Direk eve gelmesini söyledim. Ama büyük ihtimalle benden önce giderdi. Deren okuldaydı. Bu yüzden yalnız konuşmak daha iyi olurdu. Aynı anda kapıya vardık. İçeri girdiğimizde yavaş yavaş cümleye girdim. Eymen ilk başta direk "Hayır." dedi ama daha asıl cümleyi söylememiştim. "Ama balım şöyle de bir şey var. E, partnerin benim. Yani beraber oynayacağız. İkimiz. Sen ve ben başrol." Gözleri parladı ve hafif tebessüm etti. Ama bir yerde de psikologluk vardı. "O zaman ben bunu bir düşüneyim bir tanem." Mutlu oldum. Bu sefer kesin okeydi. Beraber bir filmde oynayacaktık. Bu çok güzel bir histi.
Eymen gittikten sonra çok geçmeden Deren geldi. Yüzü gülüyordu. Sonunda istediği bölümü okuyordu benim canım arkadaşım. Yarın Eymen'in doğum günüydü. Bu yüzden ona sürpriz yapacaktım gece. Gece on iki de Akay'a gidip Eymen'e akşam yapacağım pastayı üfletecektim. Bugün de Ateş'le yemeğe gidecektik. Ateş sonunda kıçını adam akıllı tutup sekiz ay içinde sadece bir belaya bulaştı. Bunu nasıl becerdi hala aklımız almıyor ama Duman ona yaradı lan. Cidden. Duman var diye zaten imza günüme bile gelmedi. Abisi aşık oldu diye fırsattan istifade bir haltlar yiyorlar ama hadi bakalım. Yine bir üst değişikliğiyle gidecektim. Yaklaşık altı veya yedi aydır ben ben gibi giyinmiyordum. Ama bugün Ada gibi giyinecektim. Evet kesinlikle anladın sevgili okurum. Pantolon ve sweatshirt. Yeter abi. Max bu yani bende. Neyse sonra günlük makyajımı yaptım. Yani rimel ve kirpik kıvırıcısı. Glosumu da çantama koydum.
Yemek yiyeceğimiz mekana vardığımda Ateş daha gelmemişti. Hemen görmek için üst katta cam kenarına oturdum. Duman onu bıraktı. Yine arabadan inip sımsıkı sarıldılar birbirlerine. Ay yerim ya ben bunları. Çok tatlılar lan. Ateş sonunda Duman'dan ayrılıp yukarı doğru çıkmaya başladı. Hala yüzü gülüyordu. Şerefsiz benle buluştuğu için değil Duman'a sarıldığı için mutluydu. Beraber oturup pizza yedik. Ayrılana kadar Duman'ı anlattı. Üç gündür Duman'da kalması açıkçası beni korkuttu. Abisinin bundan da haberi yoktu tabii ki. Ulan bu çocukta neden fark etmemişse artık. Neyse fark etmesin zaten. Ben de ona Eymen'e gelen teklifi anlattım. Ateş çok mutlu oldu ve abisinin ben varsam kesinlikle kabul edeceğini söyledi. Kabul etmezse de ikna edeceğine söz verdi. Yemekten sonra arabayla sohbet ederek gezdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK HİSSİ
Ficção AdolescenteÜniversiteye yeni geçen bir genç kız, lisedeki arkadaşlarıyla buluşacağı gün onu buluyor. Ama o sadece bir arkadaş değil. Hayatının aşkı. Birbirlerine kelebek hissi yaşatan iki aşık. Onlar bir olmayı seçti. Onlar sadık olmayı seçti. Onlar birbirini...