,,Notak Stacy vnímej.“ někdo mi poklepal na tvář a já jsem začala vykašlávat vodu. ,,Dobrý žiješ. Už jsem si myslel že tě utopili.“ ,,Co se stalo?“ ,,Někdo tě hodil do vody. A teď musíš na ošetřovnu.“ zabalil mě do mého kabátu a pak ještě do jeho. Vzal mě do náruče a nesl mě do hradu. Pořád jsem se klepala zimou a tak jsem se k Dracovi víc přitiskla. ,,Neboj už tam budeme.“ zavřela jsem oči a myslela jsem na nějaké pěkné věci které by mě mohli zahřát ale byla mi ještě větší zima.
Vešli jsme na nádvoří a všechny pohledy padli na nás. Draco to úspěšně odignoroval a já jsem pro jistotu zavřela oči. ,,Copak copak Lestrangová byla ses vykoupat?“ prohodil sarkasticky Weasley a začal se smát. Draco zrychlil aby ho nemusel poslouchat a za chvíli jsme byli na ošetřovně.
,,Jeminkote co se stalo?“ zhrozila se madame Pomfreyová když mě viděla. ,,Někdo ji hodil do vody.“ Draco mě položil na postel je které hned madame Pomfreyová přiběhla. Začala mi měřit teplotu a další takové věci. Draco to celé jen s napětím sledoval. ,,Vypadá to že budeš mít chřipku protože celá hoříš. Pane Malfoyi skočte jí pro nějaké věci na převlečení a stavte se pro pana ředitele.“ Draco jen kývl a zmizel za dveřmi. Madame se zase obrátila na mě a vzala nějakou lahvičku s lektvarem. ,,Tady tohle vypij a na doporučení pana Malfoye si dáš potom ještě jeden lektvar. Prý si ho pila už v létě takže bys měla vědět.“ opatřeně jsem se posadila a vypila jsem hnusný lektvar. Jestli tohle dostanu ještě jednou tak už to vyvrhnu.
,,Zajímavé velmi zajímavé.“ vešli na ošetřovnu Brumbál se Snapem a ještě s Dracem. Ten nesl nějaké moje pyžamo a o něčem s nimi diskutoval. Když přišli ke mně jakoby se jim zjevil duch se na mě podívali. ,,Slečno Lestrangová potřebujeme znát tu situaci z vašeho pohledu.“ promluvil Brumbál jako první a všichni tři se na mě zadívali. ,,Šli jsme se s Dracem projít a on na chvíli zmizel do lesa a mně někdo zavázal oči a ještě mi něco dal do pusy a pak mě vyslékli a hodili do vody.“ Snape a Brumbál pokrývali a odešli. Převlékla jsem se do pyžama a zase jsem si lehla. ,,Budu tu celou dobu s tebou.“ ,,Nevím jak dlouho se budu léčit a nechci abys zameškával hodiny jen kvůli mně.“ ,,I kdyby ses léčila do konce školního roku tak tu s tebou budu sedět klidně každý den.“ usmála jsem se a on mě chytil za ruku. ,,Tak slečno tady ještě ten lektvar od pana Malfoye.“ podala mi madame Pomfreyová stejnou lahvičku ze které pila už v létě. Vypila jsem ji až do dna a zase jsem si lehla. ,,Zase se vracím do stavu jako o prázdninách?“ podívala jsem se na Draca s otázkou v očích a on jen se smíchem přikývl. ,,Neboj bude to dobrý. Ten lektvar od otce by měl urychlovat léčbu. A navíc ty bys mohla zameškat hodně hodin protože toho umíš už hodně.“ ,,To sice ano ale přece jen.“ ,,Neboj. A teď bys měla jít spát. Já tady budu sedět s tebou a nehnu se od tebe ani na krok.“ dal mi pusu na čelo a já jsem zase jako o prázdninách usnula.
ČTEŠ
Slytherin girl
RomanceCo když před nástupem do Azkabanu Bellatrix Lestrangová porodila dceru? To by byla zkáza světa. A nedej bože kdyby se dostala do Bradavic a naučila se kouzlit... (Ne všechno se shoduje s filmem)