~ 14. BÖLÜM ~

14.6K 1K 406
                                    

"Gülüp eğlenmeliydim,
Su gibi akmalıydım şu yaşımda,
Oysa ağır ağır düşünüyorum geleceği...
Kaç gecem daha huzursuz geçecek?
Beni felaketler değil, düşünmek mahvedecek."

Murat Ali Ersan

Medya; Berzan

Kapak tasarımlarına açığım.

💫

Okunma düştüğü için bölüme oy ve yorum sınırı koyma kararı aldım. Sınır aşılmadan bölüm gelmeyecektir. Eğer sınır asılmışsa ve ona rağmen bölüm gelmemişse daha bitmemiştir.

Oy sınırı: 590
Yorum sınırı: 200

●●●

Oha! Yok artık!

"Ciddi değilim de lütfen!"

Selen karşımda kafasını utanarak eğerken şaka yapmadığını anlamıştım. Az önce bana Metin abinin ondan hoşlandığını söylemişti. Ama aralarında 9 yaş vardı, Selen geçen ay 18 yaşına girmişti. Ayrıca Kuzey abinin böyle bir şeye izin vereceğini sanmıyordum. Kuzey abi katı kuralları olan bir insandı.

"Maalefes ciddiyim. Geçen gün çarpıştık o zaman söyledi duygularını. Asel ne yapacağımı bilmiyorum, abim duysa Metin abinin canını okur. Bakmaz yüzüne, utanmıyor musun kardeşim dediğinin adamın kardeşine yan gözle bakmaya der. Aramızda çok bir yaş farkı olmasa yine pek bir şey demez ama 9 yaş var. Ayrıca da benim ona duyduğum duygular abiden öteye gidemez ki. Ben onu bu zamana kadar abim olarak gördüm."

Gözlerinin dolduğunu görmemle yatakta yanına yaklaştım ve başı eğik parmaklarıyla oynayan Selene sarıldım. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyordum. Haliyle de nasıl bir öneri veya teselli vereceğimi bilmiyordum.

"Üzülme Gökkuşağım, hem belki bakarsın ileride sende ondan hoşlanmaya başlarsın. Eğer sen seviyorum dersen Kuzey abi bir şey demez. Ha ama duyguların değişmezse ne yaparsın açıkçası bende bilmiyorum. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Ama ne olursa olsun, ne karar verirsen ver yanında olduğumu bilmeni istiyorum."

Selen sırtını okşayarak söylediklerim ile benden ayrılmış ve yanaklarıma sulu öpücükler bırakmıştı. Ardından da dizime yatmıştı.

MANOLYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin