~ 10. BÖLÜM ~

17.6K 1K 226
                                    

"Siyah asildi. Bu yüzden insanlar, onun kibirli olduğunu düşündü... Fakat siyah tüm renkler adına kötülüğü temsil etmeyi kabul etmişti. Siyah fedakârdı."

Medya; Barlas

●●●

"Peki nelerden hoşlanırsın?"

Akel'in sorusuyla ona baktım. Aslında bir çok şeyden hoşlanırdım ama bunu hangi anlamda söylediğini anlamamıştım.

Arel ile birlikte anneme masayı hazırlanmasında yardım etmiştik.

Sonra ise hep beraber masaya oturmuş ve yemek yemeye başlamıştık, bir yandan da içeride yarım kalan birbirimizi tanıma işine devam ediyorduk.

Ben tabii ki sadece et ve kıyma yiyordum.

Aslında bu tanıma işi hoşuma gitmişti çünkü gerçekten gariptiler. Mesela Kunt, bir ejderhasının olmasını çok istiyormuş. Yemek ayırt etmez önüne ne konursa yermiş. Burcu yaymış. Açıkçası burcunun yay olduğunu öğrendikten sonra şaşırmamıştım çünkü gerçekten yay burcunun özelliklerini taşıyordu. Fazla hareketliydi. Boyunun ise 1.80 olduğunu söylemişti. Voleybol ve basketbol oynamayı seviyor, futbol oynamaktan ise nefret ediyormuş. Neden halâ 12. Sınıf olduğunu sorduğumda ise bir sene özel sebeplerden dolayı gitmediğini söylemişti. Ananaslı soğuk meyve suyu içmeden güne başlayamazmış. Turkuaz rengine bayılırmış. Çok değişik ve renkli bir kişiliği vardı.

Arel, hayvanlar hakkında ne düşündüğünü sorduğumda, kedilere zaafının olduğunu, vahşi hayvanlardan ise pek hoşlanmadığını söylemişti. Tam bir kitap kurduydu. Dünya klasikleri olsun, psikoloji kitapları olsun, bilim kitapları olsun, aşk romanları olsun, dijital platformlar olsun çok fazla kitap okuyormuş. En sevdiği yemeğin beyti kebabı, en sevdiği tatlının ise sütlaç olduğunu söylemişti. Ayrıca da tüm renkleri sevdiğini de eklemişti. Voleybol dışında ise PlayStation oynamanın vazgeçilmezi olduğunu söylemişti. Boyu 1.71'di aramızda en az boy farkı onunlaydı, 4 cm vardı aramızda. Yengeç burcu olduğunu da öğrenmiştim. Anlaşılan kendisi fazla duygusaldı.

Karan, aralarında en çok onun kişiliği dikkatimi çekmişti. Pek bir şey söylememişti kendisi hakkında. Sorduğum sorulara hep üstü kapalı ya da kısa cevaplar vermişti. Arel gibi ona da, hayvanlar hakkında ne düşündüğünü sorduğumda, çevremde her türden olduğu için artık onlara ilgi duymuyorum, beni uzaylılar ilgilendiriyor demişti. En sevdiği yemek, tatlı, renk, ve oyunun ne olduğunu sorduğumda, hiçbir canlı veya cansız varlığa en diyebileceğim kadar değer vermem demiş, siyah rengi, basketbol oynamayı ve brokoli çorbasını sadece sevdiğini söylemişti. Tabii sadece kısmına da vurgu yapmayı unutmamıştı. İkizler burcu olup olmadığını sorduğumda verdiği evet yanıtı beni şaşırtmamıştı. Dengesiz ve değişik birisiydi. Ayrıca bir insan nasıl brokoli çorbasını sevebilirdi ki? Neler yapmayı seversin diye sorduğumda, yüksek yerlerden atlamaktan ve yağmur yağarken ağzını açıp yağmur suyunu içmekten zevk aldığını söylemesi ile onu bir psikopat olduğuna kanaat getirmiştim. Ayrıca tam bir serseri olduğunu da yanında oturan Kunt eklemeyi unutmamıştı.

MANOLYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin