Deren Karay :
Eniştemin aldığı çiğköfteyi gömerken aynı zamanda Sarp Ege'ye ses atmakla meşguldüm. Saat bu arada sabah dörde geliyordu. Ama açtığım film sarıyordu. "Aşkım bunların şimdi bana kira vermesi gerekmiyor mu?" Cevap gelmesini beklerken bizimkileri bir kontrol etsem iyi olacaktı. Odada bir işler karıştırmasınlar lan. Dur ben bir sessizce bakayım. Mavi led ışık açık lan. Ne yapıyorlar lan o zaman? Sessizce kapıyı açmamla Eymen kafasını bana çevirdi. Ada'nın konuşmamızla uyanmayacağını bildiğim için normal ses tonumla lafa girdim. "Oha lan. Uyusana. Mal mısın bir saat sonra otobüsün yok mu senin." Ayağa kalktı ve yanımdan geçip ilerlemeye başladı. "Ada'nın uyurken büründüğü suratını izliyordum. Ayrıca evet bir saat sonra gideceğim ve Her saniyemi Ada'yla geçirmek için uyumuyorum." Onu takip ederken mutfağa girdik ve cevap verdim. "E, şimdi nereye?" Elindeki su bardağını gösterdi. "Aman be sizle mi uğraşacağım birde. Ben gideyim de sevgilime yazayım." Deyip mutfaktan çıktım. "Ha Deren. Al şu parayı Ada'ya. Kahvaltıda canı ne istiyorsa onu alsın ve benim ısmarladığım yemeği görüntülü konuşarak yiyelim. Binevi beraber kahvaltı işte." Yine her boka olduğum gibi buna da burnumu sokacaktım tabii ki. "Ben aç mı kalayım?" Bir anda lafa girdi. "Lan daha az önce gördüm daha çiğköfte duruyor." "Seni Ada'ya şikayet edeceğim." Cüzdanını tekrar çıkarttı. "Allah'ım. Al şunu da sus Deren." Güldüm ve aşırı sahte ve yalaka sesimle "Canım eniştem ya." Bunu anladı tabii ki. Bana göz devirip tekrar yukarı çıktı.
Ada Parlar :
Sabah yine kaktığımda yanımda sevgilim yoktu. Acaba aşağı mı indi diye düşünürken sabah gideceği aklıma geldi. Deren işteydi. Onu aramak için muhtemelen komodinde olan telefonuma mesaj atacaktım ki komodinin üstündeki notu gördüm. 'Sana bu çocuğu bana tekrar içimde canlandırdığın için minnettarım. Seni çok seviyorum. Sana sırılsıklam aşığım ALNİLAM KADIN.' 'SİRİUS ADAM..' Yazıyordu. Arkasında da Eymen'in küçüklüğü vardı. Kendimi mutluluktan ağlamamak için zor tuttu. Hatta tutamadım. Saldım mutluluk göz yaşlarımı. En az on dakika Eymen'imin küçüklüğüne baktım. Sonra göz yaşlarımı silip Eymen'e mesaj atmak için telefonumu aldım. Eymen yine benden önce davranmıştı. 'Günaydın balım.' 'Seni uyandırmaya kıyamadım.' 'Seni çok seviyorum Kelebeğim.' 'Otobüs vardığı zaman derse az bir zaman kaldığı için pek fazla konuşamayız. Ayrıca molalarda da okulun kütüphanesinde olacağım. Çıkışta aramaya çalışırım bir tanem.' 'Ha bu arada sana aşık olduğumu unutma.' Yazmıştı. Saate baktığımda da daha yurda gideceğim aklıma geldi. Dersim öğlen olmasına rağmen geç kalabilirdim. Bu yüzden hızlıca hazırlanıp odadan çıkıp mutfağa su içmek için gittim. Mutfak masasının üstünde para ve üstünde yine not vardı. 'Ada balım bu parayı seninki verdi. Sabah canı ne isterse arasın beraber benim ısmarladığım kahvaltıyı beraber yiyelim dedi.' Muhtemelen günün dolu olacağını tahmin etmeden Deren'e söyledi. "Kocam beni sanal kahvaltıya mı götürecek şimdi." Diye düşünmeden edemedim. Parayı aldım. Suyumu içip evden çıktım.
Yurda gittim. Açelya hala uyuyordu. Bugün ikimizin provası da aynı saatteydi. Ama o sadece provaya geleceği için daha uyanmamıştı. Ben yine günlük kombinimi yapıtım. Salaş oversize gri bir tişört ve siyah eşofman. Bugün sadece bir ders vardı. Sonra bir saat mola ve prova. Sınavlarım da yaklaşıyordu. Hazırlık senem olduğu için sıkıcı geçiyordu bu yıl. Sınavları da vermem lazım zaten artık. O yüzden derse girecektim. Çantamı hazırladım ve okula doğru çıktım. Yine aynı rafa Eymen'i koymayı düşündüm ama bu sefer yapamadım. O şekilde derse girdim. Hala aklımdaydı ama bu sefer dersi dinlememe engel olarak değil beni cesaretlendirmek içindi. Dersi yine çok güzel dinlediğime inanıyordum. Dersten çıktıktan sonra provadan önce yurda uğradım. Açelya'nın hazır olduğu zamanda geldim. Sadece teksti alıp Açelya ile beraber yurttan çıktım. Provamız harika geçti. Sınavlardan sonraki ara tatilde sahneye çıkacaktık. Ama her şeyden önce haftaya olan sınavlara çalışmam gerekiyordu. Provadan sonra kütüphaneye gittim. Yaklaşık dört veya beş saat inanarak ve odaklanarak çalıştım. Yurda gidince de yarım saat tekrar ettim. Sonra tekste ezber geçtim. Açelya da aynı şekilde yapıyordu kendi odasında. Ancak gece yatmadan önce sevgilimle kısa bir süre konuşabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK HİSSİ
Ficção AdolescenteÜniversiteye yeni geçen bir genç kız, lisedeki arkadaşlarıyla buluşacağı gün onu buluyor. Ama o sadece bir arkadaş değil. Hayatının aşkı. Birbirlerine kelebek hissi yaşatan iki aşık. Onlar bir olmayı seçti. Onlar sadık olmayı seçti. Onlar birbirini...