,,Stacy já už musím jet. Lucius o tom neví a já jsem řekla že jedu za rodiči. Zase přijedu." přikývla jsem a podívala jsem se na Draca který spokojeně spal. Už je tu tři dny a nevypadal že by se to nějak zlepšilo. Cissa odešla a já jsem si zase sedla do původní polohy. ,,Slečno Lestrangová měla byste si jít odpočinout. Takhle tu nemůžete tvrdnout věčně." ,,Jenže já se o něj bojím. Co když mu udělala něco vážného a on může každou chvílí umřít?" ,,Taky jsem měla manžela kterého jsem hodně milovala a on miloval mě. Ale pak přišel ty víš kdo a zabil ho. Ani nevíš kolik nocí jsem proplakala a v té době jsem si řekla že budu pracovat tak kde jsme se seznámili. Tady v Bradavicích na ošetřovně. A ty se teď běž vyspat. Kdyby se mu něco dělo co nejrychleji ti pošlu sovu." usmála jsem se a pomalu jsem se zvedla. Naposledy jsem se podívala na Draca který pořád spal a pak jsem se vydala na pokoj.
,,Stacy proč jsi nebyla teď pár dní ve škole?" přiběhl za mnou Potter. ,,Draco je na ošetřovně a já jsem tam byla s ním. Ale co tebe to vůbec zajímá? Chceš mi ještě ničit život? Už tak mi stačí že se mi v létě usadil tvůj duch v těle." ,,Cože se stalo?" ,,Zajdi si na vyčištění uši pokud jsi to neslyšel. Měla jsem v těle část tvého ducha. Musela jsem podstoupit snad nejhorší zákrok svého života jen kvůli tobě. Tak mi laskavě nelez do cesty." vrazila jsem do něj ramenem a šla jsem dál. ,,To mě mrzí Stacy. Ani nevím jak se to stalo." ,,Proč za mnou pořád lezeš?!" ,,Chci s tebou být zase kamarád. To co se stalo před dvěma rokama mě mrzí ale Ron to tak nemyslel. Proto jsem ti minulý rok přinesl tu knihu když jsi byla na ošetřovně. Nebo když jsem tě chtěl pozvat na ples bylo to abysme se usmířili. A taky vím že chceš bojovat proti Umbridgeové a mohl bych ti pomoct." ,,Ještě si to promyslím." obrátila jsem se na patě a odkráčela jsem na pokoj.
°°°°°
,,Stacy vstávej!" někdo mi začal olizovat obličej a já jsem věděla že je to Amy. ,,Amy nech mě." ,,Ale Draca převezli ke Sv. Mungovi. Narcissa a Lucius čekají před pokojem tak dělej." chvíli jsem se dívala na stěnu dokud mi to nedošlo. Vyletěla jsem z postele a převlékla jsem se co nejrychleji to šlo.
Vyletěla jsem z pokoje a Cissa mě hned objala. ,,Myslela jsem si že budeš s Dracem už u Sv. Munga." ,,Madame Pomfreyová mě poslala na pokoj abych se prospala." ,,Zahajujete tady debatní kroužek?" ozval se otráveně Lucius. ,,Tak promiň že se snažím něco zjistit." chytla jsem Cissu za ruku a ona se vděčně usmála.
,,Tak jdeme." vydali jsme se bradavickými chodbami ven. Před hradem jsme se chytli Luciuse který nás přemístil.
,,Řeknete nám prosím kde je Draco Malfoy?" odchytla Cissa prvního lékouzelníka který ji vešel do cesty. ,,Zrovna jdu za ním. Pojďte za mnou." ten lékouzelník mi byl povědomý. Možná bych se pak mohla podívat jak se jmenuje.
,,Tak pane Malfoyi vedu vám návštěvu." když jsem Draca viděla ani jsem nechtěla věřit že je to on. Velké kruhy pod očima a celkově byl poslední dobou bledší než obvykle. To se mi nelíbí. Přešla jsem k němu a sedla jsem si na okraj postele. Chytila jsem jeho ruku která byla skoro jako kus ledu. ,,Při vyšetření jsme zjistili že mu kletba Cruciatus způsobila poruchu některých vnitřních orgánů. Bude velmi těžké ho uzdravit. Nejlepší by bylo kdybysme ho mohli přespat ještě do lepší nemocnice v Americe ale dokážeme mu pomoci i tady." ,,A mohla bych mu nějak pomoct já?" obrátila jsem se na doktora a ten se trochu překvapeně díval. ,,No něco by se našlo ale musí ti být víc než sedmnáct." ,,Ale má mu chci pomoct teď. Nechápete co pro mě znamená takže jestli mu můžu nějak pomoct tak to udělám." Draco mi jemně stiskl ruku a já jsem se na něj zase obrátila. Už jen jeho pohled říkal že si nepřeje abych mu nějak pomáhala ale je to lepší než aby umřel.
,,Pomohlo by mu kdybys mu darovala ledvinu a taky kdybys šla na pár odběrů krve." ,,Výborně. Kdy půjdu?" ,,Stacy nechceš si to ještě rozmyslet?" ,,Cisso ty chceš aby Draco umřel?" Cissa jen záporně pokrývala hlavou a já jsem se zase podívala na toho lékouzelníka. ,,Pojď se mnou." povzdechl si ten lékouzelník a oba jsme vyšli z pokoje.
,,Tady si obleč tuhle košili a pak pro tebe dojde sestřička. Ale ještě máš možnost se tam vrátit za nimi." ,,Nevím proč bych to dělala. Chci mu prostě pomoct." on jen pokrýval hlavou a nechal mě samotnou v nějaké malé koupelně. Trochu jsem se začínala bát ale pomůže to Dracovi. Je to dobré pro nás oba. Nebo aspoň pro něj. Rychle jsem se převlékla a čekala jsem na tu sestřičku.
,,Tak drahoušku pojď odvedu tě na sál." mile vypadající starší paní mi položila ruku na záda a vedla mě neznámo kam. ,,Šlo by zajistit abych potom byla na pokoji s Dracem Malfoyem?" ,,Zkusím to nějak zařídit. Jsi moc statečná." usmála jsem se sama pro sebe a ani jsem si nevšimla že stojíme před sálem. Při straně stála Cissa a když mě viděla objala mě. ,,Vážně to chceš?" ,,Jo. Jestli mu to hodně pomůže tak to udělám." Cissa ztěžka zadržovala slzy a já jsem ji ještě objala.
,,Promiňte madam ale musíme jít." Cissa přikývla a ta paní mě zavedla dovnitř. Nikdy jsem na nějakém takovém zákroku nebyla a tak nervozita a strach začaly stoupat.
,,Tady si lehni a chvilinku počkej. Nemusíš se ničeho bát." přikývla jsem a opatrně jsem si sedla na stůl který byl potažený papírovým prostěradlem. Chvíli jsem pozorovala stěnu a pak jsem si lehla protože jsem slyšela že se otevřely dveře.
,,Takže než začneme teď tě uspíme. Až se probudíš budeš unavená a tak budeš hodně odpočívat." přikývla jsem se a čekala jsem. Lékouzelník mi na pusu dal nějakou masku a já jsem začala usínat.
ČTEŠ
Slytherin girl
RomanceCo když před nástupem do Azkabanu Bellatrix Lestrangová porodila dceru? To by byla zkáza světa. A nedej bože kdyby se dostala do Bradavic a naučila se kouzlit... (Ne všechno se shoduje s filmem)