Od té doby co jsme se s Harrym začali bavit uběhlo asi půl roku a jsou tu konečně prázdniny. Dokonce i ti dva jeho další kamarádi mě přijali takže jsme takové nerozlučné kvarteto. Teda aspoň zatím. S Dracem se vůbec nebavíme. Snape mě dal na druhý konec sklepení abych se s ním tak moc nevídala ale moc to nešlo. Jeho partička měla pokoje hned vedle mě takže Draco byl skoro pořád někde poblíž. Pořád se na mě díval a já jsem ho vraždila pohledem. Snad budu mít přes prázdniny klid.
Ráno jako každé jiné. Vstanu, udělám si hygienu a jdu na snídani. Samozřejmě vejdu před pokoj a kdo tam nestojí. Draco. ,,Stacy jenom jsem ti chtěl říct že na prázdniny budeš u mě." pronesl zcela v klidu a s úsměvem. ,,To v žádném případě." ,,Nemáš jiné místo kam bys mohla jít takže budeš muset každé prázdniny trávit se mnou." tak tohle nedám. Každý den ho uvidím. Nejvíc mě děsí představa že s ním budu muset dobrovolně trávit čas. Hrůza. ,,Radši budu někde pod mostem než celé léto s tebou." ,,Tak asi jinou možnost nemáš. Zítra nás na nádraží budou čekat moji rodiče. Opovaž se někam schválně ztratit." pohrozí mi a já jen protočím očima. Nejsem jeho majetek takže nemusím. Možná bych mohla použít skrývací kouzlo. No to ještě promyslím.
Rozešla jsem se k Velké síni a Draco s jeho partičkou mě pronásledovali. Nebudu vám nic nalhávat bylo to docela nepříjemné. Moc dobře vím že se bavili o mně. Je docela logické že se o mně budou bavit ale nikdy bych nemyslela že mě budou takhle chtít pomlouvat když jdu asi pět metrů před nimi. Pansy řvala tak moc že to museli slyšet i mudlové. No asi to bylo schválně a mně to bylo jedno. Ale ta cesta se mi zdála nekonečná.
Když už jsem teda konečně dorazila do Velké síně sedla jsem si na moje normální místo. A co neudělal Draco se svojí partičkou? Sedli si okolo mě. On se mě snaží dohnat k šílenství! ,,A odpoledne bysme mohli zajít do Prasinek když už zítra jedeme pryč a zase tu dva měsíce nebudeme." navrhla Pansy a doslova mi to zařvala do ucha. ,,Jo a taky k Černému jezeru." podotkl Blaise. ,,Super takže program na odpoledne máme. Jdeš s námi Stacy?" podíval se na mě Draco a já jsem se málem udusila rohlíkem. ,,Řekla jsem ti snad už že na tebe nejsem naštvaná?" ,,Ne ale jenom se tě slušně ptám jestli půjdeš s námi. Jestli jsi slušně vychovaná měla bys odpovědět." řekl Draco a nemohl zapomenout nasadit svůj úšklebek. ,,A jestli jsi ty slušně vychovaný věděl bys že takhle hrát holce na city je dost neslušné." odpověděla jsem mu stejně jízlvým tónem hlasu. Se mnou si zahrávat nebude. ,,Ale notak. vždyť už je to dávno tak co pořád řešíš?" hned co to dořekl tak jsem vzala knihu z mojí tašky. Byla netlusčí a nejtěžší. Nějak jsem ji vzala a silně jsem bouchla Draca po hlavě. ,,Auu! Za co to bylo?" ,,Za to jaký jsi kretén a myslíš si že jsem blbá káča jako všechny ostatní!" naštvaně jsem se zvedla, vzala jsem si všechny svoje věci a odešla jsem pryč. Už na něj vážně nemám nervy. A to s ním budu muset vydržet ještě celé prázdniny pokud nevymyslím nějaký plán jak se tomu vyhnout. Ale to bud hodně těžké.
V pokoji jsem nějak pohodila věci do rohu a začala jsem si balit. Možná bych mohla zmizet už po slavnostní večeři. Všichni budou spát a tak by to mohlo být jednodušší. Další dvě hodiny jsem zběsile balila dokud mi někdo nezaklepal na dveře. ,,Ahh, dále." řekla jsem otráveně a do pokoje vstoupil Harry. ,,Ahoj. Neruším tě?" zeptal se s úsměvěm. ,,Ne už to mám skoro hotové. Co potřebuješ?" Harry vešel a zavřel za sebou dveře. Asi si říkáte jak se sem dostal že? Máme tu vybudovanou malou chodbu o které víme jenom my dva. A to samé je i pro do Nebelvírské koleje. Takže když jeden z nás něco potřebuje tak použije tu chodbičku. Samozřejmě tak aby nás nikdo neviděl. ,,Nechtěla bys s námi jít do Prasinek? Hned po obědě." prohlásil s úsměvem. ,,No nevím. Draco říkal že tam půjde a nerada bych ho tam potkala." ,,Neboj máme tohle." ukázal na kus smuchlaného pergamenu. ,,V čem nám to pomůže?" Harry se jen tajemně usmál, poklepal na něj hůlkou a něco zamumlal. A pak se po celém pergamenu začali objevovat Bradavice a část Prasinek do které mají žáci přístup. ,,Počkej ale ani jeden z nás nemá to potvrzení podepsané takže tam vlastně nemůžeme jít." někdy možná až moc dbám na pravidla. ,,Od té doby co dopadli Blacka tady a pak jim zase utekl jsou si jistí že tady už dávno není a tak zrušili ten příkaz s formuláři." ,,Tím pádem můžeme jít normálně do Prasinek a nikdo nás nemůže zastavit. A kde jsi vlastně vzal tohle?" ukázala jsem na záhadný plánek který se nám bude ještě hodně hodit. ,,To ti pak vysvětlím. Hodinu po obědě sraz u mě v pokoji budeme tam i s Ronem a Hermionou čekat." řekne než zmizí za dveřmi. Chci si znova začít balit ale zase někdo zaklepe. ,,Dále." křiknu a do pokoje vejde Draco. ,,Vypadni a hned." ,,Ale Stacy proč mi nechceš odpustit?" jenom jsem se na něj udiveně podívala jestli to myslí vážně. ,,Proč ti nechci odpustit? Odpustit ti to že jsi mi jen sprostě hrál na city? Kdo by byl tak blbej aby ti odpustil?!" vykřikla jsem a on mi hned zacpal pusu. ,,Nekřič. Slibuji že už ti nic takového neudělám. Rodiče chtějí vidět že mám nějakou holku a když se mnou budeš celé prázdniny-" rychle jsem oddělala jeho ruku z mojí pusy a stoupla jsem si dal od něj. ,,Nebudu hrát tvoji holku!" zavrčela jsem na něj. O tohle vážně nestojím. Dělat ze sebe zase nějakou naivní krávu fakt nechci. ,,Ale no tak Stacy. Potřebuju to. A pak můžu pomoct já tobě." škemral. ,,Prostě ne. Kdybys nebyl takový pitomec tak jsi mohl mít holku ale kdo chce kam pomozme mu tam. A teď už vypadni!" procedila jsem skrz zuby a už jsem chtěla volat Nagini ale naštěstí Draco odešel. Jaké to štěstí.
ČTEŠ
Slytherin girl
RomanceCo když před nástupem do Azkabanu Bellatrix Lestrangová porodila dceru? To by byla zkáza světa. A nedej bože kdyby se dostala do Bradavic a naučila se kouzlit... (Ne všechno se shoduje s filmem)