TANITIM:

20.9K 829 82
                                    

Yolun sonundaydım.

"Bırak elindeki bıçağı üsteğmen. Buradan sağ çıkacağını mı sanıyorsun sen?" diye bağıran Şeref'e baktım.

Adı Şeref olsa da şeref denilen şeyden bir gram bulundurmayan vatan haini, eski üsteğmen Şeref'siz Duran.

Aylardır içinde bulunduğum operasyonda kimliğimi açığa çıkaran puşt herif.

"Şeref'siiz. Sence amacım buradan sağ çıkmak mı?" dedim gülerek ve dalga geçerek.

"Beni bırakırsan seni buradan sağ gönderirim Heja." diyen boynuna bıçağı dayadığım şerefsize baktım.

"Piç kurusu karşıdan dediğine inanacak bir mal gibi mi görünüyorum? Ben zaten öleceğim, sadece yanımda kaç kişi götürebilirim diye hesaplama yapıyorum." dedim gülerek.

"Ah üsteğmen ah! Çok da güzeldin aslında. Yazık olacak sana. Böyle bir güzelliğin tadına bakamadan ölmesi beni de üzecek." diyen Şeref'size baktım.

Kardeşim dediğiniz bir insandan bu kadar büyük bir kazık yemiş miydiniz?

Yemeyin. Çok acıtıyor.

Kaç kurşun yarası açıldı şu vücudumda. Ama hiçbiri bu karşımdaki Şeref'siz kadar acıtmadı.

Tekrardan ben geldimm.

Çok istek oldu. Kaybolmuş Kalplerde ki Cihan-İnci çiftinin oğlu Ömer Asaf ve Aren için. Ama onlar orada güzel. Size bambaşka bir çiftle geldim.

Bade Arslan ve Ali Kağan Güral aşkını okuyacaksınız.

Tanıtımı atıyorum ama bölümlere hemen başlamayacağım. Ama beklemede kalın. Mükemmel bir aşk ve mükemmel karakterlerle geliyorum size.

Tarih; 16 mayıs 2023

POYRAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin