Spiknutí proti růžové bábě

46 3 0
                                    

,,Stacy můžeš po škole do knihovny?" odchytl si mě Harry po lektvarech které jsme měli spojené. ,,Jo jasně." ,,Tak ve tři. A vem s sebou i Draca." přikývla jsem a už jsem se jen dívala na jeho záda. ,,Co ti chtěl?" objevil se za mnou Draco. ,,Nic jen za ním půjdeme ve tři do knihovny." ,,Půjdeme? Na co mu tam budu já?" ,,Nevím. Ale mám tušení že to je něco s tou růžovou bábou."

°°°°°

,,Tak co jsi chtěl?" sedli jsme si s Dracem naproti Harryho. ,,Jde o Umbridgeovou." ,,No to mi bylo jasné už od začatku. Co s ní?" ,,Napadlo mě teda vlastně Hermionu že bysme si mohli založit tajný spolek a naučit se tak obranná kouzla když nás je neumí naučit ona. A když už máš tolik zkušeností s takovými kouzly tak jsem se chtěl zeptat jestli do toho jdeš." na chvíli jsem se zamyslela. Bude dobré předám své vědomosti dál ale jestli se to dozví pán Zla tak jsem mrtvá. ,,Jo jdu do toho." ,,Dobře. Až najdeme vhodné místo kde bysme se všichni mohli sejít pošlu vám sovu.“

°°°°°

Uběhly asi čtyři měsíce a pořád žádná sova. Asi si to rozmyslel. ,,Stacy!“ zavolal Draco když jsem si zrovna upravovala vlasy. ,,Co je?“ ,,Přišla sova!“ zahodila jsem hřeben a utíkala jsem za ním.

,,Dej to sem.“ vytrhla jsem dopis z ruky a rychle jsem si to přečetla. ,,Máme dojít dneska odpoledne ke třem košťatům. Zbytek nám poví tam.“ ,,A já tam musím jít taky?“ ,,Ano Dráčku musíš. Vím že je to těžké ale až to dokončíme a Umbridgeová na tebe bude chtít použít Crucio tak se na ni budeš jen usmívat a nic ti to neudělá.“ ruce jsem mu dala za krk a on mi jeho ruce přemístil na boky. ,,Jestli na tebe Potter sáhne tak mu napravím jeho fasádu.“ ,,Beru na vědomí.“ dala jsem mu letmou pusu na rty a šla jsem si doupravit vlasy.

°°°°°

,,Draco pohni si. Už jdeme pozdě.“ ,,Tobě na tom nějak záleží.“ ,,Draco já jen chci abys uměl všechno co já.“ ,,No dobře.“ ,,Tak se ale neloudej jak lenochod.“

Už jsme konečně byli na místě a vešli jsme dovnitř. V dopisu byli přesné pokyny kam jít a koneckonců i kdyby tam ty pokyny nebyli šli bysme tam odkud se ozývalo nejvíc hlasů. A tam přesně byli.

Sundala jsem si kabát a vešla jsem s Dracem v závěsu. ,,A tihle tady dělají co?!“ rozkřikl se nějaký Nebelvír. ,,Přišli jsme vás všechny zaklít a pak předhodit Umbridgeové.“ odpověděla jsem jízlivě. ,,Já s tou smrtijedkou pracovat nebudu! Každou chvílí nás může zabít. Nejradši bych na ní hned poslal Cruciatus.“ ,,Tak si posluž. Vadit mi to nebude.“ přišla jsem k němu trochu blíž a on couvl. Uchopil hůlku a namířil ji na mě. Pak zašeptal to slovo a čekal. Já jsem jen v klidu stála a kontrolovala jsem si své nehty. ,,Už začneš? Nemám na to celý den.“ trochu zesílil stisk na hůlce ale pořád nic. Jen jsem nahodila svůj úšklebek a šla jsem k němu.

,,Tak už tu hůlku polož ať si ještě něco neuděláš.“ s rozklepanou rukou sundal hůlku a pořád nevěřil.

,,No přesně taky kvůli tomuhle chceme utvořit tenhle spolek. A Seamusi Stacy není snrtijedka.“ ujasnil Harry a já jsem se znova ušklíbla. ,,A teď potřebujeme aby se co nejvíc z vás zapsalo. Pomůže to nejen vám ale i nám.“ šla jsem zpátky za Dracem který byl jako všichni udiveni. ,,Jak to že tě to nebolelo?“ ,,Bolelo ale umím to dobře skrývat. Nemusíš se bát.“

Pořád tam o něčem mluvili a já jsem tak napůl poslouchala. Pak jsme se tam šli zapsat na papír a mohli jsme jít. Pohoda.

Slytherin girlKde žijí příběhy. Začni objevovat