~ 22. BÖLÜM ~

7.9K 544 103
                                    

"Gözlerin gözlerime değince,
Felaketim olurdu ağlardım.
Beni sevmiyordun bilirdim,
Bir sevdiğin vardı duyardım..."

Atilla İlhan

Keyifli okumalarr 🦋

●●●

"Ay galiba kusacağım!" Elimi alnıma vurarak karşımda ki Kunt'a bu da olmadı bakışlarımı gönderdim. Üzerinde palmiye ağacı olan beyaz gömlek ile lacivert kumaş pantolonu nasıl kombin yapmaya çalışmıştı bu çocuk?

Dün akşam serum olduktan sonra eve gelmiştik. Akel bana hem potasyum, hem de eksik gördüğü bir kaç vitaminim için ilaç yazmıştı. Ayrıca da günde en fazla iki tane çilekli süt içmeme izin vermişti. Üç taneye çıkarması için neredeyse ayaklarına kapanma noktasına gelmiştim ama kabul etmemişti.

Dün eve geldiğimizde ortalıkta kimse yoktu. Gökçe, Karan ve Yaman abim gelmiş miydi bilmiyordum. Daha kahvaltı bile yapmadığımız için görememiştim de...

Şu an ise saat sabahın 8'i idi. Kunt sağolsun beni 7 de kaldırmış ve hem avmye gitmek için, hem de yarın ki Karan'ın doğum günü için kombin yapıp gösteriyordu. Bir saat olmuştu ama daha doğum günü için kombin seçememişti beyefendi.

Hayır anlamıyorum bir pantolon bir de gömlek giyse yeterliydi bence. Zaten evde kutlanacakmış. Kahvaltıdan sonra da abilerin müsait olanları ile ilk önce karargâha ifade vermeye gidecek, sonra ise doğum günü için süs eşyaları ve hediye almaya avmye gidecektik.

Ne alacağım konusunda hiçbir fikrim yoktu. Onu doğru düzgün tanımıyordum bile, ne sevip sevmediğini bilmiyordum. O yüzden bugün gitmeden önce odasına girmeyi planlıyordum. En azından tarzını falan görürsem ne tür bir şey alacağım hakkında fikrim olurdu.

"Of sende hiçbir şeyi beğenmiyorsun." Kunt'un yakınarak kendini, oturduğum yatağının boş kısmının Üzerine sırt üstü atması ile göz devirdim.

"Çünkü kombin yapamıyorsun." Sorun bende değildi ki. Ayağa kalktım ve hiçbir şey söylemeden giyinme odasına girdim.

Bana verilen odada ki ile aynı büyüklükteydi ve bir sürü çeşit çeşit kıyafeti vardı. Neden gidip en kötülerini kombin yapmaya çalışıyordu?

Sabır çekerek gözlerimi kıyafetlerde gezdirdim. Sonunda kafamda bir kombin yapıp, kıyafetleri de alıp odadan çıktım.

"Al hadi, bir de bunları giy." Elimde ki kıyafetleri öne uzatırken, sırt üstü yatmaya devam edip sadece kafasını kaldırıp elimdekileri inceleyen Kunt'a bakıyordum.

MANOLYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin