[⚠️ mentioning of weed⚠️]
„Seungmine to je tornádo!“ zvolala Hanni a skoro vyletěla ze sedadla.
Seungmin prudce zastavil a vykoukl z buginy. Jeho hrdlo se sevřelo a všechny smysly zbystřely. Myšlenky udělaly v jeho hlavě snad sto otoček.
„Tak dělej! Musíme jet!“ ječela na něj zděšeně, ale on nic nedělal. S prudkým dechem zíral do dáli na strom. Věděl, že jsou blíže k panství a doufal v jediné. Že Minha najde v čas. Bezhlavě se rozjel dopředu. Hanni hystericky křičela a slzy jí vytryskaly strachem. Seungmin si byl ve chvíli hrdinství sebou jist.
„Jsi blázen!“ nadávala mu dívka.
„Možná jo! Ale chci změnit svět!“ vrátil jí nazpět Seungmin. Náhle Hanni popadla volant a začal mezi nimi boj. Hanni neměla o proti Seungminovi sílu.
„Prosím, otoč to!“ urputně prosila.
„Hanni, pořádně se podívej k tomu stromu!“ okřikl ji.
Svůj pohled tedy upjala do dáli a nemohla se divit. Jakýsi chlapec, s člověkem v náručí běžel za nimi.
Seungmin ještě přidal na plynu, než zastavil u samotného chlapce.
„Já věděl, že tě najdu Minho!“ nadšeně zvolal Seungmin a pomohl jim dostat se na zadní sedadla.
„Pořádně si toho kamaráda drž!“
Otočil je přes ručku a plnou padou v před se vydal k osadě.
„Seungmine, bez tebe bychom umřeli!“ unaveně vzdechl Minho.
„Teď mi řekni, kdo je ten kluk!?“ stále musel řvát díky zvuku stroje.
„Nerad to říkám, ale je to zdroj toho tornáda! A úplně netuším, co mám dělat.“
Seungmin zalapal po dechu a musel se otočit. Tak neškodný se zdál, celý bledý.
„Takže on je ten vyvolený?! Panebože musíme ho dostat za Chae! Možná bude vědět co s ním!“Bugina vrazila do osady neuvěřitelnou rychlostí.
„Chae, potřebujeme Chae!“ řval Seungmin. Za ním cupitali dva vystrašení človíčkové a jeden v ležel v náručí.
„Seungmine, musíte se schovat, venku je tornádo!“ volal na něj jeden z obyvatelů. Seungmin však nešel schovávat se do sklepení. Svou skupinu dovedl k dřevěné chatrči a vší silou kopl do dveří.
„Lee Chae Rin!“ vyslovil jméno.
Z poza pultu se vynořila žena. Světlé vlasy, potetované tělo, náramky, piercingy, zcela originální paní.
„Seungmine u mě se ťuká, zkus to znovu.“ poškádlila ho.
Seungmin však nic takové neudělal zabouchl za nimi dveře a poukázal na bezmocného Jisunga.
„Tenhle kluk právě způsobil tornádo a my se toho tornáda potřebujeme sakra rychle zbavit.“
Žena pozvedala obočí. Přistoupila k chlapci a pokynula, aby ho posadili na gauč.
„Vidím. Cítím. Prochází těžkým obdobím.“
Pohladila jeho čelo a ustaraně se podívala na ostatní.
„Jak jste mohli někoho z takovou mocí nechat zajít do extrému, když ji neumí ovládat?“ zastěžovala si. Seungmin a Hanni se podívali na Minha.
„Takže samotný princ? A ne jen takový, že? S tvým darem jsi musel poznat, že bude malér.“
Mlaskla si a zašla opět za pult. Vytáhla mísu a do ní začala házet sušené rostliny, které ostatní neznali. Následně zakřesala a oheň v mističce vzplanul. Nakonec ho sfoukla a obsah začal doutnat.
„Běžte radši dál, ať ještě nemusím hlídat bandu spálených děcek.“
Misku dala přímo před Jisungův obličej. Místností se prodrala zvláštní, trochu nepříjemná vůně.
„Co to je?“ musel se zeptat Minho.
„Kanabis a levandule, musí se uklidnit, jelikož to teď nemůže ovládat. Nejrychlejší možnost je ho trošku zhulit.“Bit of a fun time.
*Lee Chae Rin = Cl (Známá skladba např. Hello bitches.)
☄️🌏
ČTEŠ
Because we never gave up [Minsung]
FanfictionPradávna moc čpěla v jeho žilách. Moc, kterou svět doposud nepoznal. On však nepoznal ji též a nechtěl v sobě cítit tenhle prokletý um. Skrýval se pod rouškou obyčejna, aniž by tušil, co v něm dřímá. Chodil v botách chudoby a sledoval svět tam v hra...